- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77805 üzenetére
Mindenesetre megtisztitottam. Viszont úgynezki meglehet a hiba. Van itthon egy másik szolenoid szelepem amivel ugyanazt csinálja. Szóval az kilove.
Viszont leállított motornal is nyitva hagyja a szelepet, kap áramot és nyitja a szelepet. Mindkét szelepnel ugyanez. Most is le van állítva a motor és enyhe sipolasa van. Valamiért nem veszi le róla az áramot. Lehúzott állapotban működik az autó annyi, hogy check injection hibát dob. Na erre varrjatok gombot, mi lehet ez?
-
Xantomas
őstag
Hátha valakit érdekel:
Purflux LS933, és gyári 8200768927 olajszűrő különbségek.
Vannak pici, de érdekes eltérések, szóval mégsem ugyan az a kettő. Orosz barátaink ezt is szétkapták
[link]
Ergo a gyári hangyányit masszívabb konstrukció, ugyanakkor később is nyit, és válik egy darab csővé, ha tele a szűrő."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77815 üzenetére
Beszéltem velük, kellene beszerelési nyilatkozat ugyanúgy a szolenoid szeleprol. Illetve számlák minden szervizrol, alkatreszrol stb. Nyilván ezek nincsenek...
Bekuldhetik a Renaultnak bevizsgalasra de esélytelennek tartják, hogy tudják érvényesíteni a garanciát. Nem is szokott velük probléma lenni azt mondják. Most meg a szerelore tudok gondolni, hogy valamit rosszul rakott össze. De hiába panaszkodok megmondja az alkatrész hibás nem tud vele mit csinálni.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77819 üzenetére
Most visszadugtam a szolenoid szelep csatijat és lehuztam a vezermutengely jeladót csatit. Így is jó érdekes mód. Hibát nem dob. Vagy lehúzom a szelep csatijat vagy a vez.tengely jeladó csatijat és működik az autó.
Nem lehet, hogy csak a vezermutengely jeladóval van gond?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #77820 üzenetére
Nincs vezérműtengely pozíció hiba abban a kocsiban?
Mert ezt még akkor tudná produkálni.
Az csak diaggal derül ki, a boardra nem dob hibát. Ellenben pont ezt csinálja.
Ha ráteszed diagra és ott lesz vezérmű pozíció jeladó hibád akkor megpróbálhatod kicserélni, de sanszos, hogy nem jól van összerakva a vezérlés.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77822 üzenetére
Jó kérdés mi lehet, de hogy a francba működhet valamelyik lehuzasaval. Azt gondolom ha beragadna az okoskerék vagy ilyesmi akkor kerregne vagy be se indulna. Melegen egy fokkal jobb egyébként de akkor is leáll kis idő múlva. Mondom valamelyik csatit lehúzom akkor hibátlan az autó. tudom minél hamarabb szervíz, de melyiket huzzam inkább le? Mert valahogy ugye el is kell jutnom a szerelohoz.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77824 üzenetére
Igen ezt értem. Viszont úgynezki akkor ő lesz a ludas? Ezért ad áramot a szolenoid szelepre mert úgy gondolja nyitnia kéne, fals adatokat közöl. Ha lehúzom a vez.tengely csatit akkor nem is próbálkozik a szolenoid szelep. Látszólag rendben működik.
Kicsit furcsallom ezt az okoskerék beragadast. Ilyennel őszintén rob te már találkoztál? Vagy hallottál ilyenről? Kerregni szokott én úgy tudom, de hogy beragadni... Ha elfordult állapotban ragadna be esetleg akkor mivel a vezérműtengely elvan fordulva be se indulna.
-
Hi, kicseréltünk kb 2 hónapja pár lomot:
Első gátlók, rugók, torony szilent+csapágyak, stabpálcák, stabilizátor rúd szilentek. Kb 2 hónapig atom jó volt, most 1-2 fokozatban nagy gázadásra, vagy nagyobb fékezéskor (esetleg rossz úton fékezéskor) roppanás szerű hang jön bal előről.
Hát mi az isten haragja lehet?
Egyelőre emelőn végig mozgattunk-feszegettünk mindent, de semmi hiba.
A héten vagy jövőhéten kellene vinnem műszakira...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77826 üzenetére
Te is tudod figyelek az autóra, 5W30 van benne szigorúan évente csere vagy 10ezrenkent. Valahogy nem tudom elhinni, hogy hibás lenne az okoskerék, pont hogy megjavult a csere óta. És Zsoltiek is azt mondták még nem találkoztak hibás termékkel.
Egyébként eltudom vinni gyári diagra, csak félek jól lehuznak rólam egy 10est minimum. Egy vezérműtengely jeladó 5-6 ezer Ft max. Akar próbaképpen is megerheti. Átgondolva ha lehuzva működik az autó akkor esélyes lehet a jeladó nem?
-
LamerGyuri
senior tag
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #77829 üzenetére
Köszi!
Ott Székesfehérváron még jó volt, tegnap kezdődött. Az a rangatozas amit te is tapasztaltal már ennek az elojele lehetett.
Most tényleg nagy szükség lenne rád... Kar, hogy messze vagy.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #77829 üzenetére
Ebben az esetben csak kivenném, a szolenoid szelepet és megnézném, megtáplálva, hogy csak búg, vagy kapcsol is?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #77835 üzenetére
Youtubon van fent pár videó a vvti kerék szétszedéséről. Ha megnézek egyet érteni fogod. A lényeg, hogy a külső rész el tud mozdulni a belső rögzített részhez képest. Viszont, hogy indításkor amíg nincs olajnyomás ne csapkodjon a kerék össze vissza van benne egy retesz. Na ez tud megszorulni.
Renault power
-
atosan
addikt
Hali,
Meleg motornál néha többet kell tekerni, hogy elkapja. Mi lehet a gond? Szívósor tömítés?
Válaszokat előre is köszi!
K4M A7, Megane kombi, 2000 év.[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77838 üzenetére
Köszönöm, értem a működését.
Eszerint ha megszorul alapallasban legfeljebb nem ad rá plusz teljesítményt, mivel nem fordul el a vezérműtengely.De ebben az állapotban nem gondolom, hogy leáll alapjáraton vagy ilyesmi. Mivel 1500as fordulat alatt egyébként is reteszelve van.
Olvasgattam elég sokat az éjjel index fórumon illetve máshol és hasonló problémákat okozott a hibás vezérműtengely jeladó mint nekem jelenleg, illetve volt aki szívott akksi lemerulessel és kiderült a vezérműtengely jeladó okozza. Ha jól sejtem azért mert ugye a szolenoid szelepet működésbe hozza leállított motornal is. Mint ahogy nekem is. Berendeltem egy jeladót, nagyon bízom benne ez lesz a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
Üdv!
Elvittem az Espace-t szerelőhöz, mert súrlódó hangot hallottam a hátsó tárcsaféktől, amikor fékeztem ez a hang hangosabbá vált. A szerelő bevilágított lámpával a kerekekhez és mondta, hogy el vannak kopva a hátsó betétek. Kicserélte azokat újra, ill. mutatta a régieket, amelyek elég rendesen el voltak kopva, kb. 1mm vastagságúak lehettek.
Na mondom minden oké, jövök hazafelé kocsik, ill. házak között és egyéb tereptárgyak mellett, amelyek a hangot visszaverik és megint hallom ezt hangot, a jelenség ugyanaz, fékezésre felerősödik a súrlódó hang. Visszahívtam a szerelőt, aki azt mondta, hogy ő nem hallotta a hangot, ill. megnézte minden rendben van hátul.Az igaz, hogy nem fülsiketítő, de szerintem hallható. Azt nem értem, ha minden oké, akkor mi a franc lehet ez?
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
atosan
addikt
válasz rob210 #77841 üzenetére
Elnézést, rosszul fejeztem ki magam. A nagy hőségben gyakrabban fordult elő, hogy az első indításnál is alig kapta el. Tehát maga a motor hideg, a kinti hőmérséklet a meleg. Kora reggeli és a mai hűvösebb idő nem okoz problémát. Aztán van olyan, hogy napokig olyan hirtelen elkapja, hogy szerintem még egyet sem fordul az önindító, meleg motornál is.
KöszönömMaine coon
-
Ck.
addikt
Üdv,
Lehetne ezt a topikot vagy “Dácsiástalanítani” vagy pedig a jelenleg is aktív különálló Dacia topikot megszüntetni? A jelenlegi megoldás így eléggé kusza.[ Szerkesztve ]
-
Joe.36
addikt
válasz atosan #77844 üzenetére
Nálam volt ilyen gond, főtengely vagy vezérműtengely ( már nem tudom ) jeladó csere megoldotta a gondot.
Hidegen mindig, melegen néha nem indult.[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000