- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Még javulhat az Arrow Lake-S platform teljesítménye
- Szabályosan kilőtt az AMD asztali piaci részesedése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos tablet topic
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87500 üzenetére
Távgyógyítással én nem.
Tuti rendben az izzítás? Mind a 4 megy is megfelelően, vagy esetleg csak a gyertyák voltak cserélve?
Pontosan melyik motor? Az újabbak szerintem érzékenyebbek lehetnek az izzításra a kisebb kompresszió miatt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #87501 üzenetére
Csak a halál biztos.
Szerelők szerint rendben van az izzítás. Tesztelve, mérve, cserélve.
1.5dci 82HP 2004-es.Milyen gondot okoz a hosszabb izzítás? Miért nem lehet kivitelezni?
A dupla izzítás sem oldja meg a gondot 100%-ban, csak javít rajta. Dupla izzítás nélkül : [link]>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87502 üzenetére
K9K 722? A gyertyák mind a 4-en a kivezérlést is tuti megkapják? Hibakód is lehet bent emiatt.
Ez a motor szerintem egyébként izzítás nélkül is beindul, de jövő héten lepróbálom neked, hogy lehúzom mind a 4 izzítóról a kanócokat. Úgyis ki akarom mérni, hogy egyáltalán kap-e mind feszt izzításkor.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #87503 üzenetére
K9k702. Kilettek véve, és úgy tesztelve. Mind a 4 felizzott.
Diablo1984
Porlasztó csere már volt, de a hiba megmaradt. Kb 40 másodpercig tart és csak hideg időben!Hol tudnak ilyen hibát javítani? Illetve addig miért nem lehet az izzítás hosszát módosítani?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87505 üzenetére
Az kevés, azt kell megnézni, hogy a meghajtó rész is jó-e? Az izzítórelének hívják talán.
Ez egy szilárdtest relés, tesztelő és nagy áramot kapcsoló alkatrész. Hibakódolvasás volt?Ízzíts rá, de ne indítsd be, elvileg érezni kellene némmi melegedést az izzítóknál a hengerfejen.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
erx470
csendes tag
Szerintem ez nagyon túlzás és lehúzás, én szoktam mosolyogni, boldog arccal vezetni: [link]
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek !
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #87506 üzenetére
Működik az izzítás úgy, hogy az izzító relé pedig nem?
Több szerelőnél is volt, sőt márkaszervízben is.
Kapott egy szoftver frissítést.Hibakód olvasás akkoriban volt. (gyári diag) azóta nem.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87511 üzenetére
Az izzítók hogy lettek tesztelve? Az izzítórelét szeritek kihagyni a játékból.
Ha kitekerik őket, akkor külön kell testet adni nekik. Ehelyett azt szokták, hogy simán rákötik őket egy aksira, hogy felizzanak-e?
Mi volt a hibakód? Próbáld ki még esetleg, hogy indítás előtt a rápumpálsz a GO csövön lévő pumpára.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Ati007
őstag
sziasztok, 3hétig kulfoldon voltam es lemerult az akksim. Sajnos ilyenkor a nyelv atvalt lengyelre. Van lehetoseg ezt otthon orvosolni vagy be kell vinnem renault szervizbe ?
(2017 Megane 4 GC ) -
orion1025
őstag
Üdv Tagok!
Adott egy 2002-es Twingo, aminek a hibáival most van időm foglalkozni. Úgy vettem, hogy nem zár be a központi zár a kulcson való gomb nyomkodásra, csak a piros led működik rajta. Ha a vezető oldali ajtó manuálisan be van zárva, akkor sem történik semmi, mezei trabantként kell használni. Ellenben ha a kocsival elindulok, pár méter után hallani, hogy automatikusan bezár, így elég wtf kategória. Az olvasólámpa melletti ajtózár gombra szintén nem reagál semmit, így fogalmam sincs, hogy a kulcs rossz, vagy a kocsin belül valami.
Az egyik ajtónyitás érzékelő nem működik, folyamatosan világít a szofita izzó, ezért ki is van véve jelenleg, mert nem sikerült csere darabot szereznem még, lövésem sincs, hogy ez számíthat-e a történetben. A csomagtér ajtós érzékelő az jó, előbbivel a napokban akarok egy ideiglenes mókolós próbát tenni, hátha ott a gond.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
rob210
Topikgazda
válasz orion1025 #87518 üzenetére
Amíg az ajtónyitás érzékelő halott, nem lesz jó a központi. Menetkor egy biztonsági funkció kapcsol be ami felülír mindent ezért zár le.
Ezt egyébként a műszerfalon lévő központizár gombjával lehet ki be kapcsolni.
Az más kérdés, hogy távirányítóra a motoroknak dolgozniuk kéne, csak max. Vissza is nyitna azonnal.
Egyszóval lesz ott mit molyolniRenault power
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87519 üzenetére
Jól láttam, hogy van ezekben komfort elektronika? Kerestem képet az említett beltér világítás/ajtózár gombos panelről, azon én nem látok semmilyen vevőt, így nem azt vezérelheti a kulcsos rádiós zárás, hanem a komfort modulban lehet a vevő.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87522 üzenetére
Ma monyiztam vele, a kürtöt sikerült működésre bírnom, az ajtónyitás érzékelőket megcsináltam, az olvasólámpát szintúgy, illetve a mellette lévő ajtózás gombját is, az most frankón működik. Szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kiszedtem a zárat és a "patront", de nem értem. Távirányítóval nem zár még mindig, a kulcsos zárás fogalmam sincs, hogy gyárilag működik-e, mert csak két kábel megy a vezérlőhöz. Az utólagos kp. zátnál a vezető oldali patronhoz több kábel megy, ezért a kulcsos zárás is működik azoknál, itt fogalmam sincs, hogy gyárilag van-e ilyen, és ha igen, miképp érzékeli azon a két kábelen. Lehet nem is tudja ezt az opciót a kocsi, így feleslegesen bíbelődtem vele, ellenben a távirányítós történet még mindig halott, fogalmam sincs miért. Elemet cseréltem benne, próbáltam Clio-s módon újra tanítani, de nulla eredménnyel jártam.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
tibce1
csendes tag
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata 1.4 tce vagy 2.0 tce motorral? Mennyire problémás motorok?
-
Criminal017
őstag
Jó estét, kellemes ünnepeket!
Scénic II. 1,5 dCi meglepett minket karácsony alkalmával azzal, hogy nem indul be. Kuplung benyom, gombbal indít, izzít, majd kialszik a lámpája. Rövid kattanás, de az önindító már húz meg.
Egy lámpa marad égve, a környezetvédelmi, de amint elveszem a gyújtást "elfelejti" és nem is világít újra. Se service, se stop, se klasszikus check engine.
Akksi jó, fel is van töltve. Próbáltuk az önindító kopácsolást, hátha leragadt, az sem segített.
Van valakinek esetleg tippje?
Remélhetőleg lesz valaki aki rá tud nézni géppel a két ünnep között, mert a mélygarázsunk előtt áll, elvontatni se nagyon tudjuk...
Köszi, előre is!
-
Revesz
aktív tag
Hali,
Családban lévő Clio mk2 iszonyatosan párásodik, de nem találjuk meg az okát. Van valami ötletetek, hogy mi miatt lehet ez? Beázásra gondoltunk, de nem találjuk meg a helyét.
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #87529 üzenetére
Szia.
Önindító hiba. Ne kopácsold, hanem egy plussz szállal vigyél rá egy pozitívot, direkt az aksiról!
Ha akkor sem történik semmi, akkor önindító ki, felújít, vissza indít , öröm boldogság.
Diag semmit nem fog kiírni, mert ez nem diagnosztizálható hiba. Ha egy multimétert ráteszel azzal látni fogod, hogy vagy nagyon sok áramot vesz fel, vagy pont semmit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Revesz #87530 üzenetére
3 dolog lehet .
Esővíz elvezető el van dugulva, ez több okból is azonnal megszüntetendő.
Második a pollenszűrő berohadása.
Harmadik ez a legrosszabb lukas a fűtőradiátor.
Ezt az anyós lábtérnél a szőnyeg vizsgálatával lehet a legjobban kiszűrni, de ilyenkor már fogy a fagyálló a tartályból. Ha még csak éppen ereszt akkor a szélvédőt meg kell nézni, hogy opálosodik-e ha igen akkor édeskés szaga van és szintén radiátor, csak még nem óriási a luk.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #87533 üzenetére
Kis kíváncsi.
Sokmindent renaultos polot, renaultos pulcsit.
Einhell fúrógépet és egy felhajtó rámpát. ( Ami sajnos nem jó ) de ezt csak itt írom le
Majd kap egy kis upgradet és akkor jó lesz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Revesz
aktív tag
Köszi! Holnap megnézzük, hogy melyik opció lehet az.
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #87537 üzenetére
Hát az utóbbi időben egyre többet gondolok a szolgáltatás felfüggesztésére. Sok a hülye aki az utóbbi időben megtalált. Azért az, hogy 25.én reggel 7 kor felhív valaki, hogy mikor tudnék neki vezérlést cserélni, mert ők németországban szilvesztereznének és már nem mennének ki a régi szettel? Na az elgondolkodtat, hogy megéri-e nekem ez....
Renault power
-
dugo_
veterán
válasz rob210 #87538 üzenetére
https://kiszamolo.hu/ideje-arat-emelned/
"Soha ne akarj olcsó lenni, mert akkor az olcsó embereket fogod összegyűjteni, akik semmiért nem akarnak vagy nem tudnak fizetni. S ők fognak ajánlani az ő olcsó ismerőseiknek és akkor haszon nélkül fogsz feleslegesen sokat dolgozni.
Neked jónak kell lenni, nem olcsónak. Mindig lesz egy nálad is olcsóbb, azzal soha nem fogsz jó ügyfeleket szerezni.
Ha jó vagy, nem olcsó, akkor azok az emberek fognak ajánlani az ő saját ismerőseiknek, akiknek van pénzük és a minőség fontosabb számukra az árnál."
Én erre próbáltam célozgatni, amikor néha (számomra, nem igazán ismerve a szerelői díjakat) látványosan alacsony összegeket kértél, de nyilván nem vagyunk olyan viszonyban, hogy ezt megvitassuk.
Minőségi munkára mindig lesz igény, neked már nem kell olcsónak lenni, mert elad, hogy jó vagy abban, amit csinálsz. Ha kétszer ilyen drágán feleannyi munkád lenne, akkor ugyanott vagy anyagilag csak nem égsz ki és nem rokkansz bele. -
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #87543 üzenetére
3 csavar meg a két anya a táp pozitív meg a vezérlő pozitív, mit kell azon varázsolni?
20 perc alatt kint van még a kocsit se kell megemelni hozzá, felülről kijön.
Renault power
-
-
orion1025
őstag
Újra kérdeznék. Sokszor belefutottam már a keresgéléseim során, hogy elem csere után is tanítani kell a kulcsnak a kp. zárat. Twingo mk1 az alany, a régebbi variánsokban van egy infra a belső kp. zár gomba mellett, ezzel lehet szinkronizálni. Az enyém viszont rádiós, ehhez nem találtam okosságot még mindig. Ma addig baxtattam, hogy sikerült működésre bírnom a törött kulcsot is, elindul már ezzel is a kocsi, nem tiltja le az immo indítás után, tehát kulcs másolás sztorno szerencsére. Ez a rohadt záras történet nem akar sikerülni sehogy, az agyvérzés kerülget már...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
tibce1
csendes tag
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs