- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
-
DonThomasino
veterán
Megane 2 radio kódot, tudom valahogy ellenőrizni,
anélkül hogy kiütném az aktuális tárolt kódot ?
Egy darab papíron találtam meg, de nem vagyok biztos benne hogy jó ..." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #77557 üzenetére
a fejegység oldaláról a vonalkód segítségével tudsz kódot generálni.
Renault power
-
Cane
őstag
válasz DonThomasino #77557 üzenetére
Google play áruházban vannak ilyen android alkalmazások de ehhez ki kell szedni az egységet mert vonalkód alapján adja meg a kódot.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
válasz DonThomasino #77560 üzenetére
Az egység sarkaiban vannak lyukak, ott kell benyomni a meghajlított kemény fémhuzalt. (ha van otthon a lyukba benyomható kemény fémhuzalod azt is meghajlíthatod méretre, majd egyszerre megnyomod mind a négy ponton.) A gyári kb. ilyen, de lehet más alakban hajtott is de a lényege hogy a lyukakat egyikkel bal alul-felül nyomod, másikkal jobb alul felül egyszerre, ettől előre mozdul és kézzel óvatosan ki lehet húzni a helyéről, arra figyelj hogy a kábelek ha nem muszáj ne csússzanak ki az egység csatlakozóiból.
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
t.imi
addikt
válasz MC Pite #77551 üzenetére
No, itt a pontos cím. Előre bejelentkezés szükséges, nagy dumás a kisöreg. Renaultnál dolgozott sokáig, elvileg látott már ilyet.
[autóklíma] -
Cane
őstag
válasz DonThomasino #77563 üzenetére
Ha nem sodrott réz vezeték akkor jó lehet.
Nyomáskor ha nem nyeklik-nyaklik, akkor megoldható vele.
Én régi esernyő merevítőpálcáiból hajtottam méretre magamnak, mert gyorsan kellett valami megoldást találjak.▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
válasz DonThomasino #77565 üzenetére
Akkor nem tudod használni az egységet, kódot fog kérni.
Android alkalmazással ellenőrizd le, hogy jó,-e a papíron lévő kódod. Ahhoz kell az egység vonalkódja.
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Xantomas
őstag
A KYB toronyszilent készletben mekkora csavarok vannak (a 3 csavar ami a vázhoz fogja) és mekkora a nyomaték? Nincs nálam laptop, hogy megkeressem a pdf-ben. Egyik oldalon 12-es másikon 13-as fejes csavarok vannak. Gondolom a futóműves az egyik oldalon visszatette a régit, vagy random csavarokat tett oda. :S
Egy ideje hallok valami zörgést, gondoltam megnézem, hátha nem a toronyszilent felfogatása az, csak nem voltak olyan töketlenek, hogy nem húzták le nyomatékra.
Konkrétan két ujjal, 1-2 teljes kört tudtam a 3 csavaron húzni, mind a két oldalt. Mintha dísznek lettek volna ott.
A tököm kezd már kilenni a kontároktól."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz polonic #77566 üzenetére
Én meg 32 felett kapcsolom be
Kivéve, ha városban araszolok, na ott a sütőtepsi már 20 környékén is veszélyes tud lenni...Ehhez vagyunk hozzászokva, a luxushoz. A klímás lakásból megyünk, a klímás autóval a klímás dógozdába.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Hoppá, megane trophy r [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #77570 üzenetére
Thx, akkor jól sejtettem. Egyenként kiszedtem, kipucoltam féktisztîtós ronggyal, Loctiteoztam, és nyomatékra húztam, bár szart se fog érni össze van taknyolva rézpasztával az egész, még a menet is.
Ki kellene szedni a helyéről az egész gólyalábat, áttörölgetni, és visszatenni.
Szerintem be sem zsírozták a csapágyat, de nem para, mert korábban megtettem, és úgy csomagoltam vissza összeszereléshez.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
kisbago
aktív tag
Szia nekem egy 1.3 tce (140) van.
legjobban ami zavar az az hogy fékezésnél csikorog a fék( kb 1000 km volt benne mikor elkezdte most 11000 van benne és még mindig csinálja.
A másik dolog hogy jobbra kanyarodásnál valami nyikorog. Egyébként 6000 nél volt benne olaj csere , olaj szűrő, pollen szűrő csere, -
Jaded
senior tag
válasz kisbago #77573 üzenetére
Ja, azt nekem is csinálja kb 10000km óta. Azt mondta a szervíz, vasaljam be hát szerintem meg ha cserélni kell Zimmermann megy a helyére
Nekem hidegben (értsd: 10foktól lefelé) valami nyikorog elől. Szerintem szilent valahol, de a szervíz háromszor sem talált semmit, úgyhogy ez rejtély. Egyébként nem túl izmos futóműve van.
Ha valaki eddig kérdezte, azt mondtam h ez egy kettes Megane, csak újracsomagolva.Renault Megane IV Limited
-
Cane
őstag
Gyertyacsere előtt állok. A gyújtógyertya meghúzási nyomatéka a Denso (K20TT) szerint 22 Nm. Mennyi lehet a gyújtótrafó meghúzási nyomatéka?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Jaded
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz kisbago #77579 üzenetére
Értem akkor a fék.
Pénteken csináltam egyet pont, mert a tulajnak teli lett a töke a garanciális szakszervízzel.
Kapott egy takarítást fékzsírt a csúszkán és egy ragasztópadot.
Azóta hálálkodik a tulaj, mert már az őrületbe kergette, hogy egy 9 hónapos kocsi nyikorog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
+ Rob210-nek is infó:
Nálam a Zimmerferi múlt hónap óta enyhe fékezéskor időnként csikorog. Akkor volt az első komoly szerpentines kalandja, azóta csikorog. Olyan 30e km van benne. Elvileg gyári Rönó tárcsa van alatta, a tárcsa alig kopott volt, amikor a Zimmer betét felkerült. Eredetileg Brembo betétek voltak, amik csikorogtak, azért volt a csere, de a szerpentinezés a Zimmernek is betett, hiába próbáltam aholcsak lehet motorfékezni. De legalább halkabb a csikorgás.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Egy érdekes jelenséget tapasztaltam. A műszerfalon ugye ott a km számláló és alatta hogy mennyit mentél az utolsó tankolás óta. Gondoltam lenullázom kíváncsiságképp hogy mennyit eszik a kocsi. Na már most amióta megnyomtam ugyan lenullàzta, de nem számolja a km-t, sőt, az összesített km-et sem számolja. Erre valaki tud valami tippet hogy ez miért lehet?
Sic Parvis Magna
-
FRENK1988
veterán
Az ablakmosó a milyen csőben megy végig? Kissé elernyedt az évek alatt ahogy bontottam úgy szakadt szét
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #77592 üzenetére
+ (#77594) rob210: hogy is van ez a technika?
Lehet, hogy még a Brembo betétek is megvannak valahol, azok is lehet, hogy a Dachsteinnél égtek meg 2018-banhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MM
őstag
M4 Grandtour 2017 végi dci 110.
20e-nél stab. pálca cserélve (típushiba korai szériánál) bal első keréknél a Duna menti Renaultnál. (Ide hordja a cég a flottás Rönókat.) 25e-től nagyobb bukkanóknál fura hangok jöttek a bal első futómű felől, de nem volt gáz. 30e-nel szóltam, hogy kopog. Válasz: megnézték, minden rendben. 60e-nél megint szóltam róla, a válasz: kipróbálták, tényleg van hangja, de megnézték, minden rendben...
Elmentem vele még 30e km-t így, de 90e szervízre már Érdre vittem az Sz. betűsökhöz, mert amúgy is útba esik. Csak annyit mondtam, hogy kopog a bal első futómű. Mikor visszakaptam, annyit mondtak, látták a rendszerben, hogy stab. pálca cserélve volt, és a futóművel minden rendben, de mivel kopog, megzsírozták a toronyszilentet.
Mondanom sem kell, azóta minden OK, nem kopog semmi.Azért írom ezt, mert ez is csak egy olyan apróság, ami könnyen orvosolható.
Másrészt szakszervíz és szakszervíz között lehet k. nagy különbség is hozzáállásban.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Élvezet ilyeneket olvasni.
Az oké, hogy szétszedték összerakták meghúzták a lelazult csavarokat és jó. Hallelúja.
De megzsírozni egy tornyszilentet?
Mi az annyát zsíroz egy szilenten?
Az egy darab gumi meg fém ami az ütéseket hivatott elnyelni. A toronycsapágyat tudja max. Megzsírozni, na de az meg nem kopog, mert az már régen rossz.Renault power
-
MM
őstag
"Ha valaki eddig kérdezte, azt mondtam h ez egy kettes Megane, csak újracsomagolva."
M2-vel kb. 200e km-t mentem, M3-ból kettő is volt, azokkal bő 300e km-t autóztam.
M4-el ugyan még épp csak 100e felett járok, de fenti kijelentésedet barokkos túlzásnak tartom. Minden generáció váltásnál elég nagy szintlépés volt szerintem, vezethetőség, komfort és megbízhatóság szempontból is.
Az is hozzátartozik, hogy M3-ból a FL-el tűntek el az apró gyermekbetegségek, M4-nél is a 2016-os széria után sokat javult a helyzet, FL pedig most jön. Ez alatt felhasználói szemmel azt értem, hogy lényegtelen, de idegesítő hibákkal (pl. cúgol az ajtó) nem kell már foglalkozni.
Engem soha egyik sem hagyott ott. No meg azt se felejtsük el, hogy a sedan-t törökországban gyártják, mégha ma már ez egyre kevesebbet is jelent.
[ Szerkesztve ]