- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Fujifilm X
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #83892 üzenetére
Hátsó lambada szonda fűtésre dob hibát a fedcomp, törlés után volt amikor 1-2 perc múlva volt amikor egy hét múlva dobta fel újra a csekklámpát így én nem mondtam rá hogy biztosan az a baja hiszen az vagy jó vagy nem. Elvileg a fűtés áramkörnek kellene lennie valamekkora ellenállásának ha jó, az interneten 6 és 9 ohmos lambdaszondát is találtam ugyanahhoz a k4j712 motorhoz, szerinted melyik a megfelelő?
Vagy a fűtés áramkört külön nem lehet egy ekkora ellenállással megterhelni hogy a check lámpát ne kapcsolgassa? Egyébként a szonda működik, gázadásra változik a jel és a kocsi is rendesen működik, rendesen fogyaszt, csak emiatt nem dobnám el a szondát mert lehet hogy az új amúgy rosszabb lesz.
Csak így meg elég bátor dolog beállni vele műszakira hogy bármikor felkapcsolja a check lámpát de muszáj mert nemsokára lejár.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #87650 üzenetére
A tankszellőztető miatt volt.
Ha többet nem jön elő akkor nopara.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #87651 üzenetére
Én sokkal inkább hiszem azt, hogy a szonda csere se oldaná, meg a dolgot, mert maga a csatlakozó, vagy a fűtésszállal van valami gebasz.
Vissza kéne követni a szálat és kimérni, kilámpázni.
Ha a szondán belül halt le a fűtés akkor igen ki lehet kerülni, egy ellenállással.
De kérdéses mikor dobja vissza a check engine-t , mert a lambda szabályoz a szabályzáshoz, meg kell a fűtés.
Értem ez alatt, hogy csúszni fog a jele, és előbb utóbb visszadobja a hibát.
Magyarán azt kell megtudni, hogy a szonda rossz, vagy a rámenő kábel, vagy csatlakozó.Renault power
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #87512 üzenetére
Helló
Kompletten kivéve mind a 4, majd a gyújtáskapcsoló elfordít/felkapcsol. Mind a 4 felizzott.
Én minden indítás előtt rápumpálok, mert levegős az üzemanyag rendszer. Nem lehet megszüntetni, a földön nincs olyan gen1, 1.5 Delphi dci ami ne lenne levegős.
Igen a linkelt videó +6 fokban készült.Ami számomra fura a történetben, hogy ha jó idő van odakint +10 felett, akkor nincs hiba.
Pedig akkor is levegős az üzemanyag rendszer, és ugyan az a Delphi teljesít szolgálatot ami előtte.Beszéltem az Atilex Kft-vel. Ők szívesen bevizsgálják az üzemanyag rendszert, de csak azt, mivel nincs műhelyük az egész autóval nem foglalkoznak. A cr rendszert melegen padolják, ami nálam azért gond, mert olyankor nincs gond.
Nem tudom, mit tegyek. Ti hova vinnétek?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #87656 üzenetére
Igen, ráadásul a Renault Nyéki Balassagyarmat áltál, gyári diaggal. Akkor kapott egy szoftver frissítést is. (nah utána alig bírták beindítani)
Pumpa alatt a nagynyomású szivattyút érted?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
Visszajött ma az öreg megane, olajcserére.
Nagyon elszomorodtam.
világított a check engine, alig volt benne benzin, elkoptatták a kormányt, gyűrűben vezet.
Összességében olyan lelakottság érződött az egész autón.
Pedig , hogy szerettem és vigyáztam ráRenault power
-
sesomaru1989
aktív tag
Mi a szösz... csiszoló vászonnal vezettek azt a megant???
Sajnálom azt a gépet, az olyan szög egyszerű masina, nincs okoskerek meg ilyen szarsagok...Check Engie miért világított? kiderult?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #87659 üzenetére
Katalizátor konverter alulműködés.
Nincs üzemanyag kimarad a befecskendezés hol itt hol ott háromhengerezett befolyt a katalizátorba ott begyulladt és annyi.
A közösen hiba nélkül megtett 9 év és 180ezer km emléke a feledésbe merült.
Mindegy nekem most a cliora kell már koncentrálnom.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Kronos3000 #87663 üzenetére
Gondolom a thalianal nem a racsing a lényeg, akkor inkább az a fontos, hogy rugót is csak párban kell cserélni és akkor elkerülhető az, hogy oldalanként más magasságú, vagy lágyabb/keményebb rugó kerüljön be.
Ha bontotthoz ragaszkodsz, az sem biztos hogy gyári, de a másik oldali rugóhoz viszonyítsd, hátha szerencséd lesz.
Egyébként az utángyártottnál is színekkel jelölhetik a keménységet. -
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #87663 üzenetére
Ha piros fehér, akkor piros fehéret kell venni.
A színkódoktól nem lehet eltérni/illetve nem érdemes, mert változik az autó karaktere.Renault power
-
Kronos3000
senior tag
Csak a porvédő gumit cseréltem a telón, szét volt szakadva, csupán kíváncsiságból kérdeztem, mert azt látom hogy már nem gyári, hogy az előző gazdája azt tetetett-e bele. Vagy azzal egyenértékű-e, tök jó rugó, még a festés sincs megpattanva sehol. Toronycsapágyat még kifújtam, kimostam bezsíroztam, és ment vissza minden.
Wasabi...
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
Megane 1 FL-nél az akku mellett a [kép] -en látható lyuk a lefolyó? Vagy ennek le kellene lennie dugózva és a sárvédő fele lévő csappantyús az egyedüli lefolyó?
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #87658 üzenetére
A volt Picassomat ismerős vette meg. Nem is sorolom milyen állapotban van külsőleg, belsőleg.
Eladás előtti évben a 10 éves autóról kérdezték hogy új? Mármint nyilván nem értettek hozzá, de hogy mennyire volt egyben, laikus szemmel is.Igaz, ezt is előzőt is könnyű volt eladni (konkrétan Picasso fórumos mondta hogy megvenné, találjak ki rá árat). Meg párom C3-asát se, igaz, abba is került munka, törődés, meg nyilván a felleési állapot se volt rossz. Hetente többször látjuk, szerencsére jó gazdija van most is .
A Meganera év elején 3an is mondták hogy szóljak ha eladom, bár ebből kettő már vett autót. Nekem meg tavaly kellett volna cserélni, mert már nem 2, hanem 4-5 miliót kéne rádobni egy 2-4 éves utódra .
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #87669 üzenetére
Tök fura, hogy milyen nagynak tűnik egy kombi, aztán, amikor megpakolja az ember, akkor kiderül, hogy milyen kicsi. Jól szét kellett kapni azt a bringát.
Kollégám vett egy kombi Passatot. Az is kicsi volt, amikor hárman becuccoltunk melóba menetre.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #87670 üzenetére
Szétszedni pár másodperc, meg a zsák, váltófül elhúzása, 1-2 perc rutinnal.
Igen, M3 (meg 308 II) az utolsó rendes kombi, M4 so-so, és kihaltak. Síkba dőlő támla helyett raétakilővők vannak, teljesértékű pótkerék helyett hülye rekeszek ami 15 centit elvesz magasságból.
CH-R-nek szükségpótkerékkel fele csomagtartója van mint párom 208asának telejsértékűvel.
Egyterűk nagyját meg kinyírták. Ezt kell/lehet szeretni.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #87672 üzenetére
Pikacsuba csak első kereket szedtem ki, és egy ülés helyére két bringa mehetett. Itt 4 ülés, 3 bringa felállás van, és maradt hely a táskáknak is. Mondjuk itt öten mentünk 3 montival, egy heti túracuccal, azért már kellett a box, és anyósülés elé is jutott egy sportáska.
Nem nagyon kellett 1-2 bringáig az egyterűben legóznom... Ezt ma már alig tudja valami (tán még a Scenic sem).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #87673 üzenetére
A Kaloson én is vittem szétszedve a bringát , de túl sok idő volt a szerelés, meg a tetriszezés. Espace -ba csak betolom/kikapom és lehet tekerni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mortein
tag
Gondolkodom max. 5 éves Renault Clio vásárlásán főleg városi használatra vennék benzinest. Milyen tapasztalatok vannak vele? Érdemes-e venni, milyen most a használt piac, mert azt lehet hallani, hogy ott is megszaladtak az árak?
Előre is köszi a segítséget!
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #87653 üzenetére
Volt ma időm átnézni, csatlakozókon semmi nem látszik, a hibakód törlés után 20-30 km melegen és nem dobta vissza a hibakódot, hidegen viszont felkapcsolja úgyhogy valahol a fűtés közelében lesz a hiba.
Viszont észrevettem egy érdekes dolgot, a gyújtás ráadás után a check lámpát nem minden esetben kapcsolja le még indítás előtt van amikor csak akkor kapcsolja le miután beindult a motor.Ez mitől függhet?
A hibakód minden esetben p0141. -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #87679 üzenetére
Értem, köszi, még annyit kérdeznék hogy alsó motorkitámasztó bakból van olyan amelyikben a gumi nem szakad el egy év alatt?
Viszem műszakira az autót és szóltak hogy az alsó bakban a hátsó gumi el van szakadva, éreztem hogy lóg az egész váltókar de 15-20 ezerrel ezelőtt lett beszerelve az amit most lehet eldobni, most vettem bele egy legolcsóbbat hogy műszakira legyen benne egy új de vennék egy olyat is ami majd jó lesz. -
gergo5991
őstag
szia igaz már régebben irtad, de nekem is semmiből semmi feldobta ezt az engine failure hazard üzenetet..
először a fuel injecktion faliure most 1 hónapra rá meg engine failure hazard...
asszem több 100ast nem kap ez a renault
leállitottam ujból bestartoltam azóta meg hibátlanul megy (azóta 200km volt rá menve) mint előtte.. -
hogyaza
csendes tag
Sziasztok!
Clio II-n izzócsere alkalmával sikeresen benyomtam a foncsort,hogy most libeg a lámpa belsejében.Most eltörtem valamit és kuka,vagy vissza lehet pattintani?Ha igen,hogyan?
Köszi előre is a segítséget. -
LamerGyuri
senior tag
válasz hogyaza #87683 üzenetére
Ugyanígy jártam egy hónappal ezelőtt; a vízszintes állítás műanyag csavarja elfáradt-kettérepedt (ez van az irányjelző égő mögött kívül). Még egyelőre nem tudom, hogy javítható-e. Van egy donorom, de egyszerűen nem volt időm még ránézni.
Ha függőlegesen mozog a tiéd, akkor a másik műanyag csavarod tört el.
Félek tőle, hogy ebből új lámpatest lesz...[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
hogyaza
csendes tag
És a donoron mit látsz?Szétszedhető?Mert az enyém még nincs kiszerelve.Ezért is kerdezem.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #87689 üzenetére
Corsa kizárt!
Swift hagyjuk már az nem autó!
Hyundai/Kia nincs ellenvetésemEnnek ellenére, a clió jó kocsi csak az 1.2 rce az nem motor, pedig már javítottak rajta az első gen-hez képest.
Nem tudom miért nem azt a d4f-et fejlesztették tovább ami a 3as szériában van.
Bagy hogy miért nem a k4j-ből csináltak egy élhető turbós verziót.
Az bitang motor lett volna.De nem a renault is beállt a láncos elb@szott downsizingba.
Renault power
-
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #87690 üzenetére
Swift hagyjuk már az nem autó!
Jah, minőségben elmarad a Cliotól is, de egyébként tök jól autózható, meglepően jól megy és fordul, nevetségesen alacsony fogyasztással. Havernak vettünk egyet még 19-ben szalonból, azóta is imádja, pedig Franciaországból is szokott vele haza járni. Nekem az akkori palettán a saját ársávjában a legjobb volt. A Renault akkorra kifuttatta már az 1.2 szívó a clioból, a 0.9 TCe-t pedig nem engedtem megvenni neki. -
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #87691 üzenetére
Igen a renault motorválasztéka most, mondjuk ki kerek perec sz@r.
De a swiftbe soha akkor inkább biciklizek helikopterrel ürhajóval gyalog, mindegy mivel de swifttel nem! Annyira nem lépi meg az ingerküszöbömet, hogy nem tudnék pénzt adni érte, minden forint egy foghúzás lenne!Szánalmasan puritán, komfort nélküli lemezbódé az egész.
Nem rég törtek egyet össze a Bajcsin (Érd) konkrétan eltűnt az autó. Oké, hogy a biztonsággal nincs baj, élve kiszálltak belőle, de nem maradt semmi a swiftből. Hátulról belecsúszott egy bmw és rátolta a buszra. A bmw nem ment gyorsan csak nem figyelt!
Szemtanuja voltam a dolgonak.A bmw lökhárítója leesett és a bal lámpa tört. A suzukit 2 nap múlva vitte el egy emelőcsápos.
Renault power
-
MC Pite
veterán
208 1.2 VTi, 2016 utánit lehetőleg. 118Nm@2750. A többiek leülhetnek.
Sógorék i20asa (84 a 83 ló helyett, 118Nm asszem 4200nál, 4 henger) vérgyengének tűnik mellette.
Ez szeret pörögni, jók a fokozatkiosztások, kis kormány és icockpit marha jó, remek világítás és ülés, jó futómű, jó fék, egész tágas, csomi is akad fullos pótkerék, félpanoráma szélvédő is jó. Szívócsőbefecskendezés, jó hőmanagrment, baromi gyorsan melegszik, szerintem jó a hangja is. Megbízhatóság, minőségérzet is korrekt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Xantomas #87694 üzenetére
Csaknem egy
Wind hülye vagyok az 2 ülésesMegane CC?
Nem überelés, de nyáron letekertem páromék után, és mivel k...tt kánikula volt, hazafelé már annyira nem hiányzott a tekerés, úgyhogy a gyerekülés és cuccaik (plusz némi termény) mellé beraktam a bringát is, és hazafelé még ikeáztunk is egy nagy szatyornyit, meg persze némi Aldizás is volt a 208al.
Oké, kerekeket ki kelllett kapnom és a boltolások miatt azért egy darabig legóznom kellett; a Meganeal egy egyszerűbb lett volna[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
addikt
Kipufogó tartó bak csere (2 db)
Gyertya csere (NGK-t lett, nem Denso, ők ezt használják, Denso volt benne)
Egyéb kis apróságok
45.000 Ft
Hát öröm az élet[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #87695 üzenetére
Dede az. Mondjuk, szerencsétlen, szeptember óta pihen, csak néha viszem el egy körre, hogy ne tapadjon le semmi, átforgassam minden részét, lemosom, áttörlöm, megkenem a tömítéseket, kifújom a leeresztőket, lekapom a kerékjárati burkolatot, kitolom alóla a sarat sterimóval.
Májusban meg majd elzavarom vizsgázni és meghirdetem, s előtte belepakolom az összes, pincében levő kopó cserealkatrészt, amiket gyűjtögettem, mint egy szorgos mókus, amikor épp akciós voltak. Rituális keretek közt elköszönök tőle. Bár amilyen kretének, meg khm, tudjukkik jelentkeztek érte, bevallom nincs kedvem az alkatrészek cseréjével, majd eladással szenvedni, hogy utána, pár hónappal később láthassam lekotlott állapotban.
Benne vagyok a magyar m2 CC csoportban, de minek… Többen is, akik kerestek autót, jöttek ősszel, tél elején, megnézték, acceptálták, hogy szép, tényleg vinnék, de drága. Felért odaadom, meg elviszem most levizsgázni?
Erre vettek valami olcsó lomot (kedvencem közülük az “autószerelő a férjem”, aki ilyenekbe kötött bele, hogy csak az egyik hátsó ködlámpa ég, miért kék a műszerfal világítás, tán kicseréltem a sárga LED-eket, meg az “el van szakadva a kormányszallag, nem megy a tempomat, hiába nyomkodja a gombokat”, majd bekapcsoltam a tempomatot a gyári tempomat bekapcsolóval), s megy a “felgyújtom ezt a szart” kommenthalmaz hetente, mert nem megy a hátsóablak, szét van szakadva a perforált bőr belső, s másikat keres; nem megy a klíma; nem zár a tető; rossz sorrendben zár a tető, s összetörte magát; beázik a beltér; motor beállt, elszakadt a vezérműszíj, összekócolódtak a szelepek, bontott motort keresnek, vagy bontásra hirdeti a kocsit.
Na innen a másik kedvenc kasztom, a “de szép állapotban van, nem bontod? Kellene belőle a beltér, ülések, kárpitok, meg a kormány. Mert, hogy neki is van, de mindene szét van kopva, szakadva, pedig csak 120e km van benne, ebben meg közel 300, ami sok. Én így meg állok, hogy ahha, 120e km, s új rendszámos, visító turbóval, részecskeszűrős létére kormol, motor akkorát bólint indításkor, hogy egy japán azt hinné köszöntek neki, meg csattan-nyekken a kéttömegű, de amúgy minden fasza, az évtized vétele volt.Őszintén remélem, hogy tavasszal értelmesebbek is jönnek, ha nem, beadom egy kereskedésbe.
Nem mintha a 2008-asban nem legózva vinném a bringákat, csak abba, lehajtom a hátsó üléssort, kiveszem az első kereket és betolom a két bringát, letolt nyeregcsővel. Akarok majd csinálni zárt szelvényből egy tartót, amibe az első villákat, gyorsszorítóval berakom, és nem kell a szerpentineken sem izgulni, hogy mit karistol össze.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz Xantomas #87698 üzenetére
Innen lehet tudni ki az aki bringás; a többiek nem tudnak bringát autóba tenni. Múltkor rákerestem a Model Y-ra, amibe be tudnék tenni kb 8 bringát, 99%ban az... emberek egymásra basszák a két bringát fektetve.
Néztem sokáig Picassohoz ilyen tartót, aztán sose vettem meg/építettem meg .
Egyik mindig kormánnyal fölül, másik kormánnyal alul, spaniferrel hozzáhúztam finoman az ülés hurokjához oszt cső.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html