- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
printer71
csendes tag
válasz molnarpeter #77033 üzenetére
P 0670 Izzító gyertya modul ,vezérlő áramkőr . Törlöm , de indítás után visszajön . Merre találom ez a modult , hogy megmozgassam kicsit hátha csak szétjött valami az ütközéskor . Vagy mit érdemes még ellenőrizni ? Az autó rendben működik
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Motorvédő műanyag (alul) rögzítő csavarjai a végét járják. Van valami helyettesítő csavar ami hasonlóan szép? A normál csavar, fakötésű alátéttel már hallottam...szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Morales72
csendes tag
Jogos. Kösz a tippet, továbbítom az illetékesnek.
Sajnos nem tudom, mit csinálnak az autójával, mert ő sem kap semmi infót az embertől, csak annyit, hogy "Tegnap dolgoztak rajta.". Én nagyon nem szeretem az ilyen szöveget, az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy hozzá sem nyúltak. De persze tévedhetek is, csak ugye az évek meg a tapasztalat. Viszont én biztosan hülyét kapnék, ha péntek óta nem tudnám, mi történik az autómmal...
Ha ma sem mondanak neki semmit, megpróbálok hatni rá, hogy vigye onnan az autót a fenébe, és keressen valakit, aki rendesen kommunikál, és akitől megtudhatja, mi történik az autójával, amivel majd haza kell mennie Litvániába. Az apósa küldene érte trélert, csak ezt nem szeretné. Pedig lehet, hogy az lesz a vége.
Akármi lesz a történet vége, majd leírom, hátha lehet belőle tanulni valamit.
Egyébként az autó eddig teljesen megbízható volt, a srác nagyon odafigyelt rá, mindent is cserélt rajta időben stb. és a vas soha nem hagyta ott sehol. Nagyon pipa lesz, ha kiderül, hogy az adaléktól feküdt meg a gép.
"I'm too old for this sh.t..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Morales72 #77059 üzenetére
Mivel adott az ismeretlen elem az egyenletben (adalék), én azzal kezdeném, hogy kiüríteném az egész rendszert, aztán új szűrő, friss gázolaj. Jó motor az a 2 literes dízel
Nekem egy klíma terelőlap javítás volt most kb 2 hónap magam csináltam, de közben volt egy vizsgaidőszak egyetemen.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #77064 üzenetére
Elsőre én is ezt írtam neki, hogy üzemanyag és szűrő csere. Ahogy a cimborám példájában is volt.
De szerintem lesz ott más baj is.
Főleg, ha ennyire szereli a "szerelő*.Renault power
-
hotibi
aktív tag
Üdv, a fórumlakóknak. clio 1.5 dci 80 Le 2003- as immóval kapcsolatban kérnék segítséget, tanácsot. Teljesen gyári az autó. Inditáskor a kulcs elfordításakor az immo led nem alszik el. Folyamatosan világít. Természetesen nem indul. Sajnos mindkét kulccsal ugyanaz a helyzet. Van olyan szaktekintély aki ezt tudja orvosolni? Akár a gyári immo teljes kiiktatása is érdekel. Köszönöm ha valaki segít.
-
Morales72
csendes tag
Sajnos én is ettől tartok.
"I'm too old for this sh.t..."
-
Morales72
csendes tag
-
Sziasztok, néha felmerül, hogy a vetítőlencsés lámpák nem az igaziak (xenon, halogén egyaránt).
Bár újonnan egészen jól szoktak szerepelni.
Három dolog történik általánosan:
- megbarnul, lepattog a foncsor a hőtől
- beopálosodik a lencse (por, kosz + a focsor részecskéi)
- valamint a klasszikus lakk sárgulás, hámlásNks, engem mind3 utól ért. Bár a fényerővel egészen elvoltam, de ez most kegyetlennek tűnik, ahogy világít.
Még kevés esti tapasztalat van, majd figyelgetem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Morales72
csendes tag
Az ember azt mondta, hogy az EGR szelep adta meg magát.
Péntekre lesz bele alkatrész.
Hát, legyen úgy...Képes az EGR szelep úgy megszorulni / meghibásodni, hogy nem indul be tőle az autó? Illetve amikor még megy, fehér füstöt fúj? Én ilyenről még nem hallottam. Eddig én is úgy tudtam, hogy a fehér füst az gőz. Mi köze van hozzá az EGR szelepnek?
Amúgy csak nekem van olyan érzésem, hogy azon a helyen minden olyan hihetetlenül lassan történik?
6 nap kell ahhoz, hogy megtaláljanak egy EGR szelep hibát?
2 nap alatt van alkatrész?"I'm too old for this sh.t..."
-
Baalaagee
csendes tag
Sziasztok! Clio 2 1.4 16V benzines P0050 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör hibát dobott ki (elektromos hibajelzéssel és check engine a műszerfalon). Kérdésem az lenne a 2. hengersor 1.-es szondája tudja-e valaki hol helyezkedik el ennél a típusnál, illetve melyik a katalizátor előtti és utáni szonda ha cserélni szeretném? Előre is köszönöm!!
-
válasz forceberg #77071 üzenetére
Ezt a kérdést most nem értem
(#77072) molnarpeter:
Miskolcon, reflektorklinika“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
Ha már fényszóró a téma: a hátulján 20 cm hosszan a ház meg van repedve, szerintetek megoldja a párásodást a ragasztás? Vagy esetleg próbáljak meg műanyaghegesztést ?
[kép] -
salieri.
őstag
-
Criminal017
őstag
válasz rob210 #76606 üzenetére
Robi, a válaszolt nem beindulós jelenséget azóta se csinálta, teljes rejtély.
Viszont, mostanában (nyáron) elkezdte ezt csinálni a kormánymű: link (videó)
A jelenség megfigyelésem szerint akkor jön elő, ha 10-15 percnél többet klímázok és meleg van kint. Inkább csak balra tekerésnél csinálja és kívülről hallatszik jobban. Ha nem klímázok hosszan, akkor valamiért nem jön elő ez a nyikorgás. Vezetés közben nem érzek semmit, csak a hangja borzalmas.
Tudtok segíteni mi lehet ez? Remélem nem életveszélyes...
-
prandris
tag
Megane 2004 1.6 gyújtás ráadásnál működik az összes ablakemelő, motor indításnál is de ahogy megyek vele egy keveset már nem reagál a gombokra (egyik oldalira sem). Ha leállítom és újraindítom, akkor ismét működik. Egy időben már csinált ilyet, de abbahagyta és tökéletesen működött. Klímásnál voltam tegnap töltés ügyben, azóta ismét előjött.
Mi lehet a baj? Valami kontakt hiba lehet?[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Rendeltem vezermuszijat az autóhoz. M2 2004 K4M760 1.6 16V 83Kw 113 Le.
Dayco katalógus szerint 94977 kellene bele, nekem 94847 cikkszamut küldtek ami úgy nézem a helyettesitoje. Méret stb szerint elvileg ugyanaz, mégis mi lehet a különbség? Jó ez bele egyáltalán?Alvazszam szerint egyeztettünk alkatrészt az egyik webshoppal.
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #77085 üzenetére
toronyszilent, és szvsz nincs köze a klímához, csak a meleghez.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77092 üzenetére
Egyértelműen fekete. Akkor ez nem a teflon bevonatos. Direkt egyeztettem alvazszam alapján, hogy ne legyen gond, de ezekszerint nekik ezt hozta. Fogszam, szélesség minden egyezik csak ez sima szíj. Legalábbis remélem csak ennyi a különbség. De ha azt mondod jó lesz akkor megy bele. sajnos kicsereltetni nem tudom. Vagyis macera lenne visszaküldeni és hétfőn már megy szerelohoz az autó.
-
rob210
Topikgazda
Rossz úton jártok az a vezetőgörgő oda való az "vezeti" a szíjat azért bordás de az csak pici borga nincs 1 mm - se.
A villáskulcs és az imbusz a segítség kedvéért van a képen.
Aztán majd leírom a sztorit.Renault power
-
Kronos3000
senior tag
Jövőre esedékes a vezérlés csere,kíváncsiságból kértem árajánlatot négy cégtől.Ketten nem válaszoltak egyáltalán, a másik kettő itt van. Az egyik sima levelet küldött pár tétellel,a másik pdf-ben, és szövegben részletezte hogy a gyári előírás miatt mit kell és érdemes cserélni, és csak abban az esetben vállalják a garanciát ha a gyári előírás szerint cserélhetnek mindent. Cégneveket levágtam, de így is tanulságos szerintem, az árakat direkt nem minősítem, mert nincs viszonyítási alapom.
Wasabi...
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Kronos3000 #77098 üzenetére
Ha nincs lehetőséged eljutni Robi mesterhez, azért az első nem olyan rossz ajánlat. Menj be a Renault szalonba, ha tényleg akarsz egy hátast dobni, mennyiért csinálják meg a komplett hossz-bordás cserét
A második felejtős."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."