Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jedie82

    csendes tag

    65PUS8505
    Felhívtam ma a Philips magyarország call centerét, és beszéltem Olgával. Szimpi volt. Elmondtam neki, hogy szervízből visszaküldték a TV-t képernyőcsere nélkül. Kért róla fotót. Küldtem neki. Háát kiváncsi vagyok... Egyenlőre várok, aztán megyek tovább. (EU központ, fogyasztóvédelem, békéltető...) Nem is tudom mik a lehetőségeim, de már csak azért is végigtolom. Majd leírom a tapasztalatokat.
    Amúgy az eddigi ügymenet gyors volt. 13.-án jeleztem a hibát, múlthét kedden elvitték a TV-t, Csütörtökön hívtak, hogy nem látják a hibajelenséget, :( e hét Hétfőn már vissza is kaptam a TV-t.
    Tettem fel róla képet. Nappali fénynél is látszik a bevilágítás, de valamiért a fotón alig látszik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák