- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Jamby18 #116455 üzenetére
Alkatrész árak nem vészesek. A kereklámpás újkori legalacsonyabb ára valami 2m forint felett volt szal nem egy túlbonyolított autó.
Kereskedő - magánszemély egykutya, mind2 átvághat, de az ellenkezője is megtörténhet. Erre nem érdemes szűkíteni.
Give them hell Ukraine!
-
mazacar
tag
válasz Jamby18 #117571 üzenetére
Szia!
Nekem 3as polo-m van csak a 101 lovas..."eddig" eloregedett alkatreszeket kellett cserelnem, mint termosztathaz+termosztat, akku, gyertyakat csereltem, illetve vezerles megvetel elott lett amirol meg tudok...meg a valto kezd el szep lassan kimulni..."190k km-nel" tobb mint fel eve van nalam 5-6k km-t tettem bele...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jamby18 #134492 üzenetére
Az 1.4 megbízhatóbb, a PD nem eladó, amíg gondmentes, mindenki a jó fogyasztásra utazik, és szerinted mikor kerül eladásra? Akkor, maikor már költeni kellene bele. Én tartom a véleményem, városba nem való az 1.4PD. Inkább a benzines. Hiába magasabb az ára, ha az első szerviznél a PD elvinné a különbözetet, hogy valamennyire épkézláb legyen.
Geli. Ezek engem a legkevésbé aggasztanak. Sokkal inkább érdekel, hogy
1.Mi az a hiba a motorvezérlőben, ami a váltóra utal, úgy, hogy a váltó vezérlője tiszta.
2.A motorvezérlőben lévő hibánál miért nincs dátum és KM állás?
3.Az ESP vezérlő miért panaszkodik szenzor modul hibára?
4.A klíma vezérlő miért sír modul hiba miatt.
5. miért nem megy egyik tükör fűtése sem?
6. a csomagtér ajtó zárja miért nem tudja, hogy mikor van zárva.Ezek lehetnek összefüggő apró hibák, vagy valami zsebbe nyúlós, kábelezős, keresgélős sok modulos seholnincsenbelealkatrészvagyaholvanannyitnemadokértenincsazazisten problémák.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Jamby18 #135853 üzenetére
Maradhat a Mobil, váltóolajból gyárit.
Motorolajt innen is veheted [link] megéri még szállítással együtt is.
Közvetlen Lubexpertől [link] kapják az olajat.Én lenkónak adok igazat! 4x elektromos legjobb.
Nyáron ha hátul nem húzom meg elől kiviszi a fejemet a húzat.A klímát meg nem mindenki bírja.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mike Farrel
tag
válasz Jamby18 #136777 üzenetére
Én nemrég egy Audit vettem, aminél a kormány 90-től olyan 120-ig szitált keményen. Fékezéskor is beszitált a kormány ha keményebben fékeztem nagy sebességről, plusz menet közben picit húzott jobbra és fékezéskor ha elengedtem a kormányt elhúzott jobbra. A gumik 2001-es gyártásúak voltak, eléggé be voltak repedezve is. Pár hónapja kapott vadi új gumikat és 4 új felnit is. Minden probléma megszűnt, azóta megy egyenesen az autó és a kormány se szitál.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Danex
addikt
válasz Jamby18 #138872 üzenetére
Egy szívóbenzinest forgatni kell, még dízelt sem vált el az ember 2000-res fordulatnál.
Pörgesd ki jobban, meg váltáskor nyomd annyira a gázt, hogy legalább 1400-1500as fordulat meglegyen kuplungolás közben.
Turbós benzines / dízeleknél is 1500-as fordulat felett kezdegél rendesen jönni a nyomaték, egy szívó 1000-es fordulaton jó hogy szenved.
-
K Norbi
addikt
válasz Jamby18 #139930 üzenetére
Én vettem kiszedőt az Aliexpress ről olcsón.
Két szélére kábelkötegelő, vagy házilag csinálsz hozzá kiszedőt. Esetleg vízpumpafogó.
[link] [link]Ha lehúzod a trafókat a csatlakozóról, ne keverd össze őket. Ugyan oda menjen vissza ahonnan kiszedted.
Hideg vagy kéz meleg motornál szabad csak cserélni gyertyát.
28-30Nm a meghúzási nyomaték.Megpróbálhatod jó melegre bemelegíteni a motort és úgy a trafókat kiszedni, mert ilyen gumis baszásba van benne. Melegen lágyul hátha engedelmesebb.
Pl a levegőszűrőházat beszarok hideg motornál mire le jön. Meleg motornál meg csak le cuppan.
[ Szerkesztve ]
-
-
bul07
nagyúr
válasz Jamby18 #199495 üzenetére
Lehet megköveznek itt de
Lassan itt is eljön a Finn módszer alkalmazása annyira el vannak szállva az árakEnyémnél is jövöget ez, és ha így halad minden én tuti nem fogok százezreket költeni egy majd 20éves kocsira
Megfogom így gányolni lesz ami leszErre a fin módszere gondolok
Így javítják az ilyet [link]
Aztán mikkor magának csinálja [link]Most nagyon számolgatok
Ha eltörölnék az üzemanyagárstopot akkor a fizetésem egyhetedét vinné el a havi üzemanyag költségem(20e Ft), és ennél kevesebbet nem tudok menniÉdesapám még nagyobb bajban lenne ő 100l tankol havonta az a fizetése több mint fele ha 800Ft/l számolunk
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
rob210
nagyúr
válasz Jamby18 #205364 üzenetére
Pedig az rugó hang lesz. Amikor megfeszül a rugó és nem tud elfordulni rendesen , de a feszület miatt átugrik akkor pattan egyet koppan. Ez a hiba általában akkor jelentkezik, ha nem jól van a rugóstag összeszerelve. Nincs jelre tekerve a rugó. Ilyenkor aztán mindent is át lehet vizsgálni sose derül ki mi az.
Renault power
-
vlevi
nagyúr
válasz Jamby18 #210931 üzenetére
Nincs egy immo visszajelző a műszarfalon?
2007-es KIA Ceed, hasonló tüneteket produkált tavaly vagy előtte. Az immobiliser érzékelője volt kontakthibás. Nem a kulcsban, hanem valahol a kormány környékén.
Volt időszak, amikor nagyon sokáig nem produkálta, de volt, hogy csak sokadikra volt hajlandó beindulni. -
Czimby
addikt
válasz Jamby18 #210935 üzenetére
Akksisarukat nézd át, csiszold meg.
Testkábelt az akku - kaszni és kaszni - motor között szintén az erintkezési felületeket csiszold meg stb.
(1.0 motorhoz )
Nekem a 2.0 benzines gyárilag 45Ah-s akkus most is az van benne...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
gabor9991
őstag
válasz Jamby18 #210935 üzenetére
Az, hogy akkumulátor szaküzletben az indítóáram helyett a kapacitásról beszélt neked, hogy mihez ajánlott az szomorú.
44->45 csere gyakorlatilag észrevehetetlen, kizárt hogy csak egy ilyen 44-ről 45-re akkumulátor csere megoldás lenne, ha az akkumulátor rossz akkor egy új 44-es akkuval is megjavulna. -
Jamby18
senior tag
válasz Jamby18 #210931 üzenetére
Sziasztok!
Kicseréltem az akksit egy Exide 53Ah 540-re.
A régi Vartát még bemérte előtte a srác. Azt mondta ez a telet talán még kibírta volna és már kb 200 volt a hideg indító képessége. Ragaszkodtam inkább, hogy cseréljük ki.Most eltelt egy nap mikor nem mentem sehova. Ma indítózok és érződik, hogy erősebb az indítózás, de most kb. az a hang van (és másodjára indult be, gyújtás le, vissza, indítózás) mikor egy henger már indulna, de a többi nem.
Ilyenkor merre tovább, cseréljek gyertyákat, cseréljem ki a maradék 3 trafót. 1 kiment februárban. [link]
Illetve abba kérném még a segítséget, hogy gyertya csere kb. 2018ban volt azóta mentem a kocsival ~20ezret.
Elvileg egy gyertya 90ezret meg el tudomásom szerint??
De, hogy milyen gyertyát vegyek bele?
Úgy rémlik NGK van benne a Bárdiba akkor anno bementem és ehhez az autóhoz ezt dobta ki a gép. Illetve milyen gyertya kulcs kellene majd hozzá?
Ha ez nem jönne be akkor gondolom 3új trafó.
Illetve még ami eszembe jut, hogy ilyenkor tegyük fel a trafó a ludas. Ettől a kicsit enyhébb "hidegtől" már megváltozik benne valami? Mert mondom ha gurulok vele 5 métert és be kéne indítani újra akkor meg egyből indulna, csak az első reggeli indítás nehézkes.
Előre is köszi -
simonjoe
senior tag
válasz Jamby18 #212601 üzenetére
Nincs olyan, h majd ekkor vagy akkor vidd vissza. Te sem vakaróztál, azonnal kifizetted a nem kevés pénzt! Én nem felhívtam volna, az autót azonnak vissza vittem volna valamilyen formában. Ez egy hibás teljesítés amit azonnal orvosolniuk kell. Ha szükség van rá, be kell írni a vásárlók könyvébe, médiával, jogi segítség igénybevételével határozttan megfenyegetni. Ha megcsinálták a kocsit, nagyívben elkerülni őket. Ne hagyd magad!!!!
Ilyen sincs: "Abban egyeztünk meg, hogy ezt a részt kitakarítják és meglàtjuk." Itt Te követtél el hibát! Az autó és főleg a fék nem játék, de ezt is itt többen leírták már. A fék javításánál nincs olyan, h majd meglátjuk. Határozottan utasítani kellett volna őket, h oldják meg a problémád. Szóval a kialakult helyzetért Te is hibás vagy egy pötit.
Egyébként meg szörnyű, h egyes "szakemberek" mit meg nem engedhetnek maguknak!!Joe