- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paul119
addikt
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8696 üzenetére
Jól hangzik, nem tudom milyen keverékű van rajta. Nekem nyilván felesleges egy iylen gumi, nem vitás.
Gumi melegítőt találtam 33-ért, van olcsóbban is? Ebay-t érdemes nézni? -
yodamastah
őstag
Normalis gumimelegito nincs 33-ert. Legalabbis uj nincsen. Ha olyat akarsz ami szelben 15 fokban is rendesen felmelegiti a hatsot, az nem 30e lesz.
Feleslegesnek nem felesleges a jo gumi, mert egy kezdo gyakran belehibazik es ekkor ott a fasza gumi ami kisegiti. Kihasznalni lehet hogy nem tudod, de az tulzas lenne allitani hogy felesleges. Az persze a masik, hogy olyan gumival is kell motorozni ami csuszkal. Meg kell tanulni kezelni ezt is.
-
vendingo
veterán
Ha már gumikról van szó. Nem tudjátok, hogy mennyi az átlagos futása a conti sport attack-nak?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8703 üzenetére
uh, nem gondoltam, hogy ilyen komoly ára van. 33-ért olyat találtam sportmotoron, ami 2x volt használva. Nem tudni, hogy azért adná el mert sz@r, vagy mert a gépet rommátörte
Mondasz valamit, utcára is azért veszünk "puha" gumit, hogy ha rontunk, lehetőleg ne fikáljunk el. Utcán könnyebben az életembe kerülhet ha a gumi megcsúszik.
Retek meleg van kint, már eltűntek a motorosok az utcáról Hívtam kollégákat kecsóra, hátha. Még nem voltak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A sz*r es a jo kozt az lesz a kulombseg, hogy a sz*r huvosben 1 ora alatt sem melegiti fel a hatsot. Ha meg fuj a szel is akkor soha. Annyira meleg kell legyen a gumi, hogy a felnit is atmelegitse, mert a felni szivja el a hot a gumitol. Ja persze a masik meg hogy a gagyik azok nem egyenletesen melegitenek, valamint gyorsan kepesek elromlani. Sportmotoron vannak hasznaltak neha 30-35k korul amik haszalhatok. En is most adtam el egy motraxot 30k-ert. Tartaleknal hasznaltam a Capit mellett. Ahhoz kepest gyenge, de sokkal jobb mint a semmi.
-
vendingo
veterán
Megtanultam sarokkal váltani
Valszeg reggel amikor belerúgtam egy bútorlapba sikeresen eltört a nagylábujjam.
Egészen délutánig nem fájt, este pedig már nem tudtam hazavezetni, csak sarokkal váltva.
Fantasztikus...Csütörtökön mentem volna lorettoba szerpentinezni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Varoz
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #8712 üzenetére
Én pedig Youtube-ról megtanultam kuplung nélkül váltani (felfele) úgy, ahogy azt valóban kell, aztán hétvégén ki is próbáltam...simán ment. Mondjuk azt még mindig nem tudom, melyik jobb a váltónak, bár gyanítom, ha jól csinálom, akkor a kuplung nélkül, így simábbnak tűnik az egész,.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Varoz
addikt
válasz Daywalker #8716 üzenetére
Ha jól csinálod akkor kuplung nélkül a jobb.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Buster17
addikt
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok, de még nem tudom, hogy milyet vegyek amivel jól is járhatok.
Pénztárcám nem túl vastag, de körülbelül 250.000Ft van benne. Sokat mennék vele ezért a legalacsonyabb fogyasztáson van a fő hangsúly, de azért az alkatrészek se legyenek a magas hegyen.
Enduro és a sport mocik ill 125-250 között nézelődök.Várom az ajánlatokat. Köszönöm.
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #8718 üzenetére
Jajj, nem kell egyből túlzásba esni...ha pályán csinálom, az nem önképzés?! Nem értem miért baj az, ha megnéztem a helyes váltó- és gázkezelést, mielőtt nekiállok kipróbálni. Most teljesen mindegy, hogy pályán vagy utcán próbálom ki, az eredmény ugyanaz. Sokkal veszélyesebb úgy próbálkozni, hogy fingom sincs, hogy kezdjek hozzá...
Nem a kanyarodást meg egykerekezést próbáltam onnan megtanulni - sőt, megtanulni nem lehet, max megnézni, hogy kéne nekikezdeni. Az pedig teljesen mindegy, hogy fórum, youtube, vagy könyv...de nyilván aki a twist of the wristet olvassa, az is hülye.
De nyilván te mindent tudsz anélkül, hogy utána kellene nézned.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #8720 üzenetére
nos, felültem és elkezdtem motorozni. meg bevállaltam kezdésnek a legnehezebbet. nem tudok többet mondani, kérem kapcsolja ki ne haragudj, de nekem ez akkor is hajmeresztő, ahogy elméleti oktatjátok egymást. tudom, megint én vagyok a fekete bárány, de ez..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #8705 üzenetére
nekem az van fenn
elől kb 20000-nél járok, hátul tavaly kaptam egy defektet és újat kellett vennem.. abban volt úgy 12000 km, a mostaniban is van már vagy 10000. teljesen használható még, pedig pályáztam is vele.
ha gondolod tudok fellőni róla fotót hogy néz ki most! szerintem kifejezetten tartós gumi, és az én stílusommal bőven van benne tartalék, de lehet mást fogok venni legközelebb, hogy próbálgassam őket..
cbr600f, hétköznapi használat + néha pályázásNincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
Kuplung nelkuli valtasban nincs semmi extrem. Tok termeszetes alap dolog. A kocsmaba motorozas kozbe is lehet probalgatni. Nem veszelyeztet vele senkit. Max a valtot
AZ meg aztan tenyleg ne legyen gond hogy elobb begyujti az elmeleti tudast, hogy aztan ki is probalja.
-
KubanitoS
veterán
Erről esetleg valami vélemény?
A Gladiusról azt írtátok, hogy gagyi, viszont a blokkja kiváló. Összehasonlítva ezzel a Bandittal, ez jobb (értsd: komolyabb, jobban összerakott, nagyobb kategóriájú) motor elméletileg?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Varoz
addikt
Ha már kuplung nélküli váltás. Jelenleg létezik fél-automata váltó vagy már nem divat?
Gondolok itt a Jawa féle váltok és kuplungolok is a váltó karral.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #8725 üzenetére
A bandit egy teljesen jo alap motor. Nehany eve kolcsonkertem egy hetvegere egy 650-es banditot (gixxert kicsit osszetortem ), es mentem vele vagy 1000km-t. Meglepoen jo volt vele motorozni. Az 1000es sportmotorokkal siman tartottam a feszitett tempot. MOndjuk az teny hogy minden kanyarbol nyelgazon jottem ki hogy ne maradjak le A gyari gumi kcisit csuszkalt (valami alap bridgestone volt), de a labtarto azert koptathato vele. Persze a gumi cserelheto Kozutra tokeletes motorok ezek, ha esetleg nagyon kanyarvadasz vagy esetleg palyazni is akarsz akkor a vaz es a futomu egy ido utan keves lesz.
Annyi meg, hogy szerintem pont ez a motor kategoria amibol hasznaltat megeri venni. Kb 20-30e km-el fel ar kornyeken kapsz kivalo allapotu vizes 650-es banditot szerintem,. Es ezeket nem palyamotornak hasznaltak, meg nem szaguldoztak lampatol lampaig nyel gazon. 20-30e km meg egy gsxr-nek se sok, nem egy banditnak
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #8727 üzenetére
Köszi a gyors választ. A motort én hosszabb távra szeretném megvásárolni és nem aszfaltbetyárkodásra kellene, hanem egy kényelmes, megbízható és erős gép kellene, amivel biztonságosan meg tudok tanulni motorozni és amiben van erőtartalék is, ha kell. (Ezért nem is foglalkozom az ennél a kategóriánál gyengébb gépekkel.)
Az 1200-as Bandit véleményed szerint ennél mennyivel "durvább"? Talán rossz a kérdés, hiszen nyilván mind a kettővel lehet lehet száguldozni és engem nem az érdekel, hogy az "ezerkettes" egy másodperccel hamarabb gyorsul százra... Talán inkább úgy fogalmaznék akkor, hogy az 1200-as bandit mennyire lehet kezdőbarát motor? Vajon mennyivel lehet nehezebb kezelni? Ilyen szempontból érdekelne a dolog.
Azért hoztam fel a nagyobb motort, mert van arra is némi esély, hogy zsír újonnan lesz lehetőségem megvásárolnom a motort és bizony a 650-es és 1200 Bandit között durván 300 ezer forint van árban.
Én magamban azt érzem, hogy be merném vállalni a nagyobbat is, hiszen a motor csak akkor megy gyorsan, ha a vezető akarja.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
Utcara mindenkepp az 1200es a jobb. Tudom hulyen hangzik, mert teny hogy a kisebb blokk ereje is sokmindenre eleg. De 600 koruli sor4 8e alatt nem virgonc. Minden elozesnel 2-t vissza kell valtani. AZ 1200est meg berakod 6.ba es vegig motorozol a tengerig 6ba Sokat turaztam 1000es gepek mellett 600-al es azt lattam hogy kb 2-3x annyit valtogatok mint a tobbiek. Ezt leszamitva persze a 600-as ereje is eleg. Esetleg emiatt jobb lehet a 650-es v2, de annak meg mas hatranyai vannak. Probaltam 650es sv-t es lassan nem volt jo menni vele. Bar nem olyan veszes, a sor4-es fazerem is idegesitoen rangatott 3000-es fordulat kornyeken
Ha elso motornak veszed akkor 1200-es tulzas. Ha nem mesz 8-9e foleg egy 600-sor 4-el akkor nagy bajba nem kerulsz ha benazol vele. Egy 1200es blokkal viszont nem lehet csak ugy rancibalni a gazt osszevissza... Ha megveszel most egy hasznalt 650-est azt kulonosebb bukta nelkul le tudod cserelni 1200-esre kesobb....
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #8729 üzenetére
Ismét logikus választ kaptam a kérdésemre, köszi szépen. Igazából én is ilyesmikre gondoltam az 1200-as kapcsán, mint amiket leírtál. Egyértelmű, hogy "könnyebb" vele motorozni a nagy erőtartalék miatt. Ahogyan látom, ez a Bandit széria ráadásul nem az agyatlan száguldozásról szól, hiszen a nagy Bandit is megáll száz ló alatt, pedig majdnem kétszer akkora, mint a 650-es.
Majd elválik mi is lesz, egyelőre még nem találtam meg az igazit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #8730 üzenetére
EZek a blokkok nyomatekra vannak hangolva nem loerore. Az 1200-esnek lent is nagy nyomateka van. Epp ezert ovatosabban kell banni a gazzal. De cserebe meg valtogatas nelkul tudsz vele menni alacsony fordulatrol is. Ez jol jon pl ha elozol, vagy ha egy problemas kozlekedesi szitubol elorefele kell menekulni. Ez utobbi a nagy elonye az erosebb motoroknak. Biztos kezekben egy 1000es sportmotorral sokkal biztonsagosabb kozuton kozlekedni mint mondjuk egy 250es robogoval. A gond altalaban a biztos kezekkel, meg a szaguldozassal van
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #8731 üzenetére
Fogyasztása egyébként hogyan alakul az efféle nagy blokkoknak?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8729 üzenetére
"Minden elozesnel 2-t vissza kell valtani."
hohohóóó, azért ha csak 100-nál is visszaváltok kettőt, autónként 1 sec előzés, nem éppen lusta tempó.
-
runner 125
nagyúr
Na ez a Bimota nem kicsit egyedi.
Mennyiért szórnak egy ilyet?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #8739 üzenetére
azert kiprobalnek egyszer egy fuggocsapszeges kormanyzasu gepet, kivancsi vagyok milyen
amugy ott van az iranyar: 5milla
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz runner 125 #8739 üzenetére
7.8M az új ára.
-
yodamastah
őstag
Sokkal kisebb lehet a terheles valtasok miatti geometria valtozas. Viszont nem jon at informacio az elso kerekrol. Villa utan nagyon fura. Vezettem duoleveres BMW-t, es mindamellett hogy fantasztikusan jo volt vezetni, brutalisan kevesebbet ereztem a motorbol. Egyszeruen alig erezni mit csinal az elso gumi. Az nagyon tetszett hogy fekezeskor nem bolintott a motor szinte semmit
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Még valamikor 1992-ben, életem első motorrevüjében (8 évesen) láttam először ilyen megoldású Bimotát, azóta is érdekelne, hogy milyen - bár nem terjedt el, amit nem csodálok, mert elégé bonyolultnak tűnik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8745 üzenetére
ezért nincsen az s1000rr-ben sem duolever, hanem a klasszikus villa. totál érzéketlen. persze az fura meg jó is hogy nem terhelsz úgy rá karból a kiflikre meg nem bólint, de mit adsz fel ezért? vegyes az érzésem ezzel a rendszerrel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
..én is kíváncsi lennék rá.
Tényleg, fel sem tűnt hirtelen.
Nem semmi, mondjuk 5m-ért biztosan nem ezt venném.
1,5-ért egy VFR, a maradékért meg autó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Derail Valley
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Gumi és felni topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest