- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Claude Leon
senior tag
válasz t72killer #44 üzenetére
1. Ha nagyon elcsúsznak, az árnyalat is elcsúszik, nem ca lesz
(illetve az egész eljárás a ca-ra épít )
De ha belenéztél a szabadalomba, feltűnhetett, (már ha valóban gyakorlati kísérletek eredményét skiccelték bele), hogy elég konkrétan irányítottak és koncntráltak az árnyalatok, így igen ritka esetben csúszhat el.2. a duplázott zöldnek a szűrős megoldásokban is árnyalatterjedelmi okai vannak, ebben a megoldásban esetleg a zöld helyen levő pixeleket nagyobbra faragják, hogy ne telítődjenek túl hamar, probléma nem ebből lesz.
Erős különbség még a bayerhez képest, hogy nem különböző területek színeit elemezve kell kitalálni, hogy milyen lehetett az eredeti, hanem egy terület konkrét színét bontja szét.
Az megint más kérdés, hogy a színszűrő szelekcióját valamennyire az érzékelésünkhöz lehet alakítani, míg itt csak a konrét tartományokat lehet elkülöníteni, de a tartományok lefutása már kevésbé irányítható, ezért jobb volna 5-6 tartományra bontani a spektrumot, hogy abból finomabban lehessen árnyalatot számolni.Tulajdonképp ezzel a megoldással az érzékelő már kész színárnyalatot (meg világosságot és telítettséget) is visszadhat, mert ehhez minden adat fellelhető az érzékelő 3 megfelelő pixelén.
(persze a foveon is hasonlóképp)[ Szerkesztve ]