- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- GoPro Topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Kérdezni szeretném, hogy motorra / kismotorra kell-e fizetni parkolási díjat? Sajnos nem találtam egyértelmű választ az interneten.
Persze, jön a klasszikus kérdés: hova tegyem a jegyet? Ja, hogy rendszám alapján kell megvenni? Simsonom van, rendszám nélkül...Köszi a választ előre is!
Széles utat!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
runner 125
nagyúr
válasz csabyka666 #9301 üzenetére
Úgy tudom hivatalosan 2010 óta motorkerékpárra is kell parkolójegy. Olcsóbb, mint autóra, de hidd el, h egyetlen egy motoros nem vesz, legalábbis én soha nem vettem még, és meg sem bírságoltak ezért.
Rendszám alapján h veszel parkolójegyet? Az max. ótópályamatricánál megy telóról... , de motorra hivatalosan ugyanúgy "jól látható helyen" kellene rögzíteni parkolójegyet, ami kiad az automata.
De, eleve én még egy táskát sem hagynék rajta, mert azt is lenyúlnák, pláne a parkolójegyet (vagy elfújja a szél), meg eleve, egy naked bike-on hova rakod? Szigszalaggal biggyeszted fel?Összegezve; hivatalosan kell, de nincs olyan madár, aki venne.
(Ráadásul általában én széles járdán állok meg, parkolóban ritkán)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csabyka666
addikt
válasz runner 125 #9302 üzenetére
Nos igen. Undorító dolognak tartom, hogy jegyet kell venni a motorra is. Megnéztem pár város weblapját, de az ott olvasottak alapján úgy tűnik, hogy kell venni motorra is.
Holnap telefonálok párat, és megérdeklődöm, hogy "mégis hova tegyem a jegyet"?
Köszi!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #9302 üzenetére
ez már volt téma itt is szerintem, a KRESZben is benne van (ki tudja hol) hogy nem kell jegyet venni se motorra, se nyitott tetős autóra (amennyiben a tető nyitva van), mert nem tudod hova tenni a jegyet.. mondjuk elég abszurd, hogy akinek cabriója van annak nem kell fizetni, de tudok még 1-2 hasonlóan okos dolgot mutatni itthon..
más kérdés hogy én mindig járdán parkolok, mert félek hogy a kocsik között a bamba autósok feldöntenék, de például ha a citadellára megyek fel, örömmel hagyom a nagy parkolóban a vasat (bár inkább feljebb szoktam megállni), és természetesen nem fizetek kb 800 Ft-ot óránként, és sehol máshol a városban nem fizettem még egy fillért sem motorra
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ramius
őstag
Nekem ősszel azt mondták oktatáson, hogy motorra nem kell jegyet váltani.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #9272 üzenetére
Ezt nagyon sajnálom, hogy kihagytam, remélem lesz még valamikor.
Helyette Volton voltam éjszakánként, s motoroztam nappal. Azért a főbb útvonalakról letérve Ausztriában is van nem-tökéletes aszfalt, de még az is sokkal jobb, mint az itteni átlag. Viszont a kilátás... s még csak random módon, amerre vitt az út, a Kis-Alpokban voltam, nem is a kilátásról híres utakon, de nekem már ez is nagyon tetszett.
Korábbi rekordom megelőzve, 4.42-es fogyót mentem, de úgy átlagban is negyed-fél lityóval kevesebb volt Ausztriában... pedig ott még a lakott területeken kívüli egyéb utakon is 90 helyett 100 a megengedett (mondjuk ez mindegy, egyiket sem igazán tartom...)
A nyeregtáska jól vizsgázott, sok cucc fért bele, s bár max 5kg és max 100kmh volt ráírva, még egy pár hevederrel megtámogatva a tartós
200, néha 210-et130-at is bírta. Érdekes módon Sopronba, a csomagokkal a nagy szél miatt lassabban (max 180, néha 160-170) mentem, visszafelé viszont szélcsendben 200 körül tartottam, 180-210 között mozgott, s emiatt kerek fél literrel evett többet (5.5 vs 6).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
baldessarini
újonc
Halihó!
Eljött az idő, hogy én is vegyek egy motort. SUZUKI SV 650 S néztem ki.
Sajnos nem igazán értek annyira a motorokhoz, hogy el tudjam dönteni mennyire van lestrapálva vagy sem. Elolvastam a kezdő oldalon található tanácsokat, ennek ellenére nem mernék egyedül elmenni motort venni. Esetleg lenne valaki aki tudna segíteni ebben, hogy nagyon ne fogjak mellé? -
doc
nagyúr
cimlapon a motorom
ha ezt tudom elore, keresek/csinalok valami jobb kepet -
TayRol
veterán
hova érdemes vinni a motort műszakira? két hét múlva esedékessé válik. full gyári szóval nem félek semmitől.
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
a kiülés szerintem megy, a kanyarokat is úgy érzem tempósan tudom már bevenni (magamhoz képest persze), de például a térdem nem ér le, mindez 3 pályanap alatt (2 kakucs fél nap kb 2-3 óra motorozással, meg egyszer kecsóring 2x20 perc oltári kánikulában)
ez időben szerintem nem sok, de a gumin már nincs hely, leszámítva hogy a térden nem ér le szerintem a technikámmal nincs gond, a sebességet kell még csiszolni meg fékezni kéne megtanulni, mert a gokartpályákon kettesben megyek végig fék nélkül..
lehet ki kéne menni euroringre, de most pénteken például megyek kakucsra, ott majd eldöntöm hogyan tovább, de akkor nem vetem el a nagyobb pályára való menetel ötletétNincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9315 üzenetére
hát én kakucson voltam 2x, és utána kecsón éreztem először azt, hogy sokkal nagyobb tempóval megyek be a kanyarba mint ahogy azt jónak érezném, viszont ránézek az ívre és sokkal jobban fordulok mint amire először gondoltam.. a második etapban már tartani is tudtam az íveket amiket kinéztem és éreztem hogy sokkal sokkal több van még alattam tartalék mint amire gondoltam
előtte kakucson csak úgy körözgettem ahogy jónak éreztem, de az elég lassú tempó volt, kecsón végre tényleg éreztem kanyarodás közben hogy "ez igen, odanézek és ott megyek", nem csak úgy rajta voltam a pályán és kész.. lehet ez az első áttörés, és most jöhet a következő lépcső
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
Arra majd figyelj hogyha mész hringre, akkor ne valami túrasport gumival menj fel pályára.. a sport gumik is csak egy darabig jók, főleg most a dögmelegben hamar túlmelegszenek, és elveszítik a tapadást.. Én is kihagyom a holnapot mert igaz hogy nekem minden adott a pályázáshoz de olyan meleg van hogy csak szenvedés lenne a vége..Úgy meg nem jó motorozni ha nem tudsz teljesen odafigyelni, észben ott kell lenni..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
conti sportattack van fenn, nem pályára való de az én tudásomhoz bőven elég jelenleg.
kecsóringen már elkezdett morzsolódni a széle (hasonlóan meleg volt mint most), de simán bírta a tempómmal a 2x20 percet csúszkálás nélkül, uh most pénteken kakucson is megnézzük mit tud..ha már a gumi lesz a szűk keresztmetszet szólok, de az is biztos hogy legközelebb valamilyen 2 komponensű gumit fogok venni ha ezek elkopnak, hogy még élvezetesebb legyen a pályázás..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
tegnap lementem aggtelekre, meglestem a baradlát, az a 10 fok jól esett, persze full izzadt alsóruházatban mentem be, a végén majd szét fagytam már nem volt váltásruhám...
visszafelé jót csapattam a szerpentinen, semmi forgalom, érződik azért hogy fejlődök, 2 éve még el sem tudtam volna képzelni hogy így megyek, már merek dőlni is, persze még bőven van a motorban, de egyenlőre ez is jó. gyakorolni kell, a ringes képzés nagyon sokat segített.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9321 üzenetére
miért az ő megoldásuk mi?
azt tudom hogy a michelin árak és tapasztalatok is elég korrektek a kétkomponensű gumikkal kapcsolatban, és azt hogy a conti sportattack nem rossz gumi utcára, de ki akarok próbálni valami mást is mostmár, mert 2 szettet már megetettem a vassal.. (igaz defekt miatt nyomom az újjal, de részletkérdés)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
a micselin ragaszt, a metzeler pedig a "huzalozással" oldja meg a "több komponensűséget" és a tapadási változókat, miközben a gumi csak egy anyag, nincsen ragasztás, nincsen több komponens.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
cochy
tag
Tudom hogy hülye a kérdés ilyen melegben, de milyen esőruhát ajánlotok?
Annyi a lényeg, hogy alkalmanként legalább fél órát bírjon ki esőben, ne ázzon át.
Ha jön szembe a kamion és jön a hekto liter víz balról, azt is jó lenne ha bírná.szerk: ha volt már a kérdés mostanában akkor elnézést. A keresés nem dobott érdemi infót.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A spidinek van egy nagyon jo esoruhaja. [link] Nem egyszer mentem vele hosszabb esoben es rettenet felhoszakadasban es nagyon jol vizsgazott. Elotte voltak olcsobb esoruhaim, de ez tenyleg jobbban zart mint a 10e forint alatti vackok. Egyebkent nem is emiatt vettem meg, hanem mert rossz latasi korulmenyek kozott is messzirol latszik, ilyen neon sarga, plusz a fenyvisszaverok is eleg jok rajta.
-
.mf
veterán
Megküldték a következő évi biztosítási díjam.
Ugyebár 2010-ben még 36-val kedődött, tavaly 20k volt, most 12156 Ft. Csak így továbbFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
El is felejtettem mondani, annyi minden volt...sikerült végre kijutni euroringre, idei első pályázás. Bekoptattam a gumik (Metzeler M5 int.) szélét is végre. Veszett jól tapad, az tuti.
1:39 körüli időket mentem, ami idei elsőre rendben van szerintem (meg kb. ez volt eddig az 5. pályázásom)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
én elköltöztem tavaly otthonról, más a lakcímem, erre küldtek egy levelet muterékhoz hogy nem találnak a rendszerben ezzel a cimmel es rendszammal ezert megszüntetik a sulyadot.
azt már nem bírták lekövetni hogy elköltöztem egy masik megyébe.cochy: igen, arra. szóva ruhában menj vagy alapbol egy számmal nagyobbat vegyél mint ami "siman" radmegy.
[ Szerkesztve ]
-
cochy
tag
válasz yodamastah #9327 üzenetére
Köszönöm a tippeket. Sztem elmegyek felpróbálni.
Lehet hülyeséget kérdezek, de ezt a motoros ruhára (nekem bőrruhám van) szokták felvenni? -
stifi
senior tag
de hogy volt 36 meg 20k? egy bónuszfokozat 5%, ezen nem sok múlik.. hogy tudtál 36k-t fizetni egy évben, egyszerűen nem értem -> bármelyik online alkuszcégnél találtál volna olcsóbbat ha nekem sikerült..
soha egyik motoromra sem fizettem 1 évben 10k-nál többet, pedig 22 éves budapesti friss motorjogsisként kezdtem az ipart, tipikusan kockázatos...
a 36k egyszerűen átbaszásNincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
-
shiNIN
tag
A mi esőruhánk igen olcsó volt és munkavédelmi boltból származik. Tökéletes. Mármint az eső ellen véd (sokszor használtuk), nyilván belefülled az ember melegben, ez sajna ilyen.
Egy belevaló felhőszakadást nem bírnak ki a motoros ruháink, még akkor sem, amikor éppen nincs rajtuk mindenféle lyuk.Más. Elvittük a motorokat a szerelőhöz, Teresa egy időre ott is marad. Ciliegia lábtartóját meghegesztették s hoztuk vissza. Akárcsak múltkor, most is 398-ért tankoltunk. A forró, szélcsendes időnek és a hegyi utaknak hála, éppen kibírta visszafelé az érdi Lukoilig, 501.6 km telt el az előző tankolás óta. Ilyen még nem volt, de fogyasztásban is enyhén ráver az előzőre, bár az már mérési hiba is lehet, nem tudom.
Nem volt valami élvezetes út, oda Teresa állapota miatt, vissza pedig a székesfehérvári célpont miatt a hetest használtuk. Nem áll olyan előkelő helyen az utált listámon, mint a négyes, de azért jobb szórakozást is el tudok képzelni, mint 40-nel menni a Velencei-tónál, bár később is voltak lassú gócok.
Fehérvárról haza jobbára én vezettem. Egyelőre igencsak zavaró ketten menni (ilyen melegben még egyedül sem az igazi), bár szerintem sosem fogom szeretni. Cili eleve visszafogott dinamikájának sem tesz jót a plusz súly, s instabillá válik, ahogy az utas teljesen elcseszi a megszokott alacsony súlypontot. Igen kis sebességnél problémáim vannak az egyenesen tartással, utána OK. Dönteni pedig úgysem lehet, mert azonnal leér valami, ha ketten vagyunk. Persze még így is jobb, mint utasnak lenni s majd belejövök, eddig valami 30 km-t vezettem utassal, rohadt óvatosan. -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a legkeményebb, hogy tüv matrica van rajta..
persze a tüv majd azt mondja, hogy a magas hőmérsékletű tesztelés nem feladatuk..adac-ben eddig sem hittem (legnagyobb német manipulátor), és a tüv-öt is fenntartásokkal szabad csak kezelni. pont az ilyen dolgai miatt, hogy a bóvlit is simán jóvá hagyja
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
Veszprem kornyeken ma ket oriasplakatot is lattam, ami a motorosoknal szol (viselj teljes vedofelszerelest), eddig meg nem talalkoztam ilyennel
-
alvaro
senior tag
Na, megkaptam a diagnózist, a kinyomócsapágy ment szét, és össze-fémforgácsozta az olajat is, szóval inkább megy bele friss olaj a friss csapágy mellé.
Egy kollegám fenyegetett mindig, hogy szét fogom cseszni a kinyomócspágyat a sok behúzott kuplungos gurulással. Hát, ha 111 ezrenként szétmegy, szerintem azzal együtt tudok élni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo 3
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs