- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 13 az 1-ben Thunderbolt 4 dokkolóval bővült a Kenginston kínálata
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- SSD kibeszélő
- Milyen notebookot vegyek?
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbeerto
csendes tag
válasz tboy93 #138500 üzenetére
Szia tboy93, köszönöm szépen a választ!
Mentségemre legyen mondva, hogy az általad említett első két típusnál erős önkritikát gyakoroltam, és sem az ST RS-t sem a 09SP-t nem vettem a listámra amikor tesztmotorokat vadásztam, viszont úgy adta az élet, hogy mehettem mindkettővel, úgyhogy bolond lettem volna otthagyni őket.
A CB500F a Safety-nél nagyon tetszett, viszont amilyen árban mennek és amilyen túrákra szeretnék elmenni ott visszalépésnek érezném az ER6N után. Maximálisan tiszteletben tartom a fokozatosság elvét, de úgy érzem az ER6N szintű motorral tudnék már értékelhetően fejlődni. -
norbeerto
csendes tag
válasz JoinR #138501 üzenetére
Szia JoinR, köszönöm a válaszod!
Én is néztem a Tridentet, de 3,3-ért az új Honda CB750 jobb csomagnak tűnik, csak ugye az még nincs sehol. Ha nem vagyok indiszkrét, milyen méretekkel rendelkezel? Én 185 centi vagyok, 95 kg, 83cm belső lábhosszal. Ez a Tridentre már sok?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138505 üzenetére
Nem kell nyélgáz, egy nagyobb motor negyed gázon megy annyit mint az 500-as csutkán. Pár hét alatt megszokod a tempót, de azt nem hogy hogyan is kell megállni, befordulni normálisan. Hagy ne magyarázzam már, hogy ha gyorsabban eléred X tempót kevesebb időd van gondolkodni és cselekedni. A tanulási folyamat elején pedig igen sokat jelenthet plusz 1-2 másodperc. Nem azt mondom hogy 125ccm-re kell ülni és megvárni amíg letolnak a kamionok, de 125ccm és mt09sp között azért mondjuk ott a 4-500ccm kategória, amivel az autókat kikerülöd, de a kisebb súly és tempó miatt egyszerűbb korrigálni a hibáidat, mert azok lesznek elöbb utóbb!
Én kívánom hogy ne borulj fel a CBF1000-el és ne legyen igazam.
-
nagyúr
-
JoinR
őstag
válasz norbeerto #138503 üzenetére
Szerintem kicsi lenne neked is a Trident, de próbáld ki (van tesztmotor Bp-n, azonnal odaadják). Én 188/80 vagyok kicsit hosszabb lábbal (18-at mértem...ja a lábhossz? Az kb. 88 ). Nekem a térdem nem fér el a tank mellett rendesen, pont hozzáér a kiálló élhez. A Tiger Sporton kényelmesen elfértem, bár arra csak felültem, nem mentem vele.
Amúgy igen, a Honda jobb csomag papíron, ha meg tudsz barátkozni a - vélhetően - jellegtelen motorjával meg a külsejével.[ Szerkesztve ]
-
norbeerto
csendes tag
válasz Oppenheimer #138504 üzenetére
Szia Oppenheimer! Felhívtam az összes kereskedést a nyáron amíg alkatrészekre vártam a Kawához, hogy milyen tesztmotorokat tartanak és ki lehet-e próbálni. Meglepően nyitottak és kedvesek voltak a kereskedők, úgyhogy aki lehetőséget adott, ahhoz elmentem egy kicsit motorozni.
-
norbeerto
csendes tag
válasz tboy93 #138507 üzenetére
Rosszul fogalmaztam az előzőt, csak a CB500F-re sokallom a 2 milliót, MT07-re simán kiadnék annyit vagy többet is.
Szerinted amúgy lenne értelme egy új MT07-et vadászni? Hahu-n ha nézem a 2018 utáni állományt - egy-két kivételtől eltekintve - egy-két százezer forintot ha rádobok már újat veszek, olyan árban mennek. Max kötök rá casco-t. Vagy hibásan gondolkodom?
Mondjuk lehet jövőre az új rezsiszámlák miatt több lesz talán az eladó motor... (elnézést a politizálásért, túl magas labda volt magamtól. ) -
-
norbeerto
csendes tag
válasz JoinR #138508 üzenetére
Magas vagyok, de rövidlábú, ezért jobban elférek a kisebb japán motorokon is.
Jellegtelen alatt a hang nélküli "hikomat"-ot érted?
A Honda.hu-n meghallgattam, annyira nem volt para, bár gondolom nem lesz üvegrengető recsegés, de a tesztek majd megmondják. Kérdés, hogy mikor. -
nagyúr
válasz Oppenheimer #138512 üzenetére
Nem értünk egyet
-
#14787072
törölt tag
Szerintem neki is kell majd egy új motor:
-
A Zéé
addikt
válasz norbeerto #138502 üzenetére
Nem bántásból, de lehet, hogy inkább egy nagy levegőt kellene venned, és nem új motort. Bár nem részletezted, hogy hogyan, és mennyire, de ha egy év alatt 2x törted meg az ER6-ot is, akkor azért esélyes, hogy nem a motorral van a baj.
Én csak tanulóként vezettem az ER6N-t, de az egy elég felhasználóbarát járgánynak tűnt nekem. Nem véletlen van sok motoros iskolának ilyen gépe. Ha ezzel is "problémáid vannak", akkor nem igazán értem, hogy miért akarsz felfelé váltani.Just a simple Lineman...
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #138507 üzenetére
Akkor mar a CB650. Anno ugye nalam jatszott mind a ketto. Oke az MT alulrol jobban huz, de ennyi. Kb minden masban gyengebb: butabb futomu, fent elhervad.
En azt mondom a CB650 nem rossz irany, nem akar megolni mint a 09SP, es nem is supermotos a pozi rajta. Ha nem akarod nem megy, ha nemi sebesseget szeretnel, akkor 6-8000 folott kell tartani folyamatosan. A futomuve kozepesen bugyuta, de igy is merfoldekre van az MT07-tol. En beletekertem eddig ~12000km-t, ebbol ugy 1000km palya es visszatekintve most sem vennek mast az akkori lehetosegek kozul.
Az viszont teny, hogy en mar kezdem kinoni, igy nalam mar kepben a nagyobbra valtas, illetve a dedikalt palyamotor, de ez teljesen mas story. Ha nem akarsz 1000-esen ulo haverokkal Alpokban turazni, akkor nincs nagy gaz, bar igazan az is kivitelezheto.
#138520A Zéé: Amugy pontosan ez. Szinten anno tanulokent jatszodtam ER6-al, de vegtelenul bekes joszag.
Illetve amit meg hozzatennek: #138498norbeerto: Itt irtad, hogy palyanap nem mert most lett pici. Na en pont forditva gondolkoznek a helyedben. Inkabb a palyan csusszal ki a francba, mint kozuton a kamion ala. Ha igy is volt 2 eses, en nagyon erre fokuszalnek, mert valami akkor ott nem kerek. Palyan sokkal tobb lehetoseged van hibazni effektive tet nelkul. Erre pedig az elejen az amugy is megpofozott ER6 tokeletes tars lesz. Letolsz egy idenyt par kisebb palyan (Kakucs, Mring) es maris jobban fogod erezni mi merre hany meter. Bajna-Heregen lehet jatszani, de ott ha hatarra kerulsz akkor hulye vagy mar bocsanat.
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
+1 a CB650R-re!
Én is ilyet hajtok, ez az 5. szezonom, az első 2 év 50-es robi, PCX125, Forza300 vonalon szökkent szárba, utána jött a négyhengeres.
Én jóval óvatosabb duhaj vagyok mint Xero, de csak megerősíteni tudom hogy nagyon barátságos moci, nem akar kinyírni, de ha húzod a bajszát arrébb lehet vele állni…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
norbeerto
csendes tag
válasz A Zéé #138520 üzenetére
Szia Zéé, nagyon köszönöm a válaszod! Erősítem a szabályt, hogy két motoros van: aki már elesett, meg aki el fog.
Valóban nem a motorral volt a baj, hanem a vezetővel (mint általában):
Panír1: A Safety tréning előtt, a jogsi után szinte azonnal elmentem majdnem 150km-re egy barátomhoz, hogy együtt motorozzunk. Jóval tapasztaltabb motoros nálam, mégis én mentem hátul és megpróbáltam tartani a tempóját, ami nekem komfortzónán erősen kívül esett. Mereven és túlságosan koncentrálva mentem, ezért jobban fáradtam. Aztán jött egy balos, amit túl hamar és rossz íven kezdtem bevenni, az első féket is későn és túl sokáig húztam és dönteni sem döntöttem. Ezen hibák sorozata a kanyarkijárat helyett egy füves árokba vezetett viszonylag kis sebességgel. A motoron volt javítanivaló, én megúsztam egy horzsolással a lábszáramon.
A Safety után nem sokkal kész lett a motor, de hetekig csak egy elhagyott parkoló és házam között ingáztam a motorral és gyakoroltam. Vettem bólyákat, kiraktam a pályát és nyomtam neki. Itt jött aPanír2: A gyakorlatokat kiegészítettem a Motojitsu-s gyakorlatokkal, mert az alapok már jól mentek. Ebben van egy olyan, hogy egy 7 m sugarú kör külső 2 m széles sávján kell stabil gázzal, kb 25-30 kmph-val kanyarodni, majd kigyorsítani. Egyre jobban ment a motordöntés és a kigyorsítás mindkét irányban, néha már a csizma orra is karcolt. Egyre hamarabb kezdtem ráadni a gázt, és az egyik kanyarnál még nem állt fel eléggé a motor ahhoz a gázmennyiséghez amit rácsavartam: elfogyott a hátsókerék tapadása és megtanultam élőben is, hogy mi az a lowside. Én lehuppantam a gépről, a motor kb. 1 m-t csúszott a bukócsövön, majd megállt. A cső és a kormányvégsúly lett karcos.
Ezután mentem a Drivingcampre, aminek minden pillanatát, de főleg a gokart pályás meneteket és a nagy sebességű kanyargásokat élveztem.
Mentem még a Kawával jópárszor Pesten és Pestre, Balaton körül, Bakonyban szerteszét. Aztán kellett az ára a házba, ezért el kellett adjam.Nem bírtam motorozás nélkül, de mivel bérelni nem volt szabad tőkém, elkezdtem hívogatni a szalonokat, hogy tesztvezetésre van-e lehetőség. Több is volt, amiért innen is hálás vagyok minden kereskedőnek aki szóba állt velem és adott motort alám.
Szerencsére többet tanultam, több motort vezettem és több képzésen voltam az első szezonomban, mint sok kolega', akivel együtt jogsiztam. Amíg én "csicskultam" az ER6N-el, többen pl. 600-as Gixxer-t, R6-ot, meg R1-et (!!!!) vettek, az első szezonra.
Nem feltétlen váltanék felfelé, de ABS nélküli motort nem akarok venni, és hajlandó vagyok rászánni 2-3 milliót, de akkora a merítés a középkategóriás 100 LE alatti naked-ekből, hogy inkább tanácsot kérek jártasabb emberektől.
-
norbeerto
csendes tag
Szia Xero, köszönöm a válaszod!
A CB650R sokáig volt nálam az etalon jelölt, de nem tudtam ráülni, és sok tesztben fikázták, hogy középen gyenge bla-bla-bla, és mivel nem tudtam tesztelni elengedtem. Viszont stílusra sokkal jobban tetszik, mint az MT07, ezért nagyon jó, hogy látok egy hiteles tulajdonosi véleményt a motorra, vissza is került a kiszemeltek közé.
Jobban belegondolva egyetértek veled a pályázással kapcsolatban, jó is lenne a megpofozott ER6N ha nem adtam volna el. Így viszont ugyanott vagyok: kell egy motor, amiben van ABS, és el tudok menni 3 milláig. Max kötök rá casco-t, hogy ne fájjon a kavicságy annyira.
Ruha kérdés pályára:
Most van egy Bering Mendes bőrkabátom és egy Trilobite Parado farmerem. Csizma Alpinestars SMX 6. Melyik lenne a jó megoldás:
1) veszek egy Bering bőrgatyát 120e térdkoptatóval, elvileg illeszkedik a dzsekihez, így van egy kvázi kétrészes bőrruhám
2) veszek más márkájú bőrgatyát (tuti tipp esetleg?)
3) veszek külön bőrruhát (egyrészes vagy kétrészes?, márkára ár/érték bajnok tipp belépő szinten?) Laguna Seca vagy Missile ruha rendes tudás és motor nélkül szerintem overkill. -
duni84
aktív tag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
én leszek a másik véglet fórumozó. panír2 anekdota alapján az mt09 kivételével bármelyiket ajánlanám. amelyik kényelmes a 185 centihez + tetszik. habár panír2-höz megjegyzés: ha épp csak egy picit vagy rutinosabb és az er5-nél egy picit nyomatékosabb paripával próbálkozol, akkor egy ilyenből egy fasza highlide-ot is ki lehetett volna ám hozni és akkor azt is már a karrier legelején kipipálod
#metszéspontok
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138524 üzenetére
In progress.
Meg a palyagep is in progress, de itthon kb 0 a felhozatala K5-K6 1000-esbol es K5-K7 750-bol, szoval valogatunk. Tanacsot elfogadok.
In the meantime megkezdtem a gyujtogetest a Tuono V4-re is, szoval na.
Visszaterve, valoban ki kell szedni azt a fost, mert ha nem logok le mint egy majom egybol leert.
-
-
norbeerto
csendes tag
válasz duni84 #138527 üzenetére
Szia duni, Xero most visszaadta a lelkesedést a 650R felé, viszont a 750-es új Hornet is nagyon tetszik, de első szériás motor lesz és sok a kérdőjel. Majd az idő megmondja.
Highside-hoz egy Grom is elég ha ügyes vagy: Honda Grom clone Crash. High-side in a parking lot - YouTube -
Somatom
veterán
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #138533 üzenetére
En 95, unokatesom pontosan 130 hozza 193. Igy szerintem meg is van a megoldas.
-
norbeerto
csendes tag
válasz yodamastah #138536 üzenetére
Betonkocka az ülés alá
-
Topiccsendőr
addikt
-
nagyúr
válasz yodamastah #138536 üzenetére
Egy megoldás van. Szezonra xero-nak is be kell allnia 130kg körülre. Szerencsére jon a karacsony, kemeny munkával menni fog
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #138538 üzenetére
600 nekem mindíg jobban bejött. Könnyeb 600al menni, és az élmény szerintem nem rosszabb semmivel. Gondolom nem mugello lesz a célpont
Utcára egyértelműen jobb az 1000. 600 állandóan váltani kell hogy menjen. Pályán nem nehéz 10e felett tartani.
Kezdő pályamotorosnak is inkább 600at ajánlanék. Oké ha veszel egy mai modern 1000est telehányva elektronikával, azzal nehezebb fejreállni. De egy K5 1000 az nem vigyáz rád
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #138540 üzenetére
Jah, mondjuk gokart palyara az ezres az valoban nem nagy elmeny. Oda minimum euroring, de inkabb pannoniaring kell.
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbeerto #138526 üzenetére
Adjisten, drusza! Na, én nem ültem még sor4-en se nagyon, azt is csak a 125-ös korszakomban, egy CBR600F2-n, és arról is remegő lábbal szálltam le. Viszont így látatlanban én is javaslom a CBR650-et, de részben azért is, mert elképesztően tetszik.
Nekem V2 van most is, mint a 125-ös korszakomban. Az alapján azt tudom mondani, hogy egy SV650(N)-t még érdemes lehet megkukkantanod. Az pörög is, megy fent is, de lent is azért van akarat. A hangja is elég komoly tud lenni a megfelelő kipufogóval. Vagy a fene tudja, nekem a V-Strom-ban ugyan a blokk az nagyrészt azonos, de a gyári kipufogó nagyon halk, nincs morcosság benne. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138542 üzenetére
Az sv650 fent mar nem megy. Plane egy sor4 hez kepest. Viszont sor4 hez kepest lent nagyon eros.
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
Vettem pár dolgot még a motorhoz. Most már kezd egészen összeállni. Még a haspáncél az, amit elszomorító környezet övezi, illetve a kipufogó is, mint előbb említettem.
Van már ugye dobozszettem, 3 darabos, SW tartó, a markolatfűtés, bukócső megvolt korábban. Agyaltam még egy nagyobb tanktáskán, de annyira azért talán nem kell még több hely, illetve ugyanez igaz a lágy tail bag-re is. Ha ketten megyünk és nem elég a hely, akkor az oldaltáskát felkötöm az oldaldobozra. Úgy már azért 200 liter kapacitás összejön Esetleg egy rács kell még a topcase tetejére
Amit most vettem, az még egy extra tél is és nyári kesztyű, így az utasnak is jut minden, és a viseltes nyárimat is el tudom rakni tartalékba. Illetve vettem egy kormány kiemelőt, mivel nekem kicsit alacsonyan és messze van, mikor állok a motoron, illetve talán ülnék egy kicsit függőlegesebben is, mint amúgy.
A Dominator az egyetlen, aki csinál még rá E jeles kipufogót, csakhogy ahhoz végni kell a gyári rendszert. Viszont adnak ők is rendszert, de nem az E jeles dobhoz, merthogy akkor a katalaizátor elveszik és nem lesz legális. Hát nekem nincs katalizátorom, de őket ez nem érdekli. Mondtam, hogy ne foglalkozzanak semmivel, csak adják el nekem a rohadt csövet, de a support, amit művel, az kritikán aluli. Úgy viselkednek, mintha egy óvodással beszélnének... Azt meg várhatják, mikor veszek tőlük két kipufogót meg a rendszert...
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138543 üzenetére
Relatíve értettem, nyilván nem egy 636-hoz, vagy bármilyen sor4-hez hasonlítva
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #138541 üzenetére
Nem en hring, pring, ering-re gondoltam. Kakucsra 300at vennek.
-
bacus
őstag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
"Jóval tapasztaltabb motoros nálam, mégis én mentem hátul és megpróbáltam tartani a tempóját"
Nekem ez a veszélyesebb panír!, mert megvan benned a hiúság. Mindig lesz olyan, aki jobban motorozik, minden gyakorlás és tapasztalat ellenére nehéz lesz tartani vele a tempót, újból bajba kerülhetsz.
Neked azt kell gyakorolni a tükör előtt, hogy megmondod a havernek, hogy ez a tempó nem a Te tempód, te lassabban mész!Majd egyszer te is fogsz menni kezdővel, hidd el az a jobb, ha a rutinos megy elöl, aki persze folyamatosan figyeli a mögötte jövőt és ha lemarad tartósan vagy látja, hogy állandóan lemarad pl kanyarban, egyenesben tudja csak behozni a lemaradást, akkor lassít!
Ja, és egyébként olyan motort vegyél ami tetszik, kényelmes neked, bele tudsz szeretni. Csak tudd, hogy a nehéz vagy túl erős motorral az elején mindig több a küzdés.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
d@vee
őstag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
Én még egy SV650(X)-et is mondanék, ha ki tudod próbálni valahol. Egy 20+ éves SV-vel tanultam én is félig, azt azért nem, de egy újabbat lehet megérne meglesned. Nem kell forgatni, V2-es blokk, alul egész frankón húz, van benne egy kis élmény. Csak a motorfék erősebb, mint egy sima sor2 gépnél, de az is szokható pár kanyar után.
Más: múlthét szombaton nagyon frankó idő volt, sütött a nap, felszáradtak az utak teljesen délelőttre. Gurultam is egy kört, de ez már az utolsó volt a szezonban nekem. Tankot teleraktam 100-as benyával, de már legutóbb is azt tankoltam bele, így nem csak a régi 95-össel keveredett össze. Kipufogó bedugaszolva, motor megtakarítva, lánc szintén és láncsprével lefújva. Szabad ég alatt alussza a téli álmot majd, kapott egy takaróponyvát. Viszont az akksival mi legyen? Elég havonta egyszer kicsit feldugni töltőre, vagy vegyem ki a motorból és vigyem valami fedett helyre? Szobába nem hoznám be, maximum kazánházban elfér ha nagyon akarom.
Illetve valahol olvastam hogy a gumit érdemes kicsit túlfújni ilyenkor, de én középsztenderre tettem a gépet, így elvileg nem kellene eldeformálódnia.[ Szerkesztve ]
Ja
-
Topiccsendőr
addikt
válasz d@vee #138548 üzenetére
Egy sor2 nek ugyanakkora motorfekenek kell lennie, mint egy v2 nek, ugyanakkora kobcenti eseten. A hengerek szama szamit, nem az elrendezese.
Az akkut vidd be valahova, ha fel van toltve kb -60 fokon tud szetfagyni, szoval nem pont ezert, hanem legalabb addig sem fogod basztatni a motort, meg inditgatni. Semmikepp ne ott tarold, ahol tartosan tartozkodsz. mielott a motorba visszaraknad, ratoltesz. Viszont az nem jo, hogy szabad eg alatt van a motor, en raknek a tankba stabilizalot is, 100 as ellenere. A gumi nem fog egy tel alatt deformalodni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
d@vee
őstag
válasz Topiccsendőr #138549 üzenetére
Akkor kihalászom belőle jövőhéten. Illetve veszek stabilizálót, úgyis lesz utam autósboltba.
Sajnos csak szabad ég alatt tudom tárolni, garázsba pont befér az autó és tele is, féleresz alatt pedig most készült el egy kemence, így bukta az is :/
Csak a ponyva van amivel tudom takarni.Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs