- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- CPU léghűtés kibeszélő
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
TMNT: Splintered Fate - Jövő hónap közepén érkezik a Switch kiadás
gp Alig néhány hét múlva újabb platformra is elérhető lesz a játék teljes változata.
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #58220 üzenetére
Maga a fűtőelem 5V-ot kap és a levegő áramtól visszahűl, amitől változik az ellenállása, majd az ECU-ba 3,6V körüli érték jut vissza, ebből aztán a süket, vak, béna de okos ECU megmondja mennyi levegőt szívott be a motor és ad hozzá megfelelő mennyiségű naftát. Ha azt méri, hogy kevés levegő ment be, akkor kevés anyagot ad, és lusta disznót varázsol a kocsiból.
Egy Bav21 diódával ha helyettesítjük a légtömegmérőt, az ecu folyamatosan azt hiszi, annyi levegő megy a motorba, mintha padlógázon mennél, ezért jó sok naftát ad neki. Ilyenkor a menettulajdonságok a turbó állapotától függenek, minél hamarabb felpörög és eléri kívánt nyomást, annál hamarabb eltűnik a fekete füst a kocsi mögül, de nem lesz az a jó kis turbós hátbarúgás, sokkal lineárisabban fogja leadni a motor a nyomatékot.
ECU csere után is ette?
[ Szerkesztve ]