- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
PROHARDVER!
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
jedie82
csendes tag
65PUS8505
Felhívtam ma a Philips magyarország call centerét, és beszéltem Olgával. Szimpi volt. Elmondtam neki, hogy szervízből visszaküldték a TV-t képernyőcsere nélkül. Kért róla fotót. Küldtem neki. Háát kiváncsi vagyok... Egyenlőre várok, aztán megyek tovább. (EU központ, fogyasztóvédelem, békéltető...) Nem is tudom mik a lehetőségeim, de már csak azért is végigtolom. Majd leírom a tapasztalatokat.
Amúgy az eddigi ügymenet gyors volt. 13.-án jeleztem a hibát, múlthét kedden elvitték a TV-t, Csütörtökön hívtak, hogy nem látják a hibajelenséget, e hét Hétfőn már vissza is kaptam a TV-t.
Tettem fel róla képet. Nappali fénynél is látszik a bevilágítás, de valamiért a fotón alig látszik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs