- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 3D nyomtatás
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bicskás
senior tag
Szépjóestét kedves márkatársak !
A mai nap folyamán az autóm ( 2000 Renault Mégane I./II. 1.6 16v ferdehátú benzines ) egy olyan érdekes jelenséget produkált, hogy az összes tű a műszerfalon le van zuhanva nullára és onnan nem hajlandó mozdulni egy tapottat sem, pedig az autóval ezen kívül minden frankón működik.
Érdeklődni szeretnék a tapasztaltabb sofőröktől, hogy ezt mi okozhatja ?
A válaszokat előre is köszönöm.
További szép estét.
Üdv: Bicskás -
rob210
Topikgazda
válasz Bicskás #82904 üzenetére
Ha van a jobb oldali bajuszkapcsoló végén nyomógomb akkor nyomd be és tartsd nyomva, így adj rá gyújtást , ha ekkor elindulnak a mutatok és lefut a műszerteszt akkor nem kap jelet. Ha így sincs semmi akkor elhalálozott a műszercsoport. (Ez a jobbik, mert egy szimpla csere)
Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz angyalpc2 #82888 üzenetére
Szia
Nekem 1.4 Tce M3 kombin van, 7 liter alatti fogyasztást nagyon-nagyon nehéz vele elérni 100-as utazó tempó és semmi hirtelen gyorsítás, akkor talán, nekem 7,5-8 között mozog, úgy hogy sportosan vezetek.
Munkába járás miatt én is gondolkozom, hogy dízelre váltok, de csak és kizárólag a fogyasztás miatt. Dinamikában és felszereltségben (enyém Privilege) nehéz értelmes alternatívát taláni. -
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #82851 üzenetére
Sziasztok,
Még mindig központi zár téma. Szétszedtem az ajtót. 4 vezeték megy a zárhoz.
A fehér-lila a tápja a zárnak, azt a csatlakozót le tudtam húzni, addig jutottam, viszont a fém klipsz az leesett, és fogalmam sincs , hogy fogom visszatenni.Lehetséges, hogy a fekete-narancs lehet az érzékelője, hogy be van-e csukva az ajtó? Ott bent ahhoz a csatihoz már nem férek hozzá sehogy.
Ki kellene szednem az egész ablakemelő modult, mert annak a végére van applikálva a zár, Sajnos nem megy, az a fekete sín útban van, ami az ablakot vezeti meg, és be van hegesztve.
Van ötletetek, hogyan kellene kijátszani az ablakemelő szerkezetet onnan?
Köszi előre is minden ötletet.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Akkor talán megszorult benne a csapágy, vezérlés cserekor cseréltétek, vagy nem nálad volt a vezérlés cserélve?
A hosszbordásszíj dolgait a kóklerek szeretik kihagyni... Kicserélik a szíjat, azt mehet.
Múltkor a generátor szabadonfutó beállt, amikor azt szereltem, akkor láttam, hogy nálam is még a gyári szíjfeszítő volt a kocsin, pedig voltam cseréltetni, miután vettem a kocsit.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Nordik
őstag
Rob erről mi a véleményed?
Gondoltam rá nézek a másik talpasra is az nem kopog, lötyög de mintha nem lenne a helyén. 4 éve van nálam az autó probléma nem volt vele. Viszont nem kellene ezek fölé egy zéger gyűrű vagy valami? Vagy ezek csak simán be vannak preselve? Egyébként az újnàl se látok zéger gyűrűt mint láthatod.
-
Josi
senior tag
Szia!
A műszerfal tetejét kell lebontani hozzá. A magas hangsugárzókról leszeded a burkolatot. Ott van 1 v 2 torx csavar, azt kiszeded. Utána óvatosan lefeszegeted a felső borítást. Utána már hozzáférsz, és kicseréled az izzókat. Egy sör és öröm bódogság''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
harry
veterán
válasz forceberg #82910 üzenetére
Nalam ket eve van a kocsi, elotte ismerosome volt, a feljegyzesei alapjan 4.5 eve volt teljes vezerles csere, mertem feltetelezni, hogy akkor volt cserelve minden gorgo/szij is, igy azert meglepne, ha ennyi ido utan elromlott volna, szoval nem kizart, hogy ezek akkor kimaradtak...
Bar ha abbol indulok ki, hogy 1.5 eve a generator meghibasodasnal az elso tippuk a szabadonfuto volt (s akkor csereltek is), akkor velhetoen az (es akkor a tobbi is) kimaradt...
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Josi
senior tag
válasz lsebestyen #82913 üzenetére
Igen, végül is ez a pontos kifejezés.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #82918 üzenetére
Ma bementem bardiba, rá kerestünk alvazszam alapján és egy ilyen hasított gyurunek kellene ott lennie. Igazából túl sokat nem foghat ha elindul. De a lényeg, hogy kell oda egy gyűrű de megnéztünk vagy 5 márkát abból egynél volt a dobozba. Pedig a rendszer hozta nekik, hogy kellene hozzá. Valószínűleg ezért se került az enyembe.
Sajnos nem tudtak oda adni külön csak a gyűrűt, de lemertuk így csavar vagy szerelvényboltba találok majd biztosan.
-
-
harry
veterán
válasz rob210 #82924 üzenetére
Eh szerencsetelen kocsi...
Tobbieknek: igen ez az enyem, igy az olajszint temahoz annyit, hogy ugye most mentunk kb 1000km-t egyben, indulas elott mikor raneztem fele alatt volt, igy ratoltottem meg 0.5l-t, de menet kozben valoban nem nezegettem, igaz sem a muszerfalon az olaj szintjelzo (ahol a km ora allast mutatja amugy), sem a szervizlampa nem villant, szoval ez azert elegge meglep
A vezerles eleg gaz igen... elvileg 4.5 eve volt cserelve meg elozo tulajnal, errol sajnos tobbet nem tudok.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #82926 üzenetére
Hat nem tudom eleve igy lett-e rakva (azert csak nem), vagy atugrott volna (mitol?) A motortato bak is kuka, holott az nincs 2 eves (Febi volt talan)...
En azert alapvetoen kedvelem a kocsit, remelem meg egy evig legalabb kibirja.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
Sajnos láttam mit műveltek vele és még így is kitartott, hűséges társak ezek.
Ezt egy vw nem bírta volna ki, amit ezzel a kocsival szerelés címén csináltak.
A fékbetétek szárazon összerakva, olyan a régi tárcsa mint a viharos Balaton.
Nem tudom ki szerelte, de most a nyugalom megzavarására alkalmas.
Büdös kókler köcsög volt az egyértelmű.
Pedig utolsó darabok egyike az egyes meganból.
Ennek még 4-5 boldog éve bőven lett volna.
így az olajfogyasztás mértékétől függően, kell vele számolni.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #82930 üzenetére
Ezért nem ér semmit az "ismerőstől vett" sztori.
1. nem tudod azon sem, mit kókányoltak a csodaszervizek.
2. azt sem tudod senkiről, hogy mennyire gyilkosan vezeti a kocsit. (pl. alacsony fordulaton terheli, rángatva vált, vagy rádobálja a kuplungot a motorfékhez, stb.)http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Megane 2 esővízelvezető javítására milyen megoldásokat javasoltok ? Ez a papundekli van megereszkedve. A gyári kis lemezt megvásároltam, megemelte, viszont még mindig eláll... Szeretnék valami normális, bevált módszert alkalmazni amennyiben lehetséges és van ilyen.
Külföldi fórumokat bújtam már, pl. :https://www.drive2.ru/l/594669765444778004/A gyári meg elég horror.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
FіkuszKukіsz
őstag
Sziasztok!
Adott egy Fluence '15, 1.6 amiben a korábbi Androidos fejegység cserére került egy másik Androidos egységre. Azonban a Scanbus decoder csatlakoztatása után egyből hibajelzés jött. Természetesen el lett távolítva a valszeg hibás dekóder, de azóta az ESC Check hibaüzenet jelenik meg folyamatosan. Gondolom valamilyen elektromos gigszer miatt jött elő. El lehet ezt házilag tüntetni vagy mindenképpen szerviz?
Romanes eunt domus
-
rob210
Topikgazda
válasz FіkuszKukіsz #82934 üzenetére
Diagnosztika.
Ha megborította a canbust akkor leheet szoftware frissítés is kell.
De általában egy hibakód törlés elég.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
Hogyan használtad az autót a hosszú utat megelőzően? Hány km-rel ezelőtt volt olajcsere, illetve mikor volt utoljára maxon az olajszint? Arra tippelek, hogy nincs itt semmi látnivaló, csak korábban rövid távokat ment, és most elpárolgott a víz és benzin, ami meg normális volna, csak elsőre ijesztő/látványos.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz FіkuszKukіsz #82938 üzenetére
Akkor csak pillanatnyi hiba volt nem állandó, és volt azóta 3 indítás. Ilyenkor felülírja a gép, de ettől még a tárolóban megmarad.
Később ha nem kívánom, de lesz más akkor tudd,hogy ez a mostani szituból maradt.
Renault power
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #82936 üzenetére
Olajcsere tavasszal volt, par ezer km-el korabban, es bar mostansag csak rovid tavokat ment elotte, azalatt is kellett ratolteni (palyan ment neha).
Mindegy is, ez van, majd figyelgetem a szintet.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
FіkuszKukіsz
őstag
A Megane III kijelző (2803490R) jó a Fluence-ba, vagy mindenképpen a 2803490R -t kell hozzá megvenni? Találtam bontóban, de a Megane fele annyiért van, mint a Fluence.
Romanes eunt domus
-
FіkuszKukіsz
őstag
Bocs tárgytalan. Most látom mindkettőnek ugyanaz a cikkszáma. Ezt jól benéztem.
Romanes eunt domus
-
ToMobile
újonc
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni.
Lenne egy Scenic 1.6 16V 2001-es autóm, amelyben a km óra egyszer csak megállt. Nem méri a sebességet, 0-án áll menet közben. De minden más szuperül megy a műszerfalon.Kiolvastam a hibakódot, miszerint Speed Sensor Error P0500 /sebességmérő szenzor hiba/, vettem is új szenzort, de az autóban a váltóházon egyszerűen nem találom a szenzort. ABS-el szerelt a járgány, ráadásul még LPG-s átalakítással is rendelkezik.
Valakinek valami ötlet esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok renault twingo 1 75 ps automata.2007 evj.
A klima hűtő odavan.
A klima hűtőn van a valami kondenzátor? De a víz és a klíma egymás előtt van ha jól gondolom.
Külön külön cserélni lehet?
[link] csak ezt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sweet.tv - internetes TV
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest