- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #77252 üzenetére
90% Auchan (Ignisbe 280.000km óta szinte csak az megy), illetve OMV a többi. Fél évente 1-1 alkalommal MOL, Shell, ha nincs időm másra. Wynn's supremium cetán növelőt rakok bele
Motorolaj márkaszervizben a gyári, egyszer volt másik szervizben félidőben, ott castrol dpf kapott emlékeim szerint. -
eTrade
tag
"Az autó, ami még a Teslát is megverte" [link] (Renault Zoe)
-
MC Pite
veterán
M3 1.6 16V: Fojtószelep 1-2 hónapja lett takarítva, plusz injektortísztó tankba, plusz spré a szívóoldalba; jó is lett.
Aztán a héten csak 4 sec alapjáraton járatás után (8-10 szokott lenni) elindultam óvatosan, mégis bakkecskézett az autó mint ... szóval nagyon. Azóta megint nem.
Ez rohadtul nem vicces, és most nedvesség sem volt, mit kéne ellenőriznem még az autón, van tippetek?<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
t.imi
addikt
válasz polonic #77254 üzenetére
Nagyon szomorú lennék. Kb 5% város, többi lakott területen kívül.
Robi, van valami lengyel utángyártott részecskeszűrő 130k környékén.
Addig ok hogy 30-35 k a tisztítás, de 100 a le/felszerelés.
Ennek fényében nem jobb az új?
Természetesen eszemben sincs cserélni, ne is menjen tönkre[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Srácok!
Nem hirdetési oldal és nem is az enyém, csak feldobta a Hahu.
Erre azért megmozdul az emberben a kell faktor.
Ritka jó motor és a nagy navin kívül ahogy nézem ebbe mindent beleborítottak az extralistáról...
[link]Üdv, Balázs
-
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Szakértenétek nekem, hogy mi ez a fütyülős, csörgős, éles hang itt alul?
Általában menetközben, terhelésre, váltás előtt csinálja.
Félek katalizátor, de az fájni fog!
[link]Bocs a kapkodós felvételért!
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gooool #77263 üzenetére
Ez tényleg szép. Talán ha egyszer ráunok a Twingora, akkor clio lesz. Bár szívem szerint egy elektromos minit vennék, csak hát az ára....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
prandris
tag
MII 2004-ben lecseréltem a gyári kazettás fejegységet egy Alpine ute-200bt-re. Ki szeretném cserélni a gyári hangszórókat is, legalábbis a vezető oldali ajtóban lévőt biztosan, mert zörög. Leszedtem a műanyag borítást és sajnos szét van szakadva a hangszóró.
Van esetleg teljesen csatlakozó/méret kompatibilis szett újan, mint volt korábban a Pioneer TS-Q131C?
Nem igazán szeretném átalakítani, ha nem kapni hasonlót akkor keresek bontottat a helyére. -
rob210
Topikgazda
válasz CactuS #77265 üzenetére
Engem a sírba tesz az elektromos autó.
Az dodzsem nem auto.
Egyszerűen annak nincs vezetési élménye.
Nincs hangja, nincs semmilye az olyan steril, mint a műtő.
Egyszerűen nem nekem való.
Ha valakit megcsapott a benzinn szaga az nem tud azonosulni az elektronok hajtotta játékautóval.
még ha előbb utóbb bele is lesz kényszerítve.Renault power
-
janez89
csendes tag
Tisztelet az Uraknak!
Alany: Megane II 2004-es 1,6 benzin K4M Grandtour. (automata)
Jelenség: Menet közben 60-70-80 körül egyszer csak elkezd rángatni, néha le is áll menet közben.
Hibaüzenet: Check Injection
Újraindítás után ismétlődik a jelenség pár km után de van hogy 15-20 km is elmegy jelenség nélkül. OMV 100-ast raktam bele most utoljára 2 szer is.
Próbáltam már kicserélni a benzinszűrőt, de a szivattyúval egybe van a tankba azt nem mertem itthon szétszedni.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm! -
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #77268 üzenetére
Mini is egy egész jó kivétel, kellemes a dinamikája és van érzés a kormányon, nem úgy, mint a legtöbb EV autón. Hozzá kellemesen erős. A hang az hiányozna, az biztos, épp ezért, ha nagyon nem tudnám hova tenni a lóvét, akkor maradnék családi autónak egy charger srt hellcat widebodynál. Van tarcsi a biztonságos előzéshez (707 le), befér a 2 gyerek, és baromi jól néz ki, a vinnyogó kompresszoros hangjáról meg ne is beszéljünk, mi kell még?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #77234 üzenetére
Ettől lehet hogy néha, mikor megállok, olyan hangja van, mintha kifújna valahol? Havonta 1-2 alkalommal történik ilyen.
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #77276 üzenetére
Pálya után jelentkezett először, azt hittem, elszakadt a harisnya. Másnap reggel néma csend. Nem értettem.
Aknán volt egy hete, természetesen eszembe sem jutott megnézni azt a gumicsövet -
Bálint OS
tag
válasz rob210 #77025 üzenetére
Jön egy elm327-es kis BT-s cucc valamikor mostanában. De egyre gyakoribb ez a jelenség. Nyomod neki mint a süket lepadlózod és gyorsul majd elér 2700-2800 köré és hirtelen hatalmasat rántz a turbó :S igazából most elkellene vinni megnézetni csak nem tudom hova Bp-n belül
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Atesz08 #77280 üzenetére
Az egy gyári. Maradj te is (ha nem is pont ilyen) gyári cuccnál, mert mostanában (legalábbis Fehérváron) elkezdek balhézni műszakin a nem gyári külső kiegészítők miatt: műbizonylat, belesütött gyári szám, átépítési engedély, szervizszámla, külön műszaki, különben is, kitakarja a pótféklámpát...pffff
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
atosan
addikt
Egy kis csemege [link]
Maine coon
-
Atesz08
tag
válasz LamerGyuri #77281 üzenetére
rendben, köszönöm.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz atosan #77282 üzenetére
Pöpec gépek, azt biztos, de ez már az a szint, ami bőven nem utcára való. Bár ma vittem asszonyt Csepelre és ő ugyanezt állította a hörcsögről.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
prandris
tag
válasz prandris #77271 üzenetére
Leírom, hátha segít majd egyszer valakinek. Szóval Megane 2 2004 első két hangszóróját cseréltem ma, mert ki voltak szakadva a gyáriak.
Pioneer TS-G1310F -et vettem, mert az volt kapható vasárnap is a közelben és a méretei alapján esélyes volt (és olcsó a próbálgatáshoz). A cél, hogy az autó alapállapotban maradjon, nem szeretném kivágni, vagy a kocsi csatlakozóját levágni stb. (nem célom az autóban a jó hangzás, csak ne recsegjen)
A régi hangszórókat kiszedtem és lecsíptem róluk a gyári csatlakozót. Azokat hozzáforrasztottam a Pioneer hangszórókhoz adott sarus vezetékekhez. A hangszóró négy csavarozási pontjai közül kettőt le kellett csípni, a maradék kettőnek a hosszát le kellett felezni. A régi hangszóró felfekvő részéről levettem a tömítést, azt ráragasztottam az újra. Felrakásnál érződött, hogy milliméterek miatt nem éppen belevaló a hangszóró, de a csavarok meghúzásával a perem engedett annyit, hogy a helyére húzza magát. Nekem egy Alpine UTE-200BT -m van, de biztos mindegyik másikban is szabadon állítható a hangszín, sikerült egész jól beállítani.
Sokat nem ültem a kocsiban, de a gyári szintet biztosan hozza, semmi extra. -
Baalaagee
csendes tag
Sziasztok! Clio 2-n (1.4 16V benzin) gázpedál jeladó cserét követően is elöjön a 2000-es fordulaton túrázik a motor, "izzító jelzés"+ sebességbe rakva magától gyorsul a kocsi típushiba jelenség. Csak a kuplung melletti jeladó csatlakozó kiiktatásával lehet megoldani vajon? Wd 40-zés, csati mozgatás már csak nagyon rövid ideig segít. Akinek van ebben valami tapasztalata és megosztaná megköszönném, mielőtt elviszem autovillamosságihoz, üdv
-
veterán
Otodik fokozatban nagy gazadasra cicergo/szurcsogo hangot hallok, de ha elveszem a gazt, abbahagyja. A heten eljutok a valtoolaj csereig elvileg.
A valtoval lehet gond?
Tobbi fokozatban nem hallottam a hangot, nem tunik fordulatszamfuggonek otodikben se.Renault twingo 1.2 16v 2004
Everybody lies.
-
veterán
válasz molnarpeter #77289 üzenetére
De olaj mar van, csak a szerelokre meguntam a varakozast, az olaj meg mar fel magyarorszagot bejarta a hatam mogott
Everybody lies.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, par furcsasagot tapasztalok mostanaban a kocsi lengescsillapitasaval, pld: autopalyan dombon felfele remeg a kocsi eleje, kanyarban uszik a kocsi eleje, kanyarban ha bedol a kocsi akkor hullamzik, foltos aszfalton is mintha csuszna a kocsi eleje elveszlik a tapadas. A lenges csillapitot párban szoktak cserelni, vagy padon meg kellene mérni eloszor, es aszerint eldonteni hogy csak 1 oldalt, vagy mind2 oldalt?
renault megane 3
esetleg van valami ajanlott marka arany kozeput? -
rob210
Topikgazda
-
Baalaagee
csendes tag
Most viszem majd autóvillamosságihoz, de korábban sem dobta ki 2 szervizben sem (fojtószelep hibát jelzett csak, aminél szintén kábelszakadás volt, az alapjárati gondok azzal meg is szűntek egy csapásra). Remélem ki tudják olvasni a memóriából mivel nem mindig jön elő.
-
KDavid17
aktív tag
Sziasztok
Olyan problémám lenne, hogy szétjött a vezérlés burkolatom felső része(letörött a pöcök is), néztem már több hirdetést, de nem találtam olyat, ami nekem kellene.
Esetleg valaki tudna segíteni?
Megane 3 2012 1,5 dci 90 le
Köszönöm!