- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Videós, mozgóképes topik
- Még mindig új Ryzeneket kap a Socket AM4
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #58603 üzenetére
Sebaj, a szomszédban van az audi
A zárak ablakok gubancai megvannak, múltkor pótkulccsal kellett nyitni a kisasszonyt. Egyszerűen lezárt.
Ismerős az elektromos kézifék hibája, néha előjön ha a steering column lock defective hibával együtt.
Ha már itt vagyunk, néznél nekem cikkszámot az ablakemelő kapcsolókhoz, és a csomagtartó kapcsolóhoz (bal első ajtó), és a bal oldali visszapillantó tükör, illetve annak burkolata érdekelne még.
Azt hiszem itt az idő komolyabban átvizsgálni az ótót.
Beszarattál.Kifejtenéd a segédpumpa és az olajpumpa dolgát, mert nem értem .
-
-
Ace owner
addikt
Lesz nemsoka uj fifteen52 felni, Elég jo lesz az is
Magyarban is van1-2, pl. a mattfekete 819-es Escorton. Mondjuk nekem a rotiform retro gurigai jobban bejönnekGalaxy Fold 4
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #58610 üzenetére
A segédpumpa egy elektromos üzemanyag szivattyú, ha sokat jársz kevés üzemanyaggal a tankban, akkor beállt a tengelye, de először finom fémforgáccsal megtömi a PD elemeket.
Az olajpumpa felelős a motor kenéséért. A tengelye a lekvárnál nem sokkal komolyabb anyagból van, ami 150 000 km alatt gömbölyűre kopik. Mivel az olajnyomás jelző algoritmus alapján jelez, akár be is állhat minden, mire megszólal, hogy alacsony a nyomás. A következő olajcserénél vetesd le a kádat és cseréltesd ki a 03G115281A alkatrészt. Majd lesz nagy csodálkozás.
3C959903B, 1K3959857A
A tükör burkolat szín szerint más számú.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #58622 üzenetére
átszokták perselyezni a kieegyenlítőtt némi forintért, passzoltam hogy milyen eddig senki se jött még vissza ember is ad fél év garit a munkájára.
meg ahhoz adják a tengelyt is, talán össze válogatták az anyag minőségeket, de a remény hal megy utoljára mint tudjuk.."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ace owner
addikt
Nektek milyen memoriatok van hogy mindezt mrgtudjatok jegyezni? En azt is elfelejtem Egy Hét alatt hogy mit tanultunk múlt héten..
Egyébként Soma kivan tiltva arenabol vagy mi ez most szmokon? Kiváncsi lennék ennek a történetére
Galaxy Fold 4
-
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58620 üzenetére
ez a kedvenc alkatrészem ! ez egy vicc de tényleg..oké hogy fillérb* teknika meg minden, de így alulméretezni valamit elég fura..mondván hogy majd az olajfilm kitőti a hézagot és majd befeszül a tengely..katasztrófa.. ami még hozzá tartozik két vicc: gyári alkatrész ára márkakereskedésben valami 1500 ft, vicc2: gyári visszahívás ebből nem volt.. csak audinál az is szupertitkosan.. aki ott vót olajcserén megcsinálták csöndbe ingyen.. azt annyi.. kajak jópofa nem ?
köv olajcserénél cserélem én is.. nem akarok szívni ! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #58633 üzenetére
A hátsó alblakok szoktak még beesni az ajtóba, mert egy műanyag pöcök tartja, ami ha eltörik, nem tartja.
Nem tudom miért akarsz kapcsoló táblát cserélni az elektromos ablakokhoz, de az szokott a legritkábban elromlani, hamarabb törik meg a kábel az átvezetőben, hal meg a mozgató motor, szakad szét a műanyag stift az ablaknál...
A tankban lévő pumpát keni és hűti a tankban lévő gázolaj, ezért nem tanácsos 10 litert lötyögtetni az alján, rendes mennyiséggel elkerülhatő a pumpa halála.
[ Szerkesztve ]
-
Bling95
őstag
Nincsen valakinek jo forrasa valtogombhoz es szoknyahoz? 2003 golf 4. A gyari mar eleg kopott es kene valami gyarihoz hasonlo minosegu es kinezetu. Gondolom szalonban ilyen koru autohoz mar nem arulnak gyarit.
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #58638 üzenetére
Erre tudsz mondani egy alkatresszamot?
1 Fault Found:
009259 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
P242B - 000 - Range/Performance - Intermittent´06 Leon 1P BLS
Plusz: Ma az asszony ment az autommal es nem tudta berakni a valtot hatramenetbe. Azt mondja a paros fokozatokat sem vette. Auto leallit, kicsit hatrebb tol es utanna ment mintha mi sem tortent volna. Na ez mitol lehet? Esetleg dombon parkolastol?
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #58635 üzenetére
Azért gyanakszom a kapcsolókra mert irracionálisan működik az ablak fel-lehúzás. Néha irányhibás.
Az elsők csak úgy húzódnak fel ha második fokozatban működtetem a kapcsolót. Ezért a tippem ennek a cseréje.Húzós buli lesz ez, nem találok szerelőt aki az ajtókkal ablakokkal tökölne.
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez lesz az, de meg kell néznem az elsa-t is, ami most nincs nálam. 03G 906 088 D
Sebességben parkolsz dombon? Remélem a sorrend, megáll, sebességből kivesz, kézifék felhúz, fék felenged, motor leállít, sebesség bedob. Ha fordítva csinálod, akkor rosszul csinálod, mert ráterheled az egész autó súlyát a hastásláncra, és még a kéziféket is ráhúzod...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért sem egyszerű megkeresni, mert 2 ilyen hőmérő van a kipuban, az egyik a DPF előtt, a másik mögötte. Ezen kívül van 2 lambada.
G448 vagy G527. Majd az elsa remélem megmondja a hibakód táblázatból, ha van benne olyan ehhez a motorhoz.
03G906088K Ez a másik drágaszág...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A 3. kérdés ami felmerül, hogy miért dobja ezt a hibát? Mi van, ha nem a szonda a hibás, hanem maga a DPF, nem melegszik fel kellően mert eltömődött. Elvitted mát pályázni, ahogy tanácsoltam 50-60km tartós 140? Előtte a hibát ki kell törölni. Ha ez nem segít, akkor megnézzük a mért értékeket, milyen főmérsékletet mutatnak a szondák a kipu rendszerben?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #58645 üzenetére
Ugy emlekszem ez a DPF utani. Az auto 90-95%-ban palyan fut, ha nincs IGL akkor 140 tempomattal. Miutan decemberben kitoroltettem a szervizben a hibat mentem vele 2X 720km-t(99% autopalya) 140-150korul.
Szoval elvileg nem kellene hogy le legyen kormolodva. Egyebkent a szervizben neztek a szenzort es reagalt gazadasra (nott a homerseklet). A hibat amugy 1-1,5 havonta dobja be. Amit furcsallok, hogy eddig kb 7ezer km-t mentem az autoval es meg nem volt DPF regeneralas. Ezert is kerdeztem korabban, hogy nem-e kellett volna mar regeneralni.Amugy nalam sorrend: Megallasnal kuplung kinyom, labfekkel rogzit, var 10-20masodpercet hogy a turbo lehuljon, motor leallit, kezifek behuz, fek felenged, kuplung felenged
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz narancsnn #58636 üzenetére
Relatíve kevésszer mert az autó elég visszafogott kívülről az átalakítások ellenére is.
Haver mondta is egy autós tali után hogy mennyire nem kirívó az autóm, főleg amikor ilyenek voltak a környéken. [link]És igazából nem is azok hoznak kellemetlen helyzetbe akik arra kíváncsiak hogy menne egy R32, hanem akik nettó bunkók, mint valamelyik nap egy terepmintás (szürke alapozó, matt piros és rozsdabarna) marutis suzukis. Megy a belsőben, én meg a külsőből előzöm, erre elkezdi nyomni. Megelőzöm, erre az első utcánál lefordul balra.
Mágus2: "hátsó alblakok szoktak még beesni az ajtóba"
Egy ismerősnek az összes ablaka eljátszotta egymás után ezt az mk1 octiban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem a hátsó kettő kurblis, utasoknak tabu, nem nyulka-piszka, mert eltöröm a kezüket. Jobb hátsó már nálam is volt alátámasztva. No, a B6-ban még ennél is gyengébb műanyagot tettek, ott nem sin fogja az amlakot, hanem van egy lyuk az üvegben alul középen, ott van áthúzva egy műanyag stift.
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
nem AKAROK belekotyogni regenerálásról irogattok dpf-el? ezzel van bajotok esetleg? vagy csak VGT lekormolódásról.. nem olvastam vissza.. mert DPF nél pont nem az a lényeg hogy üveghang legyen hanem hogy legyen utóbefecskendezés ! amit pd tdi és cr tdi is csak 1500-2400 rpm között tud, ergo 150 tempomat autopálya nettó semmi utóbefecsi van mert az már 2600 rpm körül van.. ergo dff et nem melegíti hüjére, ergo nagy a gázlengés de nem regenerál csak lerakódik..! könyvben is bele van írva, hogy minimum 1500 rpm max 2400 rpm és minimum 70 es tampó aszem.. ez gyakorlatilag 4 edik 85 tempomat ami 2300 rpm és teljesül minden ugy hogy nem kell száguldozni..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- AliExpress tapasztalatok
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Milyen TV-t vegyek?
- Gumi és felni topik
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest