- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen házat vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
degec
senior tag
Hella !
ElsaWin -je va nvalkinek itt ? illetve ETKA-ja otthon ? thx a választ !
-
degec
senior tag
válasz MunezXBK #58454 üzenetére
Szakik !
Valaki ETKA ban vagy ELSAwin-be néze már meg nekem kérem szépen és fotózza ki rakja ide ki.., hogy a golf 7 GTI 2.0 ás mocijában van e szívócső befecskendező IS vagy csak közvetlenes ??
ilyet keresek ugye 1.8 tsiben ami van: duplabefecsi kék piros [link]
Lehalt a virtualboxom abban futott a elsawin..etka páros!
Köszönöm szépen ![ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #58421 üzenetére
Értem köszi, na most akkor a következő a kérdés.
Eddig 10w40el volt használva,de így 240e kilóméterrel a háta mögött, elkezdte rendesen inni az olajat.
Mehet bele 15w40, hogy még egy 50e kilómétert ki tudjanak belőlle facsarni mielőtt belökik a bontóba, vagy motorgenerál, vagy most bontó?
Nem tudtam nekik mit mondani rá én szerintem 15w40 aztán megy amíg megy, de megígértem tulajnak, hogy nálam okosabbakat is megkérdezek.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #58460 üzenetére
5w40 mehet bele...
A kérdés, hová tűnik az olaj. Nagy betegsége ennek az olajkád tömítetlensége, ill. a főtengely szimering. Ha ezeken a helyeken olajos, akkor a 50w100-at is el fogja csurgatni a jófajta magyar aszfalton.
Ha kéken füstöl akkor, akkor marad a letapadt gyűrű, vagy törött gyűrű, esetleg szelep vezetők, tömítések. Egyszerű kideríteni. Kompressziót kell méretni üzemmeleg motornál, utánia pici olajat fecskendezni és megint megméretni. A többit már tudod te is, ha azolaj hatására nő a kompresszió, akkor gyűrűk, ha nem változik, akkor hengerfej.
Rendbe kell vágni azt a motort, nem nagy tétel, és utána még 200 000km-re is jó lesz. AMit olajban bele locsolna 2 év alatt, annyiból meg lehet javítani. Cserébe jobb teljesítmény, kisebb fogyasztás.
Favoritomba 370 000km után is 5w 40 megy és elcsipeget nem egész egy liter olajat 10 000km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #58450 üzenetére
Ez a srác se szarral gurigazik, még az elején kérdezte mi az elképzelésem a kocsival, kézi vagy automata, stb.
Mondta, h ha kézis lenne, akkor jobban szabadjára lehetne engedni a szunnyadó bikát, de igy hogy automata, 20-30 lónál és 350 Nm-nél jobban nem vállalja, még ha leimadkozom a holdat, akkor se. Korrekt volt nagyon, több mint 2 éve használom, a fogyi is rendben van és megy is a gép rendesen.Munez:
A karakterisztika jó kérdés, fogalmam sincs. De most hazafele menet melóból reggel teszteltem, hogy ne csak fejből írjam.
1800-tól elkezd tolni, de az igazi hátbalökés 2200-2300-nál kezdődik.
De végülis logikus, a turbó a fordulatszám hatására pörög fel, az pedig ha magasabb, akkor több levegőt tol.
Nálad is csak arra akartam kilyukadni, hogy 2000-től kezd rendesen tolni, oké, de ha odalépsz neki, akkor azért ahhoz, hogy odatapasszon, egy picit magasabb fordulatszám kell, nem? -
Ck.
addikt
Vissza az egesz, en voltam hülye, reggel automatán teszteltem, meg 3-as alatt a lockup is beleszól a dologba.
Na szóval elvittem egy körre kézi üzemmódban. Na igy mar mindjárt más a leányzó fekvése. Mar 1500-nal is szépen tol, de 1800-2000 körül pedig kezdődik az igazi tapadós móka, úgyhogy minden oké.
) -
nagyúr
Gyerekek segítsetek légyszi. Mi a francért van az, hogy ha már gurul az autó, és mondjuk kanyarodok, de a 2-es még sok neki és 1-esbe kéne rakni, akkor nehezen megy be? Váltóolaj cserélve lett.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #58465 üzenetére
A gond nem itt van nem ereszt sehik azt már megnéztem.
Kopott a motor eszi az olajat ennyi.
Ezek szerint szét kell fűzni a motort nem megoldás a sűrűbb olaj.
Azt hiszem akkor ebből bontó lesz.
Nincs már a kaszni se a helyzet magaslatán nem éri meg generáloztatni.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #58475 üzenetére
Mennyi ebbe egy papíros motor?
Mennyi az olajfogyasztás? Ha tényleg annyira kopott a motor, akkor drága a felújítás is, mert szinte mindenből kell új, Hengerek, dugattyúk, hajtókarok, főtengely, vez. tengely, csapágyak tömítések, hengerfej felújítás. Ezen nem segít a vastagabb olaj, már a 10w is vastagabb volt, mint kellene.
Ha annyira le van lakva, akkor bontó.
KaiotEch Én gondolkodom fordítva, többiek szerint, bár szerintem én gondolom jól, a többiek meg permetezőhelikopterek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #58477 üzenetére
Az audi concertbe az kell, ami nekem van a naviban.
Az is jó, amit linkeltél másodiknak, amit én raktam be, ahhoz kell külön MP3 lejátszó, vagy bármi más, mert csak jack dugó van rajta, és a zenéket nem tudod a rádióról váltani, csak a külső MP3 lejétszóról. Amit te linkeltél, az maga lejátsza az MP3-at és válthatod a számokat a rádióról is.
rob210 Az sem mindegy milyen olaj... Mit öntöttek bele? Hengerfej felújítást nem találomra csinálunk, hanem kompresszió mérés után.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #58482 üzenetére
Az tuti lett.
Amikor raktuk össze már pedzegettem a tulajnak, hogy ez nem lesz megoldás mert az egyes és négyes dugattyú elég lötyögős volt a hengerfalhoz képestAz érdekes,az volt, hogy összerakás után a kompresszió azonos volt 11.5 és 12 között mind a 4 henger.
Nem lenne azabad ennie, de még is eszi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #58486 üzenetére
Mert neked van lehetőséged és helyed szerelni.
Ehhez bontani kéne megint elég sok mindent.
Elküldtem tegnap őket egy gáz vizsgálatra, abból ki fog derülni hova lesz az olaj.
De a kipufogógáz nem kékes inkább fehér, ami ugye a pára lecsapódás, mert a víz szint stabil.
Valami majd csak lesz.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #58487 üzenetére
Nincs keznel gyertya kulcs egy fecskendő, meg egy kompresszió merő?
meg kell mögötte menni emelkedő harmadik padló fel lefele meg harmadik motor fek, vagy hagyni ketyegni kocsit utana meg rugdalni a gazt h mit csinál.
ha semmit akkor inkabb elfolyatja mint megeszi..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #58490 üzenetére
Elkérem majd haver kompresszió mérőjét és megnézem majd még egyszer hajtva meg hidegen is.
Olajjal meg anélkül, meglátom mi lesz.
De ha elfolyatja akkor hol az annyába, mert nem látszik sehol, se folt, se csepp a kocsi alatt.
Két napig itt állt nálunk, semmi nem volt alatta.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
A kérdéssel van a baj, az a gond, hogy nem kérdeztél konkrét motorkódot, és nem hiszem, hogy akadna itt bárki, aki szívesen átnyálazná neked az összes 2 literes vw mocit. Ha lenne motorkód, akkor megnézem, de nincs nagy kedvem bóklászni benne fél napot.
Motor kód vagy legalább a teljesítmény legyen a kérdésben, hogy legyen mi alapján szűrni.
(#58495) degec Ezt neked fejből csak az tudná megmondani, aki gyártja... nekünk, földi halandóknak marad a keresés, amihez szűkíteni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58496 üzenetére
az a fura hogy mindenhol csak az 1.8 tsi-t említik, de ugyan az a motorgenerációba tartozik még ugye az1.2 1.4 és 2.0 és v6 is ami euro6 ot tud.. nekem fura...
teljesítmény:1,8 125 kw audi a4 ez duplás
de vw golf7 be a GTI 132kw os ba kéne megnézni konkrétan...[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest