Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zaskar

    senior tag

    válasz forceberg #88177 üzenetére

    Pár éve problémamentes az autó, csak a szokásos dolgok lettek ráköltve. Az üzemanyagrendszer az, ami a 12 év alatt nulla hibát produkált. Km? Az óra 240e körül mutat, de kb. 100-at nyugodtan hozzá lehet adni. Amikor vettem 2010-ben, még nagyban ment a tekerés, azért mára szerintem már javult a helyzet. 2013 körül motorhibával megállt az M3-ason, Maglódra vittem Zolihoz, aki egy elismert Renault szerelő. Csak bontott blokkal tudta javítani, viszont papírt nem adott hozzá, így most a motorszám eltér a forgalmiban levőtől. Emiatt nem is próbáltam eladni, az eredetvizsgán úgyis megbukott volna, a műszakin pedig mindig átment ezzel az eltéréssel (bár Zoli javasolt egy bp-i eredetvizsgást, ahol megcsinálják, de azért nem utaztam 250 km-t). De végül is nem bántam hogy megmaradt, a napi 40 km ingázáshoz jól jött, meg rövidebb utakra, a Lagunát meg csak a hosszabbakra használom. Persze, tudom, hogy megvennék hibásan is, de ezt a motorszám eltérést kéne előbb rendbe tenni. Ha csak a K9K, azaz a motorkód látszana, akkor már lehetne kérni a motorkódosra átminősítést (ezt mondták a legutóbbi vizsgán). Tudom, ennek megvannak a módszerei, de én ezzel eddig nem foglalkoztam.

Új hozzászólás Aktív témák