- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy Megane 3/3.
2 dolog idegesít.
1, ha kiveszem a kártyát, minden lámpát lekapcsol. Adott esetben szükség lehetne valamilyen álló világításra/parkoló fényre.
2, ha leállítom az autót és várakozok akkor a műszerfal nagy fehér reflektora az arcomba világít, ez sötétben nagyon idegesítő.
Kérdés, lehet ezeken valamilyen módon változtatni?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Sziasztok.
Megane 2-ről szeretnék informálódni.
Ha most vásárolnék ( kialakításától és motortól függetlenül) Jó választás lehet még ez a típus az elkövetkező 1-1,5 évre?Van olyan motor amit ajánlott az elkerülése? (mindegy ,hogy benzin vagy dízel)
Esetleg szerkezeti vagy típus hiba amit érdemes lenne megnézni vásárlás elött?
Egyáltalán van olyan kombináció amivel kis hazánkban ajánlott keresni?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #87803 üzenetére
Nem igazán értem amit szeretnél.
De beltér világítás van.
A nagy reflektoron meg a műszercsoportot érted? Mert annak a fényereje lejjebb vehető.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87804 üzenetére
Én azt szoktam mondani abból élek, hogy az M2 létezik.
Meghibásodás elég sok van, csakúgy mint típushiba.
Ha teheted ph2est (2005.05. utánit) vegyél.
Motor, na ez az amibe nem lehet belekötni, se benzines se diesel fronton.
Mindegyik elpusztítható, de komolyan tenni kell érte.
A legjobb választás egy 2.0dci kombi manual 6os váltóval, de ez nagyon ritka.
Amit én nem vennék az az 1.4 benzin 98le. Nagyon nem megy.
Illetve a 106 le dpfes 1.5 dci, ezzel előfordulnak komolyabb bajok.Amit meg kell nézni vételkor:
Minden elektromos dolog működjön.
Hátsó lámpák, csomagtérajtóban a kábelátvezető, első hátsó rugók. (Alaposan meg kell nézni, van, hogy nehezen vehető észre a rugótörés.)
Motortartó bakok, ha nyitott motorháztetőnél meg tudod rángatni a motort, akkor az nyomatékra gondolj bele mekkorát mozdul.
Diag legyen nálatok, hibakód mentes legyen.
A többi úgy is vétel után derül kiRenault power
-
válasz rob210 #87807 üzenetére
Értem , szóval ha PH2-est nézek , akkor 1.6-2.0 benzin és 1.9-2.0 DCI jó választás lehet ?
Fene a gesztusomat de a szedán tetszik a legjobban.
Körbe nézek és visszatérek egy két jelöltel.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87808 üzenetére
A sedan török gyártás, ezt vedd számításba.
Nem rossz egyébként, de a sedanságnak van hátránya is nem csak előnye.
De a piacon nagyobb választék van belőle.
Az 1.5 dcivel is veheted, csak ne a dpfes106ossal.Renault power
-
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #87806 üzenetére
Elmegyek valahova.
Leparkolok, várakozok. Motor leállít, és ilyenkor ha a külső világítás le van kapcsolva a műszercsoport nagy fehér km órájának a fényereje maxon megy. Csak akkor kapcsol le ha kártya ki. Úgy viszont a rádió sem megy. Ha a rádiót bekapcsolom akkor ez is bekapcsol.
A műszercsoport fényerejét ebben az esetben nem lehet lejjebb venni.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87810 üzenetére
Az 1.5 se mind delphi!
2005 után már bosch.
Az 1.9 nekem személy szerint nem a kedvencem, de sokan szeretik.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87810 üzenetére
Mi lett a h astráddal, vagy rosszul emlékszem?
Az a baj, hogy elektromos anomáliák a ph2es megane2 esek esetén is előfordulhatnak, igaz kevesebb mint a ph1 esetén, de ne feledjük 15 év körül van a legfiatalabb belőle. 1,9 dci és 1,5 dci esetén a hajtőkar csapágy gondok előfordulhatnak, sőt valszeg már ennyi idő alatt túlvan egy(vagy több) cserén, ha hosszú olajcsere periódust tartottak, akkor biztos. Az a legnagyobb gond, hogy dízelből viszonylag olcsón is lehet venni, de könnyen a vételárat rá lehet locsolni egy nagynyomású rendszerre, nem hiába az 1,4 benzin és 1,6 benzines drágább, benzines fronton a gyújtótrafó is tud hiba lenni, de egyébként szög egyszerű motorok, de az elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.
Én ennyi idősen és pláne astra h 1,6 16v után úgy gondolom nem a kihívásokat keresed, így a dízeleket nem ajánlanám(ki lehet fogni jót is, de sok a fos közöttük, sajnos több mint a jó). -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87813 üzenetére
"elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.".
Ezzel tévúton jársz.
Megane 2 2003tól van. Clió 2ben nem túl sok elektromos hiba lép fel , csak az elhanyagoltakban, ahol hagyják szétrohadni a kábelkorbácsot, mert az esővíz elvezető eldugul és nem takarítja ki a tulaj.
Laguna 2 na igen az egy komoly szégyenfoltja a renaultnak. De ahogy és amit leírtál az teljes kavar és messze van a valóságtól.Ettől még nem mentegetem a renaultot, mert a 2es megane ph1 elég rosszul sikerült, és a lag 2 egy hibahalom. De az 1es megane pl. 2003ig volt és egy ritka megbízható autó ami nem is rohad!
A 2 es megane is elenyésző hibákkal rendelkezik ph2es verzióban.
Sokat javítottak rajta az első genhez képest.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #87814 üzenetére
Clio2 est és thaliát is ismerek, amit egyszerűen nem jöttek rá, hogy miért nem indul, ott is kábelköteg hiba volt, de egyszerűen szerelőtől-szerelőre járt, volt aki nem is foglalkozott vele, mert szar francia, az idejét nem pazarolja rá...
Tesómék thaliája is mióta megvan 3 hengerezik hidegen, ők is voltak vele mindenfelé, végül a renaultnál 4 gyújtótrafót cseréltek benne egy vagyonért, de ugyanúgy 3 hengerezett utána is, azóta is, de senki nem jött rá, hogy miért.
Megane 2 ben is vannak ilyen hibák, megane 1, laguna 1 vállalható autók voltak, elektronikája is megbízható, valamit utána szúrtak el. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87815 üzenetére
Jah , hogy van rossz szerviztapasztalatotok!
Egy dolgot ne felejts el, a rossz szervizelés nem az autó hibája!!!
Ebből pedig messzire menő következtetéseket levonni felelőtlenség .
Én ismerek pár clió, thalia, tulajt azt hiszem
De egyiknek se háromhengerezik a kocsija, már...[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #87816 üzenetére
Itt Hajdú-biharban csak rossz tapasztalat van, ha francia autód van ami valami elektromos hibával rendelkezik, annak is örülhetsz ha valaki ránéz.
Anno azért nem vettem megane2est vagy laguna2est, nem szeretek gyalogolni, ha gond van!
De amúgy rossz szervíztapasztalat, volt már pár autóm, de még hálisten elkerültek a megmagyarázhatatlan hibák, volt laguna1esem is 2 literes benzin motorral és 1,9dti is, bár sokáig egyik sem volt meg, de most a megane 3al hosszabb távra tervezek.[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz Kornelius07 #87805 üzenetére
Fluence szabadkezes 4 gombos kártyát tavaly 40 ezerért csináltattam Tapolcán.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Somatom
veterán
válasz sesomaru1989 #87820 üzenetére
Ez ismerős. Amióta megvan az Espace, azóta soxor dúdolok egy régi, Limahl slágert:
Never Ending Story.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz diablo1984 #87813 üzenetére
Szia , áhh egy régi ismerős arc
Jól emlékszel , tényleg volt egy olyanom is három éve ezelőtt .
Azóta egy céges 2017-es Dacia Logan 1.5DCI-el tettem napjaimat , ami vissza olvasható Dacia csoportban . Amit az elején utaltam , de a végére nagyon megszerettem , közben volt egy 1.0SCE borzadály szintén Dacia Logan céges bestia , az azt hiszem 2020-as volt talán .Mivel munkahelyet váltottam , így kell valami amivel az elkövetkező egy évben tudok ide-oda járkálni
Minap egy ismerősöm jött értem egy Megane 2-el és így jött az ötlet , hogy utánna nézzek milyen árban mozognak.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87822 üzenetére
A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je. Azok is jól fogyasztanak, ha épp nem a végét járja bennük a befecskendező és a műszerfalon nem írja ezt. Biztos lehet jót kifogni, de rosszat könnyebb, ha rizikókerülő vagy akkor benzinesben veszel, annak sokkal kevesebb nyűgje van, kasztni ügyileg nem rohadósak, peregni tud róluk a lakk, beltérre tudnak pusztulni, a vezető ülés szét tud málni ennyi idősen, kormány is csúnyán kopik, de sokat visszapörgetnek, sok volt taxi, vagy mivel a békasegge alatt van az ára nem költenek rá. Van a dízelekben rizikó faktor, a benzines, akár az 1,4 98 ló, igaz nem túl fürge, de nincs sok bermuda háromszög benne, max a 3 hengerezés, de arra Rob tudja a megoldást.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87823 üzenetére
Én senkinek nem javaslom az 1.4est.
Bátyám most árulja a sima breake 1.4est, mert megvette annak ellenére, hogy mondtam neki ne tegye 2 hónapig bírta vele.
Gyenge nem megy .Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Kornelius07 #87819 üzenetére
Vagy facebookon keresd Ormosi Bulcsut. Budapesti, lehet ő is megoldja.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
t.imi
addikt
Na, meg volt a 4 csúcs csere. Kettőn nem tudtak mérni semmit sütés után, másik kettő 130 és 170 kohm.
Bíztam benne, hogy valamennyit számítani fog, de hogy ennyit.....
Mondták, új autót kaptam, csak a rendszám maradt.
Gondoltam ha-ha. 4k-ért két újat is
Eddig 90 paci körül lehetett, most már a forgalmiban szereplő 110 körül.Kb ugyanabban a tempóban haladva - néha megküldöm azért - 50-100%-al csökkent a pillanatnyi fogyasztás, az átlag is meredeken zuhant.
Perpill 4.5/100km-en vagyok - ennyit a télről - és még tanul az ECU állítólag.
5.7-en állt meg csere előtt.
Városban 6.7-el verekedtem át magam mikor megnézték 3 hete.
Pénteken 5.1 volt visszafelé , és álltam a Könyves Kálmánon eleget.
Maradhatna így, el tudnám viselni -
válasz diablo1984 #87823 üzenetére
"A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je."'
Közel öt év alatt és lassan 200,000 -km megtétele után nem mondhatom azt, hogy a motorral bármi baj lett volna. Igazából semmi.
-De hátsó fék egyszer szétesett .
-Izzókat úgy ette, mint Bud Spencer a hagymás chilis babot.Topciban ( Dönci) beírásával olvasható vissza története.
1.0 SCE fuuu
20,000-kM alatt volt pedálhoz tartozó mechanika, motortatóbbak cserék, meg ami nem jut eszembe.
De a topicban (Sanci) nevet beírva lehet olvasgatni a beszámolóimat.Vissza Megane II kutatásához.
Ez nem is tűnik annyira rossznak. Bár a kutatást most kezdtem igazán mert most lett rá időm.
Szerintem maradok a benzines vonalon.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ritkábbak a nagy benzinesek és nem túl takarékosak, lehet a kettő összefügg.
Régen az biztos, hogy a laguna2esekben az IDE blokk volt kerülendő, de azt 2008ra szerinten kigyomlálták már. -
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ha megnézve is szép akkor ez megvevős.
Az ilyen (reméljük) jó állapotúakat nem sokáig hirdetik.Renault power
-
PofaJenö
senior tag
Sziasztok
Clio 2 1.2 16v-n van, Debrecen környékén ki a guru?
Most még semmi gond nincs de hova menjek el, 2008-as a kicsike, másik téma a Meyle HD szilentek tényleg erősebbek azt is be lehet szerelni?
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
válasz Luck Dragon #87828 üzenetére
Ebben az árban már a Lagunák is benne vannak. Ez a széria jobb mint az előző kettes?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
hermanyi
őstag
Urak tanács kellene . Autócsere előtt álok a kiszemelt egy Grand Senic 1.6 Dci 131 pacis 2012 es gyártás . Tudom nem fiatal de sürgősen kell autó. Hitelbe meg nem akarok belefutni .
Kérdésem ,hogy mire kell ennél a típusnál nagyon odafigyelni ?
Ajánlott konstrukció? Gyerekbetegségei mik ?Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87834 üzenetére
Sokkal jobb és a 2 literes, láncos dci az nagyon jól megy!
-
válasz diablo1984 #87836 üzenetére
Ebben az árban nagyobb választék is van és jobban is tetszik. Akkor Megane törölve és meg van az új irány.
Még annyi, amihez társítva van az automata váltó (elég gyakori) azok hagyományos bolygóműves felépítésű vagy ez már az EDC ami kerülendő?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87834 üzenetére
Itt azért a diesel vs. benzin megint előkerül.
Ha ehhez hozzá kell nyúlni, bár leszögezem szerintem a 2.0 dci a világ legjobb diesel motorja, akkor az zsebbe nyúlós.
Viszont ritkán kell hozzányúlni.
A kényelem a menetdinamika, a nagyautós érzés, teljesen más a 2 es meganehoz képest.
HA teheted és nem napi 5km-re veszed akkor egyértelmű laguna3
Csak eddig erről szó se volt.
Meg azért a diesel kínálatnak sose szabad az alját megvenni.Renault power
-
Ck.
addikt
Érdekességként ide is bemásolom, meglepő márkakereskedes látogatásunk volt.
A kérdés hamar eldőlt a dci vs tce témát illetően, ugyanis a márkakereskedés közölte, hogy dieselt egyáltalán nem hoznak már újonnan, még ügyfél kérésére sem, teljesen elhatárolódnak a gázalajos autóktól. Hiába konfigurálható online, a valóságban nem rendelhető.
Anglia egyik legnagyobb Renault és Dacia márkakereskedése, a tegnapi látogatás és tesztvezetés során.
Itt délen csak ők vannak, összesen asszem eleve csak 3 cég van országszerte. Egyébként nem először hallom ezt, más márkáknál is olvastam hasonlót, ha valahonnan mégis sikerülne, az nem hiányzik hogy pár év múlva problémáim legyenek az eladással. Már 2 évvel ezelőtt is, amikor az akkor 3 éves BMW F10 520d adtam el 80 ezer km-rel, csomó helyről elhajtottak, hogy dieselt nem vesznek.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz hermanyi #87835 üzenetére
Szia.
Le kell venni a cooler csövét, ha tejeskávé színű trutyi van benne akkor ott kell hagyni.
Egr hűtő átszakadás, nem olcsó se cseréélni se megszerezni a módosítottat.
Amúgy szerethető kényelmes, nagy autó, jól pakolható.
Nem sok betegsége van.
De van itt fórumtársnak aki megjárta már vele a hadak útjátRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
válasz rob210 #87838 üzenetére
Tudom , hogy nem volt előtérben a Laguna . De az árban adott mindkettő típus , akkor egyértelmű a döntés .
Az hogy most benzin vagy dízel azt az elején is írtam , hogy számomra mindegy .
Sima lag 3 ban nincs edc!
Ez szuper , ha hagyományos , akkor még jó is lehet .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #87843 üzenetére
Persze, mert megane 2 facelift benzin arany árban van, laguna 3ból 2 literes dízel az ritka, mint a benzines motor lagunában.
-
polonic
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...