- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#40649216
törölt tag
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Szia írtam főtengely fogás kerék ügyben tehát nem ékes mi benne van de nem én cseréltem a vezérlést csak megvettem a szettet hozzá a szerelő nem rakja ősszel addig míg nem kerít hozzá ékes fogaskereket az mondja ék nélkül elmozdulhat mi a véleményed?
-
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76651 üzenetére
atya úr isten akkor az a vezérlés már most el is van rakva.
Csodás szerelőhöz vitted.A feszítés szakszerű folyamata miatt, ha ékes kereket rak fel, olyan szépen fognak csilingelni a szelepeid, hogy a karácsonyi Mágakoncert kutya füle lesz ahhoz képest.
Hogy a fenébe élnek meg a mai napig ilyen szerelők.....
Eleve minek vállal el valamit amihez nem ért?Másrészt a kocsid akkor életed végig nála lesz, mert nincs hangsúlyozom, nincs, nyomatékosítom nincs ékes kerék a 16 szelepes benzinesekhez.
HA meg felrak valami másik típusét akkor az lesz amit leírtam.Javaslom tréler és szerelő aki tudja is , hogy mit csinál!!!!!
(apró szösszenet, annak jelöld a választ akinek szól )
Renault power
-
Kronos3000
senior tag
Thalia (2003) 1,4 16v
Kuplung, az első 2 cm-en olyan nyekergő hang van a pedál felől mint amikor vizes gumi csikorog egymáson, és egy nagyon picit a pedálon is érezni, olyan finom rázkódás féle. Ha elöl kiakasztom a bovdent akkor nem nyekereg a pedál,nincs hangja, de ha visszakötöm, a motortér felől hallgatva is a pedál felől hallatszik. Új a bovden lazán jár ki-be. Minden működik jól de nagyon idegesít, nemrég kezdte csinálni. Vajon mi lehet?Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #76655 üzenetére
A diót kéne zsírozni.
Azt a gömböt amin a léptetővilla elfordul.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #76659 üzenetére
Igen, de ésszel, mert ha kiakasztod a villát, vagy túlzsírozod, akkor cumi lesz.
Renault power
-
valaki_xy
tag
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Itt megemlíti a szerző, hogy feltehetően az autó érdeme volt a vészvillogó.
Egyébként melyik modellekben mikortól lehet benne ez a feature? Kipróbálni nem szeretném azért, csak kíváncsiság. -
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76664 üzenetére
Hogy mit csinál ki kivel?
A főtengely szíjtárcsát a hosszbordás szíj cseréjéhez nem kell levenni, azt akkor kell levenni, ha vezérlést cserél, vagy ha magát a tárcsát kell cserélni mert elszakad.
De a felét nem is értem annak amit írsz. Ez tudom az én hibám, csak nem szeretném, hogy elbeszéljünk egymás mellett.Ha az eddigieket jól értelmeztem elvitted egy szerelőhöz a kocsidat, vezérléscserére.
Aki most baromságokkal bombáz, a leírtak alapján, legalábbis.
A vezérléscsere menete:
Leengeded a hűtőközeget, kiveszed a trafókat és a gyertyákat.
Kiveszed az FHP csap záró csavarját, majd leveszed a dobbetétet és főtengely csavarral FHp-ra tekered a vezérlést. Ezután az FHP csappal rögzíted, majd a két vezérmű zárdugót amit a légszűrő rezondobja mögött találsz kiveszed, és berakod a vezérlés szinkronizáló lemezt. ezután szétszeded az egészet kicserélsz mindent összerakod és hallelujjja.A feszítés menete pedig ami miatt nincs ék!!!!!
Amikor össze van rakva a kocsi de a vezérműtengelyek és a főtengely csavarja nincs lehúzva! Megfeszjted a szíjat, jelre rakod és ezután húzod le a csavarokat tehermentesítve ezzel a vezérlést.De ha ezt nem tudja feleslegesen koptatom a számat illetve klaviatúrámat.
Ilyenkor van az, hogy jönnek a csilingelő, meg 180° al elforgatott kocsik, hogy nem megy meg füstöl, meg hangos a motor. Rosszabb esetben tréleren, mert összeakadt a vezérlés.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #76645 üzenetére
Szerintem azt jól tette, hogy fékezéssel egybekötve nem sorolt át, mert nem tudhatta, hogy vannak-e mellette.
A satufékes átsorolások okozzák a 4-5-6 résztvevős puszikat...
A cím félrevezető, mert fékezett, volt olyan kép is, ahol rá 61-et mutatott.
A másik, szigorúan nagybetűkkel:
2 ÉV ALATT, AMIÓTA BOHÓCKODNAK A 2 HÓNAPOS MUNKÁVAL, EGY QRVA ALKALOMMAL NEM LÁTTAM TRAFIT, PEDIG NAPONTA ODA-VISSZA ARRAJÁROK. NEMHOGY EGY SZÁJBAQRT ÁTLAGMÉRÉSES RENDSZERT TELEPÍTENÉNEK KI! A 60-AS TÁBLÁNÁL MINDEN NAP KÉNYTELEN VAGYOK 80+-SZAL MENNI, MERT KÜLÖNBEN A KAMIONOK IS ELKEZDENEK ELŐZGETNI, VAGY JOBB ESETBEN 1M-REL MÖGÖTTEM VILLOGVA LETOLNI!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
lsebestyen
addikt
válasz forceberg #76668 üzenetére
Így videóról nekem úgy tűnik, h még a tükörbenézés is belefért volna, de lehet csal a látószög. Nyilván ha nincs idő/jönnek mellette inkább ne rángassa a kormányt. Ellenben biztos, hogy nem ezért nem húzta félre, hiszen a csatt után, mikor kisorol simán leszorít két autót is.
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #76670 üzenetére
Nem volt ennek semmire sem ideje, mert 100% nem az útra figyelt!
Csak a végén még bele tudott baxni egyet a fékpedálba.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76673 üzenetére
Komolyan?
Mert nincs típus ismerete.
Azért mielőtt átveszed az autót kérd meg, hogy a vezérlés beállító szerszámot amivel csinálta mutassa meg.De egyébként ezt nézd végig, ez szakszerű....
Ez az alap szett, ha ez nincs neki, akkor időzített bombán ülsz majd.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Renault Thália 1.5 DCI
Üzemanyag ellátó rendszer teljes felújítása után a tankban a tulnyomás szabályzó szelep tele tankolás eseten ( 1 kattanásig )kinyomja a gázolaj egy kis részét. 1-2 Liter kb.
Tud valaki tanácsot adni hogy mit lehet tenni ? ( Most nem tankolom tele )
A szerelő szerint nem az ő hibájuk.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
-
#89309696
törölt tag
12 zsák kukorica, 1 zsák búza.
-
glx
csendes tag
Sajnos változatlanul tart Scenic-em "néha nem indul problémája. Jelenséget a #7614 hsz első részében írtam le.
rob210 tanácsodra nekikezdtem a gyújtáskapcsoló cserét körbejárni, de amit tudtak volna adni, annak a kulcsában nem volt zár távnyitó. Az új gy.kapcsoló <> régi slusszkulcs összeházasítás nem sikerült. (villamossági szerelő + kulcsmásoló páros). Majd két hétig volt villamossági szerelőnél, cserélt benne gy.kapcsolót. hibakeresés miatt használta, járt vele ~60 km alatt 4x jelentkezett a nem indulás. Elhoztam végül is a visszatett saját gy.kapcsolójával. Fél tanknál már tankolom, MOL, OMW, üzaszivattyú megy, hallatszik a hangja. Nem jellemző az erősebb gy.kulcs nyomás indítózásnál és egyéb vajákos módszer. Az őrület kezdete: ha viszont az indításra indul, pöccre röffen, menet közben nincs semmi probléma, nem dadog, alapjárat kicsivel 700 ford. fölött.
Minden tanácsot köszönettel fogadok. -
rob210
Topikgazda
FHP jeladó mi került bele? (márka)
Aztán ami okozhat ilyet.
Első és legfontosabb, az elektromos hiba kiszűrése.
FHP kontakt, valamint az inerciakapcsoló kontaktja.
(egyszer 2 hétig kerestem a hibát, mire eszembejutott az a mindennek nevezett.... rohadt kapcsoló. El volt az egyik lába oxidálódva és hol indított, hol nem. )
Ha jól értem teker, de nem indul.
Meg kéne nézni, hogy az injektorok nem szennyezettek-e.
Illetve még a nyomástartó szelep okozhat még ilyet, ha az injektorhíd az a fajta, amelyiken van, mert nem mindegyiken van...Több és jobb ötletem nincs.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #76685 üzenetére
Amúgy jár bármiféle hátránnyal, hogy N1 (tehergépkocsi 3,5 t-ig) kategóriába van sorolva M1 (személygépkocsi) helyett? Vagy át lehet egyáltalán íratni? Nincsenek hátsó ülései, leválasztott raktere van. Nem nagyon kell ráfizetni többet, mint a Meganera pl., úgyhogy nem foglalkoztunk vele sose.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #76688 üzenetére
Azt hiszem lehet kategóriát váltani, vagy régen lehetett, de akkor járulékot kell befizetni. Egy időben ez divat volt, hogy az üveges haszongépjárműveket feltöltötték üléssel és úgy adták tovább, persze kategóriát nem váltottak, aztán szívott az új tulaj.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bass
addikt
Sziasztok tudom nem létezik távgyógyászat de holnap mennénk nyaralni és a kocsi meg makacsolta magát a szerelőm meg németbe . Reggeli indításkor sokat tekert majd a gombal megszakítottam a folyamatot , a második próbálkozásra pöc röff ,szépen jár de 10 mp után leáll több próbálkozás után mindig ez az eredmény. Próbáltam mind 2 kulcsot de ugyan az,gázra reagál de akkor is 10mp-ig megy. Hibát nem dob ki .1.6 benzin megane 2 2005. Ha lenne tipp azt megköszönném.🙂
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Ejej
Több szereplős a dolog.Első körben FHP jeladó takarítás és kontakt javítás a csatiban.
Lehet fojtószelep hiba, takarítás megoldhatja.
A másik az AC pumpa szállító képessége, az AC pumpa csatlakozóját ellenőrizd le. Ha ezek nem segítenek akkor diag, mert komolyabb a baj.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #76688 üzenetére
Tavaly futottam bele pont két átalakításba is, szerintem megoldható. Ha viszont cég nevére van véve, akkor hagynám a TGK státuszt, úgy egyszerűbb az élet. Talán biztosítás és ilyesmi vonalon drágább a fenntartás, plusz menetlevél, de nagyjából ennyi. Ha szabályosan ketten mentek csak vele, akkor hagynám
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #76694 üzenetére
De nincs ülésnek hely, se lábtér, se övnek a helye, akkor is megoldható? Nem csak sima ülés meg övbeszerelés, mint a Clionál, hanem vágni kéne a kasznin is, padlólemezen. Megvan amúgy a lábtér, de ugye lemezzel van fedve előlről alá lehet nyúlni oda van bedugva a háromszög meg az ilyenek, azt ki kellene vágni hozzá. Viszont ülés és övrögzítő pont az nincs.
Nem akarom egyébként, mert pályára nem megy (azt látom, hogy a matrica duplájába kerül így), parkolóbérlet nem kell neki falun, önkormányzati adója változatlan, biztosítása se drága, bár az lehet a B10 miatt, de nem drága pedig az is elvileg magasabb így.
Nem látom értelmét semmiképp, csak én nem is tudtam, hogy ez teherautónak van vizsgáztatva.
Nem kell rá 2009 óta menetlevél, ha magánszemélyé és nem cég nevén van.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #76696 üzenetére
Ülés sín hegesztés/csavarozás vagy ilyesmi lenne a megoldás szvsz, onnantól kész is. Amiből volt gyárilag több személyes, azt bontott cuccal simán át lehet alakítani C4 mk2 volt pl gyakori teher 5 ajtós, arra gondoltam az előbbiekben, hogy találkoztam átalakítással. (Azt hittem a Kangoo cég nevén is van, bocsi ) Talán regadót kéne fizetni , meg egy NKH műszaki szemle.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Bass
addikt
Leszedtem az akku sarut Kiszedtem az fhp jeladót ,megpucoltam elindult és ment amíg le nem leállítottam majd újraindít és 10mp után ismét leállt . Vettem egy új fhp-t is de mind kettőnek ugyan olyan ellenállás és értéke van így gondolom a gyári siemens is jó.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"