- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
nem értek hozzá, nem tudom milyen kuplung van a motorodban de ha csak a lamellák koptak el az nem olyan nagy tétel emlékeim szerint..
márpedig a régi motorom előző tulaja viccesen mesélte, hogy egyszer a lámpánál hiába húzta be a kuplungot a motor elindult és nem lehetett vele csinálni semmit, csak üresben tudott vele megállni, és lamellacsere lett a vége fillérekért...szerk: komplett kuplung volt cserélve 65000nél? mert akkor (kis szórással) megint mentél annyit és lehet ua-t kell majd elvégezni rajta, nem lenne meglepetés szerintem... az autómban a főtengely ékszíjtárcsa adja meg magát 50000 km-ként, ez szinte fixen számolható időszakos javítás nála, típushiba...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
Mennyi amúgy a BMW-be a komplett kuplungcsere? Hivatalos szervizzel csináltattad még az első cserét?
Annó, amikor néztem egy R1100S-t, eldőlt és karcos volt a szelepfedele, írtam egy szerviznek, valami bruttó 60k-t írtak az alkatrész árra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #9205 üzenetére
Nem, az első is magánszerelő volt. Benne volt az első nagy szervizben, szóval elveszett a tengerben, nem tudom, mennyi volt akkor.
Hogy mennyi lesz most, az meg majd kiderül.
-
stifi
senior tag
ne őrjíts meg, az én vasamban is 52000 van még és nem szándékozom az elkövetkező 50000-ben a kötelezőn kívül költeni rá..
a múltkor az autómban akartak kuplungot cserélni ilyen diagnosztikával, szerintem már meséltem.. felhívtam a szervizt:
- leragad a kuplung pedál!
- mennyi km van benne?
- 120000
- akkor kuplungcsere. csak most csak önnek 250000 JMF!
- de még nem is látták az autót, lehet hogy csak az bowden rossz.. (automata feszítős)
- kérem, ennyi kilóméter utána a kuplung _elromlik_, ez természetes, cserélni kell én már csak tudomna, és akkor elmentem egy másik szerelőhöz aki alkatrésszel, 3 óra kínkeserves munkával 14000-ért kicserélte a bowdent, azóta 142000 van az autóban és hibamentes, a kuplung köszöni egészséges. peugeot 306, nulla kilóméterrel vettem és a kötelező szervizen kívül (meg az említett ékszíjtárcsán kívül) nem kellett a 142000 km alatt extra pénzt beletennem.. nem mondom hogy hibátlan autó, de nekem nagyon bejött.
ezt várom a motortól is.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ujskodas
tag
Helló!
Ma esőben motoroztam. Miért van az, hogy esőben büdös jön a hűtő-motor (valahonnan) felől. Mintha égett gumiszag, keveredne valami nemtudommivel, meghatározhatatlan az egész. A múltkor a haverommal mentünk, akkor is ez volt, csak az ő mocijának a bűze elnyomta az enyémét. Egyébként szagmentes, csak hosszabb állás után (1hét), mikor beindítom van kb. 1 percig miután melegszik kissé "porszaga". Na, ezt elmagyaráztam rendesen.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Djuree
félisten
ne várd ezt motortól, nem ugyanaz, egy motor közel sem megy annyit mint egy autó. 100k-nál egy motorhoz már igencsak nyúlkálni kell, kocsinál még nem. főleg ha használod is a motort úgy rendesen. legalábbis én szerintem, még nincs a motoromban csak 33k, én sem akarok rá költeni még sokáig, vigyázok is rá.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
Mondjuk, ha sikerül az önhullámosító fék végére járni, nem lesz egy szavam se.
A szíj dolgai ugyanaz a kategória, mint a láncszett, a kuplungot meg majd csak kibírom valahogy, hogy néha javítani kell. f650.hu-n a masik "tartósteszternek" is 60 ezret bírt egyébként, ő az összehasonlítási alapom. Persze nem lenne törvényszerű, hogy megfeküdjön, de azért nyúzom elég alaposanAnnak örülök, hogy a blokknak az égvilágon semmi baja ezidáig, szerencsére ezek elég egyszerű meg masszív darabok, agyonhegyezve sincsenek, nem szoktak sűrűn hullani.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
én nem hiszek az elméletekben, a gyakorlatban hiszek. az okosok megmondták hogy a pözsóval is nagyon rá fogok baszni, mert a francia autók és főleg a pözső egy szar. aha..
szerintem a tulajdonoson nagyon sok múlik, megkapja-e a gép ami jár neki? cserélik az olajat benne olyanra amilyen kell bele, vagy spórolnak? a szomszéd tákolja össze ha valami elromlik vagy szakértő kezek? megvárják amíg elromlik valami vagy már akkor kezdenek vele valamit ha mutat 1-2 jelet?
érdekes módon nálam minden tovább tart az átlagnál.. telefon, mp3 lejátszó, számítógép, notebook, autó... pedig használom őket arra amire való, és úgy ahogy a tervezés engedi - tehát ami nem bírja azt nem dobálom, amire az van írva hogy karbantartást igényel azt karbantartom..
tessék egy példa
hozzászólások: az enyémben már 173000 mérföld van (első tulaj, stock minden)aztán a következő videó, 200000-nél
pályázni is jár vele elmondása szerint..szóval nem mondom, nem kizárt hogy elromlik az enyém, de az eddigiek alapján simán 100000 feletti futást várok el tőle probléma nélkül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Dettó...mondjuk többször mentem már esőben, de eddig csak egyszer éreztem, amikor másnap is mentem vele. A többi esetben volt ideje kiszáradni teljesen. Nem tudom mi lehet ez, de nyilván a blokkról meg a hűtőről párolog el a retkes víz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #9216 üzenetére
én már megszoktam hogy esőben bűzlök mint egy tanya, sosem foglalkoztam vele mert ahogy a srácok is mondják, valószínű a meleg alkatrészekre száradt retket oldja fel a víz és csinál belőle jó szagot amikor elpárolog..
de azért rá fogok kérdezni mostmár, lassan kell menni szervizbe!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
francia autók nagyon is jók. le mans 24 órás, peugeot-ok. sztem ennyi elég. nekünk két r19-ünk van, soha semmi bajuk nem volt, egyikben 170k, másikban 150k van. ezeknél megbízhatóbb és olcsóbb fenntartású kocsi nincs, nem is cserélem le még jó darabig.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
r19 nekünk is volt a családban, sima 1.4 benzines ~80LE, elment vagy 200k-t amíg meg nem borult, az lett a veszte.. az utasai viszont megúszták
az első 306-ost (ami egyébként szerintem a r19 párja) 20k kilóméterrel én törtem rommá (ez volt az egyetlen balesetem friss jogsival 17 évesen amióta vezetek), abból is élve szálltunk ki, az autó meg ment a darálóba utána.. mi meg vettünk egy jobban felszerelt 306-ost a stressz teszt után, mert beváltNincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Ah, nekünk is volt retyó r19, még az első generációs, egynyóc GTS. Ment mint a disznó...mondjuk akkoriban nem volt olcsó fenntartani (vízcső csere, váltóban vmi csere, eléggé zsebbe kellett nyúlni).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
azt hiszem ideális időnek nézünk elébe holnap
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9225 üzenetére
nagyon korán nincsen kedvem kelni, 9-kor elindulunk, 10-re lent vagyunk, bőőőven van időnk mindenre úgy szeritem. mit gondolsz? én ma szüleimnél fogok már aludni, tehát 18-ik kerületből jövök. nagykőrösin jössz ki. megvan a porsche m5 autószalon és mellette az omv kút-mcdonalds páros?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #9223 üzenetére
lehet félreérthető voltam, az nem baj ha a kopó cucc elkopik és cserélni kell...
zsebbenyúlós, nem betervezett költség az, amit nem várok a motoromtól jó ideig...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9220 üzenetére
az oké, de aki oda tud jó autót gyártani, az nem valószínű hogy az utcai autóiba olyan nagyon szar dolgokat pakolna.
stifi: volt nekem másik r19-em is, tavaly totálkárra törtem, olyat borultam amit rallyban is megirigyeltek volna de megúsztam, az utastérben nem lett kár, ez se sok autóról mondható el, töréstesztnek mondjuk durva volt kicsit. de vettem mégegyet, megbízható jó autó, és erős a karosszéria is, teszteltem
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9229 üzenetére
szerintem verik is az F1 autókat, mindenben. jövőre vagy utána ki akarok menni a le mans-i futamra
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
semmi koze a kettonek egymashoz...
nekem meg eddig CSAK rossz tapasztalatom van a francia autokkal (a hugom 206-osa tobbet van szervizben mint uton, teljesen abnormalis hibakkal, ilyen hogy menet kozben leall a motor meg hasonlok - meg az a szerencseje hogy a pasijanak a haverja autoszerelo, igy nem kernek el horribilis munkadijakat)
az elozo munkahelyem tele volt francia autokkal (francia ceg leven), volt olyan hogy azt mondta a titkarno, ha ki akarok menni a varosbol akkor varjak mig visszahoznak valami masik autot, mert ami ott van azzal nem biztos hogy visszaerek...
citroenek (jonehany Xsara, meg ketto C5), peugeot-k (307), meg egy renault (Laguna), a feluk folyton szervizben allt
erdekes modon a naluk idosebb, es tobbet futott szinten ceges Suzukikkal (swiftek es wagon-r-ek) semmi ilyen gond nem volt, azoknal csak a kozponti zar volt fogyton sz@rszoval felesleges altalanositani, foleg idosebb autonal ahol sokkal tobbet szamit a torodes mint a marka
azert az en legkozelebbi autom japan lesz (esetleg nemet...)
-
stifi
senior tag
az enyém is japán lesz, de csak azért mert egy autó van ami a fiatalabbak közül tetszik - és ez a Honda Accord 2.2 dízele, az előző generációs.. (se a korábbi, se az új nem tetszik)
viszont a pözsó tuti családban marad, azt sosem fogom eladni mert soha az életben nem lesz már 0 kilóméteres autóm amilyen ez volt.. így tudok róla mindent, és számos helyen voltam már vele, nem tudnék megválni tőle..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
Accord is volt a cegnel, ketto is, sosem volt veluk baj
alvaro:
nem az szamit hogy melyik orszagban mukodik az ontogep vagy az osszerako robot, hanem hogy hol terveztek, ki iranyitja a minosegbiztositast, stb... (nyilvan amiben Renault motor van azt nem tekintem teljesen japan autonak, de pl. egy rendes Hondat vagy Toyotat igen) -
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #9235 üzenetére
Én a salátát inkább összeraknám otthon.
Ja, de nem lennének ott a francia minőségbiztosok. Akkor nem is francia
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
jó hát van szar minden márkából. havernak lagunája van, annak sincs semmi baja, pedig ő aztán nyúzza durván. a másik véglet nagybratyóm megane-ja, na az is többet van szervízben, már megbánta a vételt, 2x annyit ráköltött már, pedig majdnem újan vette.
én is japánt veszek majd egyszer.stifi: nekem is az az accord tetszik nagyon de egy micsubicsi lancer vagy egy eclipse is jó lenne.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Paul119
addikt
válasz runner 125 #9239 üzenetére
mennyi?
ez sem pite mondjuk[ Szerkesztve ]
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #9239 üzenetére
nem gyenge
meg a skyline sem.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Pocee
senior tag
válasz Paul119 #9243 üzenetére
Üdv!
Szeretnék hájtek gumikat vásárolni a motorbiciklimre.
Tudnátok javasolni nekem?
Metzelerem annak idején volt a 600as hornetem nagyon szerettem,elötte dunlopok voltak,azzal sem volt baj,nem szeretnék túragumit hanem vérbeli szupersport gumit,Metzeler rennsportot gyártják még?
Michelin ill. Pirellim soha nem volt,szóval ilyen dragon corsakat nem ismerek ki mit ajánlana ebből a 4 márkából?Mr.Brightside
-
yodamastah
őstag
Pirelli es a Merzeler palya / uitca szupersport gumijai szinte ugyanazok. Ajanlom mindkettot nagyon jo felhasznalobarat gumik. Szinte melegites nelkul azonnal lehet kenni veluk ezerrel, es jol kisimitjak a futomu hibait. Diablo Supercorsa es Metzeler Racetec utcai vagy ezek palya valtozatai is jok. A poen ebben a 2 gumiban hogy a palyara valo keverekek kivaloak kozuton. Igaz 80 fok magassagaban van az uzemi homereseklet, de csont hidegen is szuper jo a mechanikus tapadasuk. Sokkal SOKKAL jobbak mint egy alap utcai gumi. Cserebe a hatso elmegy vagy 3ezret Persze vizen nem olyan jok mint egy jo turagumi, de nem is olyan rosszak!
Azert emlitem a palya verziokat, mert versenyzoktol ledobaltat kapsz olcson, ha ki akarod probalni.
A Rennsportot ha szeretted akkor nyugodtan probald ki a Racetec-et Szeretni fogod En most dunlopozok par eve, de vissza akarok terni metzelerre vagy pirellire...
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
A régebbi francia dízelek a világból is kimennek, előbb rohad szét az autó mint hogy meghaljon a motor. Az új modelleknél meg tudtommal már egyik márkánál sem az örökkévalóságnak terveznek. Az ismeretségemben a pár éves Polo, Passat, Civic ugyanúgy besz@rt mint a francia és egyiknél sem kis tétel volt a javítás. Ma már nem 15-20 évekre gyártanak autót, 10 év alatt széthullik a nagy részük, a javítás meg rohadt drága. Ettől függetlenül el kell ismerni, hogy az elektronika nem a franciák erőssége de amelyik autóban nincs vagy csak nagyon kevés... Na de nem autós topic.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest