Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz bitpork #58220 üzenetére

    Maga a fűtőelem 5V-ot kap és a levegő áramtól visszahűl, amitől változik az ellenállása, majd az ECU-ba 3,6V körüli érték jut vissza, ebből aztán a süket, vak, béna de okos ECU megmondja mennyi levegőt szívott be a motor és ad hozzá megfelelő mennyiségű naftát. Ha azt méri, hogy kevés levegő ment be, akkor kevés anyagot ad, és lusta disznót varázsol a kocsiból. ;)

    Egy Bav21 diódával ha helyettesítjük a légtömegmérőt, az ecu folyamatosan azt hiszi, annyi levegő megy a motorba, mintha padlógázon mennél, ezért jó sok naftát ad neki. Ilyenkor a menettulajdonságok a turbó állapotától függenek, minél hamarabb felpörög és eléri kívánt nyomást, annál hamarabb eltűnik a fekete füst a kocsi mögül, de nem lesz az a jó kis turbós hátbarúgás, sokkal lineárisabban fogja leadni a motor a nyomatékot.

    ECU csere után is ette?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák