- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8950 üzenetére
azzal is körbefogod motorozni a helyi menőket, ne szerénykedj
persu is olyat veret az mz-vel, hogy csak pislogok.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
power commanderrel kapcsolatban tud valaki érdemi nyilatkozatot tenni?esetleg más gyártó tuninggyújtásával kapcsolatban?kérdeztem boltosokat azok mind el akarnak adni,egy sem mondta hogy felesleges,azért kérdem mert cb1000r-hez gondolkodok ami ugye nyomatékmotor és vki azt mondta hogy a pw kihegyezi a teljesítménygörbét ezért a motor elveszti pont ezt az élményt hogy alul is tol,de képeken úgy néztem 3 gomb is van az elektronikán és én adom meg hogy melyik tartományban legyen erős vagy a három gomb csak fokozat lenne és mind a felső tartományt húzza meg?
és várható e teljesítmény növekedés ami nem menne a nyomaték rovására?Mr.Brightside
-
.mf
veterán
Épp sötétedésre visszaértem egy gyors kis Dunakanyar-körből. Na most már egész kellemes idő volt, már nem volt túl meleg, csak a lemenő Nap sütött kicsit erősen a szemembe
A karika előtt még elugrottam nyeregtáskáért is, mázlim volt, az utolsót vittem el, tényleg 3k-ért, és tényleg 50l, akkora, hogy a sátram is pont belefér, így annak a rögzítésével nem kell majd külön bajlódni Viszont azt írja, hogy max 5kg és max 100kmh, azért a Bp-Sopron távot, mivel munka után indulnék és még sötétedés előtt szeretnék sátorhelyet találni és sátrat állítani, szeretném egy kicsit tempósabbra venni, remélem bírni fogja
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Paul119
addikt
válasz runner 125 #8955 üzenetére
sör
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
Paul119
addikt
válasz runner 125 #8957 üzenetére
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
yodamastah
őstag
Minden valoszinuseg szerint a gyari kipufogo rendszerhez jol be van hangolva a motor. Persze alapvetoen az adott EuroX szabvanyhoz van az egesz belove. Ha ledobod a komplett rendszert, akkor egesz szep ero novekedes is lehet, de ez csak ugy erheto el, ha hozza hangolod az injektor terkepet az uj kipufogo rendszerhez. Ide kellhet a power commander. A gyari beallitasok is szoktak olynaok lenni hogy van ertelme finomhangolni, de altalaban kozel nem olyan rossz a gyari allapot, mint ha mondjuk felraksz egy verseny rendszert es ugy hagyod.
Nem tuom melyik power commandert nezted, de ha az uj closed loopost (V) akkor szerintem terkepek kozt tudsz valogatni, nem teljesitmeny beallitasok kozt.
A power commander egyebkent csak annyit csinal, hogy az adott fordulat es gazallashoz megfelelo levego/benzin aranyt tudja modositani. Ez az arany mas max erore es mas pl idealis fogyasztasra.
A kerdes talan az lenne hogy mit akarsz a motoron valtoztatni. Abban majdnem biztos vagyok hogy a motor nem gyenge
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #8959 üzenetére
köszi a reakciót,a motor bitangerős de nem baj ha van 15 ló plussz,viszont ha ez rámenne a nyomaték rovására ami inkább mosolyogtat,akkor nem érdekel a plussz erő,felénk lévő utakon egyébként sem érdemes 130 fölé menni,komplett rendszer amúgy sem működik akrájéknál,csak slip-on,vagyis így vettük akrával és biztos hogy nem veszek másik gyártótól még egy rendszert,talán egy termignoni még de ők sem gyártanak komplett rendszert tudtommal.akkor kap egy k&n szűrőt és viszlát.köszönöm a segítségedet!
Mr.Brightside
-
runner 125
nagyúr
Visszakanyarodva a múltkori érvekre, miszerint a robogót nem lehet láb közé fogni; nekik itt az alternatíva.
..és még Honda is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #8955 üzenetére
Mi lesz? Na mégis S különben is , nem lesz, hanem Volt.
Ú de fáradt poén, le kell ülnie, mielőtt leesik.Mint jómultkorában írtam vala, átváltottam nyári (fesztivál) üzemmódra. Reggel felkelt a Nap, elmegyek motorozni és útközben valahol kajálni, délután strand, vízben lubic, estére buli hajnalig :partyhardsmily:
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
-
yodamastah
őstag
Mondjuk a KN szuro meg a dob lehet annyira valtoztat mar annyit, hogy kelleni fog a PC + PAD. Vagy PC V es az closed loop (magat allitja). En amugy evek ota closed loop rendszerrel motorozok es bevalt. Bar inkabb nalam a kezelhetoseggel volt gond, nem a loerokkel foglalkoztam....
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #8961 üzenetére
Kit érdekel, hogy Honda, nem látszik pakolhatónak És ronda is.
Most épp felmerült bennem, mi lenne, ha vennék egy Choinorit Persze a kis íves fajtát, ami kukacra emlékeztet, nem a legószerű SS verziót, az nem tetszik. Akkora poén kis cucc, de nem találtam a közelben eladót és az se kanárisárga volt, pedig az a legjobb belőle. Meg a fekete, de az kevésbé feltűnő és komolyabb kinézetű, ami baj . Azzal járnék boltba és kórusba, ha az idő túl meleg vagy esik Kapna koponyás matricákat és a normál zárt matt fekete sisakomban járnék, sötétített plexivel vagy nem. Győrig még elmennénk érte, aztán hazavonulnánk, én vele, Alvaro Teresával, természetesen tartva az én tempómat
Még csak a nézegetek és röhögök fázisban tartok, komolyság a fasorban se, bár valódi előnyei lennének s a traktornyomvályús kissé meredek földúton még a biciklinél is extrém sportabb lenne lejönni Cili pedig teljesen impresszív hasmagasságúnak tűnne mellette
De melegben is átugorhatnék a közeli falvakba egész gyorsan Van egy pöpec emelkedő az egyik irányba, amit én agyváltós 3 sebességes biciklivel még nem mertem megpróbálni, Alvaro visszafelé 53-mal jött múltkor az ő soksebességesével. Van egy kis lejtése neki. A 40-es végsebessége egészen megváltozna ott
S lehetne hypermilerkedni vele Bár lehet, hogy robogóval nem sokat lehet befolyásolni. Nem bajNem sokszor csevegek robogókról, ennyi offot szerintem elbírtok.
-
Pocee
senior tag
Nekünk van majdnem agyhugykövet kaptam amikor apám hazaállított vele,mert robogót indult venni,meglátta és hazahozta,aztán kibékültem vele,faluban csak azzal közlekedek,és minden embernek szerzek boldog percet mert amint meglátnak vele már röhögnek is.35 környékén már villog a speed lámpa és 43 körül el is fogy a motor.657 km-el vettük most 820körül járhat,még nem kellett tankolni,kanárisárga,lehet szépen dobálni rá a személyiket
Mr.Brightside
-
ujskodas
tag
"tankoljak kevesebbet sztenderen az ő fassága miatt?"
Leszerelted a középállványt? Itt nálunk, ahol tankolni szoktam nem lehet elég közel állni, nem érem el a töltőpisztolyt. Így én is kénytelen vagyok leszállni. Középállványra rakom oszt jóccakát. Sisakot ritkán veszem le, de kis hely, itt ismernek.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8964 üzenetére
Jovohet penteken jonnel? aaa. Nem tudok menni, nincs szabadsagom, de meg akarom nezni a gixxered. Majd maskor.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8952 üzenetére
útálom amikor szerénykedsz...
na, remélem tudsz jönni és tudsz tanítani picit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz ujskodas #8968 üzenetére
Nekem meg oldalt van a betöltő, szóval oldalsztenderen jobb
Sisakot, kesztyűt általában leszerelem magamról.
Télen, mikor fűtős kesztyű + michelin baba szerelékben vagyok, előfordult, hogy kesztyűben írtam alá a blokkot, fejem meg sisakban. Elég sok helyen eljátszottam itt Fehérváron, egyszer Etyeken is, eddig még nem szóltak, biztos eldöntötték, hogy csendes őrült vagyok, nem fogom kirabolni őket -
yodamastah
őstag
válasz Integra #8970 üzenetére
Nem szerenykedek, ilyen szuk palyan soha nem mentem. SZokatlan ez nekem is. Arrol nem is beszelve hogy az elmult 1 evben alig motoroztam De kene menni, mert akkor minek a gixxer?
Mennyi ember szokott ilyenkor lenni? A hetkoznap azert erne meg, mert hatha nincs tomeg. AMugy sajnos nekem is nehezen szabadulnap fel mostanaban a hetkoznapok
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8972 üzenetére
én nem számítok rengeteg emberre. nagyon ritkán volt olyna, hogy tényleg tömeg volt a pályán. főleg most nem számolok vele, mert egyrészt péntek, másrészt nem lesz torlódás, mert nincsen gokart és nincsen versenygokart etap. pont azt remélem, hogy rendesen szét fogunk tudni szóródni és üres pályán gyakorolni, mert ugye a pálya alapvetően kicsi. de legalább fasza az aszfalt és szerintem a tűző nap is tizedelni fog
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Ilyen nincs és mégis van kategória
Mennék ma a Kawa-kanyarra, tolom ki a motort, lerakom sztenderre és beindítom, hadd melegedjen, közben én visszamegyek becsukom a kaput. Aztán hallom: nyek-nyek-nyeknyeknyek-BAM. Sztender visszabicsaklott, motor eldőlt. Nézem a motort, úgy tűnik szerencsére rendben, akkor odagurulok vele egy saroknyira a Daywalkerrel megbeszélt találkozóhelyre. Érzem, hogy a bal lábtartó nagyon lötyög. Hát nem megint letört az a szar konzol?
Még szerencse, hogy üresbe vissza tudtam tenni és hazatolni.
Egy agyonkönnyített, habosított alu vacak. Már másodszor. A lábtartó felhajlik, de a váltó ezt kicsavarja. Szerintem többet evvel a gyári vacakkal nem szarakodok, megcsináljuk valami fémből, mert az nem járja, hogy még egy helyben-eldőlésnél is eltörik ez a fos.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
Sajnálom.., de pl. , ha bármit teszek oldalsztenderre, az első dolgom, h megnézzem stabil-e az egész, illetve jól hátrahúzom. Ennél bosszantóbb nincs, amikor így eldől, s persze sérül a motor..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
Nekem a láncvédőm volt szarból, letört a műszaki előtt 1-2 nappal (meg a tükör is leugrott akkor, de az van a másik motoron is, át tudtuk rakni), ilyen kis gyönge vacak, engem sem szórakoztatott a dolog, szerelő mindig tud embert mindenre, amit ő nem tud megcsinálni, úgyhogy hajtogattak egyet fémből legközelebb, egypár hónap múlva. Nekem sincs türelmem ezekhez a feleslegesen gyönge kis szarokhoz, amik letörnek az első adandó alkalommal.
-
Integra
titán
az ő motorját kell megvenni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #8977 üzenetére
Nekem egyszer lejtőn esett el, szélben, éjszaka. Ahol laktam, csak ott tudtam parkolni s az nem volt elég stabil. Most legalább síkon áll az udvaron, szélvédett helyen (kell is, erre elég nagy szél tud lenni), nem is dől el sosem
-
vendingo
veterán
Az izlandi út egy részéhez volt szerencsém márciusba kocsival. (Golden circle+ a déli part)
Minimális forgalom, 2 óránként látni egy autót, kiváló az útminőség, gyönyörű a táj[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Varoz
addikt
válasz Integra #8980 üzenetére
Az én motoromon minimum 15 éves a gumi. Problem?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #8977 üzenetére
en is mindig picit hatrahuzom a motort oldalszterre rakas utan, eddig bevalt
egyebkent voltam ma a pest megyei rendorok altal tartott vezetestechnikai tanfolyason, nagyon fasza volt
mar a bemelegites 5. perceben olyanokat csinaltam, amirol elore eldontottem hogy en olyat soha
aztan a motor dontogetese is nagyon jol ment, egy kis gokartpalyan rendesen alkalmaztam is a tanultakat, kiralysagcsak aztan a gokartpalya egyik kanyaraban egyszer csak eltunt a hatso fekem
hazafele mar valamennyit ert, szoval remelem egy kiss aldogalas utan 'megjavul', ilyenkor mi tortenik? ez az amirol mar hallottam, hogy "felforr" a fekfolyadek? vagy a betet melegedett tul?
nem esik be a pedal, csak lenyegeben ellenallas nelkul koppanasig tudom nyomni, es nem is lassit semmit (1-2 oraval kesobb mar azert lassitott a motoron, de kozel sem annyit, mint regebben)
mondjuk az teny, hogy hasznalatban volt a hatso fek rendesen, azon a miniatur gokartpalyan nem is lehet mashogy bevenni a kanyarokat -
Daywalker
addikt
Hát bizony mondom néked, kár, hogy kimaradtál belőle. Mondjuk odafele kicsit szenvedős volt,mert mocskosul sokan voltunk. Nem akarok tippelni, de ha kéne, akkor 50 motor biztos volt, ha nem több. Ja, meg ezek a fos utak, komolyan mondom, egy rohadt nagy vicc az egész. Hogy száradna el az összes, akinek a dolga lenne ezt karbantartani.
Mindenesetre nem unatkoztam, kaja jó volt, megnéztük ezt a Pannónia múzeumot, picit lötyögtünk azt eljöttünk. Már odafele összeálltunk 4-en, így hazafele is együtt jöttün. Recskről fel a Mátrába, onnan Gyöngyös és 3-as út. Ez a Mátra még mindig fasza, de mocsok veszélyes...majd legközelebb. A Metzeler M5 Interact kiválóan vizsgázott, jobbat nem is választhattam volna. Valami brutális tapadása van, és nagyon jól felmelegszik.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz vendingo #8983 üzenetére
Kösz, ez jó anyag, főleg a hozzászólások!
Stellvio tudom, hogy kötelező, egyszer tényleg bevesszük a programba, de pl. Mangartsko Sedlo, amit emlegettek a cikk alatt, az kifejezetten idei témának tűnik, Bohinjból egy kellemes karikával végig a Triglav nemzeti parkban, oda épp befér.
-
.mf
veterán
-
Varoz
addikt
válasz runner 125 #8990 üzenetére
Ott a pont.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Djuree
félisten
skacok olajat honnan érdemes venni? castrol mondjuk, vagy valami ilyesmi jobb márka.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
Varoz
addikt
válasz runner 125 #8998 üzenetére
Az olaj, nem lekvár. Mol olaj, csak más a neve.
Tesóm is azt használ a Volvo V40-ben, meg a Chrysler Voyager-ben.Mondjuk nekünk a Ladában meg Castrol van.
A Jawa-ban meg Agip. (mielőtt beleköttök, a váltóolajra meg a keverő olajra gondolok)Meg, szoktuk venni ezeket a tesco gazdaságos VIP vagy milyen olajakat. De csak motor átmosás céljából. Másra amúgy sem alkalmas.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Djuree
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Android szakmai topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Rendszergazda topic
- Elektromos autók - motorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs