Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz alaves #27142 üzenetére

    A Panasonic magyar fordítása általában borzasztó, így ebből semmilyen következtetést nem mernék levonni egyik irányba sem, de ha akarod, értelmezheted úgy is ezt a mondatot, hogy:
    A futtatása segít elkerülni a károsodást, de felesleges évente egynél többször.
    Benne volt régebben az LG felhasználói füzetékben is (vagy service manual-ban? már nem emlékszem), hogy a hosszú (amit a felhasználói menü is indít kérésre soron kívül), több ezer óránkénti, kb egy órás művelet, az a szokásos 5-10 perces mérés (ami 4 óránként lefut magától) + kb. egy órányi pihentetés (kihűlés/kisülés), majd alig 1 pernyi további mérés (mikor végigszalad a függőleges csík tetőtől talpig).

    Tudomásom szerint nem próbálja meg hozzáöregíteni a megkíméltebb pixeleket az öregekhez (nem "égeti", vagy ilyesmi, de ezt otthon is lehet látni, hogy nem világít és nem melegszik fel különösebben a készülék). Ha valamiért rosszul sikerülne egy mérés (pl. rátűz a képernyő felére délben a nyári nap, míg a másikat a légkondi fújja hidegre, vagy hasonló, de ez most csak légből kapott példa), akkor sem lesz örök kárhozatra ítélve, csak ismételni kell (egy vagy több ismétlés jobb körülmények közt).

    A téglalap is állítólag gyári mérési hiba: rossz referencia értékeket kap a gyárban, és ezért dolgozik azokból később hibásan (visszaállít egy hibás állapotot, amiről azt hiszi hogy jó). Rossz a feltételezetten hibátlan "nulla állapot", amit ott eltárolnak.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák