- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
Nordik
őstag
M2 alá kellene stabilizátor palca.
Milyen márkát tudtok ajánlani? Nem kell a legjobb, valami ár/értek arányban megfelelő jöhet.
-
kisgyerek85
senior tag
2 hete műszaki vizsgára vittem a 22 éves cliomat. Biztos úr 3 dolgot mondott, ha megcsináltatom átmegy a vizsgán. Akivel szereltetni szoktam az autóimat nem vállalta a lengőkar szilentek cseréjét, mert nincs hozzá célszerszáma (Ő alapból villamossági szerelő)
,de ajánlott egy szerelőt. 1 hetet volt nála a kocsi, többször beszéltünk telefonon, ma végre kész lett vele. Holnap vihetem vizsgára (pénteken lejár)
Rob, szerinted korrekt a végösszeg ezekre a műveletekre? Először nekem soknak érződött, de gondolom jópár órája benne van.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #88098 üzenetére
Ma elhoztam az autóm a szerelőtől, maradjunk annyiban, hogy oda nem fogom többet vinni a kocsimat, a bevállalt szelepfedél újrapasztázás elmaradt, egy kis "ablakot" pasztáztak újra és a szívósor tömítéseit cserélték, hiába mondtam, hogy mit kell csinálni rajta, azt mondták, hogy nem onnan jön az olaj, szerintük a gyertyához is a trafón kívülről jut be az olaj, hiába egyértelműen az illesztéstől van lefelé ráégve az olaj raradéka a gyertya furatban...
Mind1, leszarom már, de ilyen helyre nem viszem még1x, hogy megbeszéljük mit kell csinálni és nem csinálják, a szelepfed~lre is azt mondták, ha azt leveszik, utána nem könnyezni, hanem folyni fog az olaj.... ja és a főtengely és vez.műtengely szimmeringjeit semcserélték ki, mert szerintük a szar elring miatt folyna az olaj, a 11 éves gyári szimmering a jó....
Már leszarom, lehet jobban is jártam, hogy a vezérműtengelyeket nem bontották meg..... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88158 üzenetére
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88159 üzenetére
Igen, láttam a facebookos csoportban. Miben, hogyan jelentkezett a vezérlés elrakása?
Mióta megvettem az autót, nyomatékszegényebb helyzetben valami rezonált benne, most a vezérléscsere után eltűnt. Létezne, hogy az okoskerék tudta ezt a rezonáló hangot kiadni? Érzésre talán jobban harap, viszont araszolásnál, gázadás-elvét-gázadás esetén kissé hajlamos rángatni..... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88160 üzenetére
Az okoskerék hiba nagyon alattomos dolog.
Sok fura dolgot tud generálni.
Itt az volt a hiba, hogy a srác műszaki ember és érezte valami nem oké.
Elhozta összeraktam öröm boldogság.
Igaz 2021es vezérlést cseréltem le.
De ja hozza és kéri megcsinálom, csak mennyivel egyszerűbb lett volna elsőre.
(Szelepfedél eresztett nála is)Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88161 üzenetére
itt a képen milyen tiszta a szelepfedele. Az enyém full retek, azt mondták, nem mossák le, mert az is mennyit árt, meg beázik, stb, így összerakták retkesen, így elég lesz majd kiszúrni, hogy mi az új és mi már őskövület rajta. Majd ha egyszer lesz időm szétszedem és eltakarítom normálisan, de fájó, hogy vannak szerelők akik vastagon fogott munkadíjakért sem.....
Én viszonylag kevésbé pörgetem az autót, pályán is majd nyáron megyünk Horvátba, akkor lesz hosszan magas fordulat, szerintem akkor fog megindulni az olajszivárgás a kritikus pontokon, addig joggal érezhet a szerelő hisztisnek engem, hogy nem voltam megelégedve a munkájukkal, de én nem így érzem. -
Somatom
veterán
Tegnap este hazafelé kiszedett a német rendőr. Először a gumira világított, aztán az autó alá. Sztem a katalizátor meglétét ellenőrizte.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #88168 üzenetére
A München gyűrűt lezárták baleset miatt, ezért nem a szokásos útvonalon jöttünk haza. Azt mondták, hogy tipikus csempész útvonal, ezért felügyelik. Teljesen normálisak voltak. Benéztek az ülések, szőnyeg alá, de látták hogy csak hazamenősek vagyunk, úgyhogy nem volt komoly szétszedés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88161 üzenetére
Sírni tudtam volna múlt pénteken, ma már röhögni a kínomon, az új okoskerék is kerregett ma délután....
Megrendeltem az új szolenoidot is... hihetetlen, kéri a lelkemet is ez az autó, nem kizárt, hogy a szolenoid járja a végét és az kerregteti az okoskerekeket, kizárásos alapon másra már nem tudok gondolni.
Jól gondolom? -
zaskar
senior tag
Sziasztok! A múltkor kértem itt tanácsot fogyó hűtőfolyadék, gyenge fűtés, stb. miatt (M2, 1.5 dci, 106 LE, 2006-os). Na azóta két szerelő is megállapította, hogy hengerfejes. Ráadásul a legutóbb még az olajnyomás hibaüzenet is előjött, aztán elaludt, és így tovább. Megjegyzem, hazaértem vele 15 km-ről, nem hagytam az út szélén, mert a hangjában nem tapasztaltam változást. Olajpumpa csere pár éve volt. De nem is ezek lennének a fő kérdések, hanem az, hogy ezen hibák ismeretében megfordult a fejemben, hogy nem költök rá többet. 12 évig szolgált nálam, de van egy Laguna 3-asom is, el tudom engedni. Milyen módjai vannak a forgalomból való kivonásnak, és számíthatok-e egyáltalán valami aprópénzre, ha leadom egy bontóba? Ha jól tudom, hivatalosan csak ők vonhatják ki a forgalomból.
-
rob210
Topikgazda
válasz zaskar #88174 üzenetére
Ne idegesíts már.
Hab van? Olaj víz tiszta?
Hengerfejesség vizsgálat volt?
Azért mert fogy a víz ne legyen már rögtön hengerfejes.
Meg hát ha az is, jobban jársz ha meghirdeted hengerfejesnek és úgy adod el, mint ha leadod bontóba és még te fizetsz érte, hogy elviszik.
Renault power
-
zaskar
senior tag
válasz rob210 #88175 üzenetére
Kihúztam a nívópálcát, az olaj tisztának látszik. Amikor hideg motornál a kiegyenlítőtartály sapkáját letekerem, nagy nyomást enged el. Ennek állítólag nem kellene így lennie. A szerelők is azt mondták, hogy fújja fel a csöveket, tehát nagy nyomás van benne. Van még tőlem 25 km-re egy Renault szaki, de ő csak március végén ér rá. Mindenesetre kivárom mit mond. Látatlanban annyit mondott, hogy a jelek alapján akár lehet hengerfejes is, bár ez a 106 lovasra nem jellemző. Ha mégis úgy döntök, hogy megcsináltatom, akkor hozzá viszem, mert benne megbízok. Csak ezek az olajnyomással kapcsolatos hibaüzenetek ijesztettek meg, mivel ilyet sose csinált még. Az olajpumpát is azért kellett kicserélni anno, mert hideg időben kinyomta az olajat a szűrőnél, de nem olajnyomás gondok miatt.
-
zaskar
senior tag
válasz forceberg #88177 üzenetére
Pár éve problémamentes az autó, csak a szokásos dolgok lettek ráköltve. Az üzemanyagrendszer az, ami a 12 év alatt nulla hibát produkált. Km? Az óra 240e körül mutat, de kb. 100-at nyugodtan hozzá lehet adni. Amikor vettem 2010-ben, még nagyban ment a tekerés, azért mára szerintem már javult a helyzet. 2013 körül motorhibával megállt az M3-ason, Maglódra vittem Zolihoz, aki egy elismert Renault szerelő. Csak bontott blokkal tudta javítani, viszont papírt nem adott hozzá, így most a motorszám eltér a forgalmiban levőtől. Emiatt nem is próbáltam eladni, az eredetvizsgán úgyis megbukott volna, a műszakin pedig mindig átment ezzel az eltéréssel (bár Zoli javasolt egy bp-i eredetvizsgást, ahol megcsinálják, de azért nem utaztam 250 km-t). De végül is nem bántam hogy megmaradt, a napi 40 km ingázáshoz jól jött, meg rövidebb utakra, a Lagunát meg csak a hosszabbakra használom. Persze, tudom, hogy megvennék hibásan is, de ezt a motorszám eltérést kéne előbb rendbe tenni. Ha csak a K9K, azaz a motorkód látszana, akkor már lehetne kérni a motorkódosra átminősítést (ezt mondták a legutóbbi vizsgán). Tudom, ennek megvannak a módszerei, de én ezzel eddig nem foglalkoztam.
-
forceberg
veterán
válasz zaskar #88178 üzenetére
A bontott blokkból én a típushibára gyanakodnék: hajtórúd(kar helytelenül) csapágyas lehetett.
Első blöffre ezt a gépet jelenleg 400 alatt én nem adnám el, az tuti.Nekem a legelsők közül való 82LE-s a MII-m, azaz nekem 20 éves, lassan 17 éve van nálam, 50-nel vettem, most 360e van benne. Ez a minimum, ha esetleg engem is átbaxtak tekergetéssel.
Zoli sajnos ahogy olvasom a zindekszen is, "lejjebb adta". Korábban én is hozzá jártam, de a vége felé nekem sem épp a legjobb volt a tapasztalatom.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
zaskar
senior tag
válasz forceberg #88179 üzenetére
Én - olvasva a fórumokat - vásárlás után kb. 1 évvel cseréltettem csapágyakat Zolival. Mióta benne van a bontott blokk, azóta nem volt vele baj. Meglátjuk, hó vége felé elviszem a közeli Renault szerelőhöz, akivel jó tapasztalatom van az utóbbi években. Igazatok van, nem kéne eltékozolni.
Igen, nekem is az indexen ajánlották, voltam is párszor nála, de később rátaláltam a már említett közeli szerelőre. Én sem voltam mindig 100%-ig elégedett. Futólag olvastam is a fórumban, hogy más is ezt írta.A motorhiba miatt közelebb volt oda vinni (Hatvan mellett robbantam le), mint hazahozni, mert itt senkit sem ismertem, aki értene hozzá. -
mexel
veterán
Sziasztok! Laguna 3-hoz kormányzár emulátort nem tud valaki ALIEXPRESS-ről ami jó áron van és biztosan jó?
Sajnos fél év alatt a kiszerekt, kívülre kivezetett gyári 3-4x nem nyitott, így nem tehetem vissza -
erx470
csendes tag
Sziasztok,
lassan aktuális lesz a klíma ellenőrzése/töltése .
Valaki tud jó klímást Renault-hoz is, Budapesten és környékén?Köszi .
-
angyalpc2
aktív tag
CLio2 2006 Szélvédőt kellene lassan cseréltetnem. Mikrokarcos. Most már elég erősen.
Van egy csúnya kőfelverődés isVan bármi esélyem gyári újat találni? Állítólag csak utángyártott pilkongton meg hasonlók vannak. És állítólag azok nem annyira jók.
Cikkszámot kinéztem, de nem tudom valós e
8200327551 -
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #88186 üzenetére
Úgy hallottam, hogy ez már vékonyabb, nincs rajta a renault felirat, vagy nem uv védett stb..
DE lehet tévedek.
Egyébként van aki próbálta már polírozni?
A cserénél egyébként a káder gumit is cserélni kell?[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz angyalpc2 #88192 üzenetére
Amikor én cseréltettem, akkor még elérhető volt az UV szűrős (valamint a hangszigetelt és a sima színezett) is. Megmondtam a szélvédősnek, nekem UV-s KELL, még a számát is összekutyáztam neki. Az lett
A logo nem kerülhet rá, mert már nem a gyárnak-gyárba szállítják.
A kéder szélvédőse válogatja. Nekem még jó volt, visszament az eredeti. Ha neked sem cserélik, később azt te is tudod magadnak.
Kevesen polírozzák jól, és sokat nem is lehet. Ha sok a mikrokarcod, kb. a fele eltűnik, viszont a mélyebbek megmaradnak, sokkal zavaróbb lesz, mint a mostani homogén állapot."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
la_cc
addikt
Sziasztok!
Egy 1.6-os 3-as Megane megnézésén, majd esetleges vásárlásan, gondolkozom, de mivel nincs szakim, illetve francia autóm sem volt, így érdeklődnék, hogy tudnátok-e olyat ajánlani Bp-en vagy környékén, akire nyugodt szívvel, kvázi “vakon” rábízhatnám az autót szervízelés terén? Vissza olvasva itt egy kicsit említettetek egy maglódi “Zolit”. Róla mit lehet tudni? Esetleg valaki elküldené az elérhetőségét priviben?
Köszi szépen a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #88172 üzenetére
Nekem 2 éve lett cserélve az okoskerek, most újra kerreg indításkor. Igaz akkor szolenoid szelepet nem cseréltem, kitudja nem e a gyári van még benne.
Mindenesetre érdekes, hogy csak ennyit bírt. Vagy könnyen lehet egy szolenoid csere megoldja? Esetleg nem működik megfelelően és tonkre is vágta ilyen hamar?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #88198 üzenetére
Igen, az az okoskerék működtető szelepe, így könnyen lehet, hogy ha az nem működik megfelelően, akkor az okoskerék sem működhet megfelelően természetesen.
Nekem előbb volt okoskerék csere(3 nap után kerreget megint) , utána szolenoid, ezzel kerreget, majd 3 napig nem, majd ma reggel újra, így lecseréltem a 3 ezret futott gyári elf olajat, most ettől várom a csodát, így nézett ki szegény:
Nem tudom, hogy mitől ilyen fos fekete, de ebbe ha belevilágítok, fullra nem látszik át, nem értem, hogy lehet ennyire retek, de bízom benne, hogy ez lehet a hunyó, mert más ötletem már tényleg nincs rá.
Tegnap végre lecseréltem a szerelők által - 70 fokos töménnyel felöntött fagyállót, átöblítettem a rendsgert, kimostam a tartályt, mert mintha valami vízkő lett volna benne, vagy valami lepedék, belőttem - 35fokra. Még a vízpumpa is csendesebb lett....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- BMW topik
- Építő/felújító topik
- Milyen autót vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Reklámblokkolók topikja
- Politika
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest