- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Steam Deck
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz Geresics #138152 üzenetére
Nekem is ezt mondta kollégám, amikor az NC-re akartam felszállni hátsó dobozzal, láttam lelki szemeim előtt, hogy a 140kg-ommal letöröm a lábtartóját, és ahogy letörik, az szétvágja a bokám..
A VFR-en a hátsó doboz előtt simán elfér a lábam kényelmesen, pedig nem rövid.. (2m vagyok)
-
bacus
őstag
válasz Geresics #138152 üzenetére
Nem megy, már próbáltam. Nagyon bírom az sw-motech konzolt, mert a puha táskának is van adaptere, meg a doboznak is, de a doboz 5 cm-el feljebb van, mint pl a gyári GS dobozai, én meg nem tudom átemelni a lábam. illetve nem mindig és lusta vagyok gyakorolni.
Azt, hogy a lábtartó és a támasz elbír azt tudom, mert szoktam így fel és leszállni is, meg ugye én szeretek állva motorozni (pihentet).
A sátor pedig nem lesz cserés, mindig nézegetem mit lehetne, de ez egy kurva jó sátor..
Egy hátránya van, nem fér be a dobozba, de könnyű, nem kell sátorrudakat dugdosni, 2 mp felállítani és 2 mp összecsomagolni is !! Még akkor is hűvös, mikor tűz rá a nap, két oldalon is van zipzár, belül fekete, a lámpa alatt is lehet benne aludni, stb.És a székem is szoktam vinni, mert nem mindenhol van mozgatható pad és szeretek kényelmesen ülni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Teasüti
nagyúr
válasz csongi #138146 üzenetére
Ahogy látom még bent vagyok az összefoglalóban.
CBR F4i.
#138148 fattyu
Jó dumád van.
Szóval mi adja a szaron siklás élményt a legjobban?
Btw ezen filózok, ételkiszállításra lenne. Elég fapad alkatrészek, szóval ratyi felfüggesztés, stb. Viszont életemben nem ültem még nagy rugóutas masinán.
Meg szabadulnék a CBR-től, mert dög unalom forgalomban motorozni. Meg nem akkora nagy hobbi ez nekem, hogy megérje pályára vinni, ahova azért kellene némi befektetés.
Vmi kis libakergető kéne helyette, amit lehet nyúzni rendesen és nem büntet, ha eszetlenül megyek vele. Oké, a CBR-rel fun 200-zal menni, csak az megint az a kategória, hogy káros az egészségre és "jogosítvány várható élettartama nulla".
Az se baj, ha egy padkán tudok le-föl közlekedni, meg ha elmegy azért legalább a bicikliseknek.
Messze nem tervezek járni vele, csak város.
Ezért nézegetem ezeket a hintalovakat, abból is egy 125 bőven megtenné.
Az elektromoshoz nem ragaszkodom, de melóra viszont előnyös lenne, mert a benzinpénzt egy az egyben zsebre lehet tenni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz bajnokpityu #138157 üzenetére
Jó, ha ez a sztenderd, akkor a CBR sem kényelmes. Egy hetes túrán a fenekem is felvette a nyereg formáját. Meg azért a bringáról is jólesik leszállni 3-4 óra után.
De ha ez a sztenderd, akkor a supermoto sem deszka azért.
Nyilván nem fotelre számítok, de a kolléga annyira felnagyította a problémát, hogy muszáj rákérdeznem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Teasüti #138155 üzenetére
Ez teljesen más lesz.
Felesleges a kényelemről beszélni sztem.
Ahol a CBR kényelmetlen ott lesz kényelmes a Supemoto, és ez fordítva.(testartás)
Aszfaltos csapatásba a puha futómű lesz a korság. Kb folyamatosan keményre lesz állítva.
Ezen a kis keskeny szivacson, ha 2 percnél tovább maradsz statikus helyzetbe, akkor nem jól használod. Simán kiszolgál egy Naked is.
Tudnod kell úgy motorozni, ahogyan ezzel kell, és amire tervezték. Ha nem a te világod, akkor tényleg jobban jársz egy Naked motorral.Ennek az elektromos cuccnak max 100Km a hatótávja. Ez még nem lenne kicsi, de az energiafelvétel lassú, nyűgösebb a benzinhez képest.
Pont ott kell abbahagyni az élvezkedést, mikor bemelegedett az ember
Városi vagány a Supemoto. Ha terepen is akarsz élvezkedni, akkor a város lesz felejtős.
Teljesen más gumizás,és teleszkóp beállítás kell. Ez kb látszik is a képeken.Ezekkel mozgékony az ember. Lineáris teljesítmény ledásból fakadó, piszkosul megy érzés.
Rövid távos gyorsítások az élvezeti faktora.
De egy CBR meg ott tud rátenni egy lapáttal, ahol ez elfogy.
Amennyiben elég egy ilyen kis vas, a saját határain belül élvezetesebb, mint egy CBR.
Ez csak az én véleményem -
fattyu
veterán
válasz Teasüti #138156 üzenetére
nem bántásiból. de a kényelem egy tetvesül szubjektív dolog.
és az emberek is nagyon mások. ahogy a tervezésnél nem volt szempont, ugyanúgy van aki totálisan érzéketlen eme témakörre. és észre se veszi hogy fáj a segge max amikor hazaért mert amit közben csinált amiatt ez totálisan irrelevánssá vált.
a supermoto nem közlekedő eszköz. arra nem jó.egy henger általában nem is kicsi. rezeg. alapjárat környékén nem is a legstabilabb. szélvédelem a semminél is kevesebb. mindehhez gyakorlatilag festettek mintát a műanyagra hogy ülésnek tűnjön. messziről. hunyorítva.
Na jó nem igaz mert pl a textúrája tök jó és tapad nem csúszkálsz el rajta ha nem akarod áthelyezni magad. de szivacs az nincs benne. egy pici se.szóval a supermoto igazából egy féle elmebaj. a skizofrént sem nagyon zavarják a sárkányok. engem sem az ülés.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz fattyu #138160 üzenetére
Azért vannak jóval kultúráltabb/puhányabb (mindenki a saját szájíze szerinti megfogalmazást válassza) supermoto-k. Mert a kategória (nekem laikusnak) pont olyan szélesnek tűnik, mint a túraenduró kategória, és azt teszel bele, amit akarsz. Pl. a sokak által kedvelt DRZ400-ból is van SM változat, és bár annak az ülésén sem mennék világgá, de nem összevethető egy 701 ülésével.
Nem követtem aktívan a beszélgetést, de futárgépnek Bp-re én tuti egy WR250F-hez, CRF250-hez hasonlót vennék, ha meg kényelmesebbet szeretnék, akkor BMW 310GS, vagy KTM390Adv - ha valamilyen oknál fogva a Jolly Jocker SH300/350 a robogósága miatt kihúzásra került.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #138161 üzenetére
Nem akarok robogót. Bazi nagy kerekeket szeretnék, 16/17/18 coll. Meg pár centis rugóutat amit egy robi tud, végképp nem. CBR-rel még nem estem, pedig állatkodtam vele. Viszont 50-es robogóval már csúsztam 10 métert egyszer. Azért mert felütöttem a telót és repültem vele egy kicsit. Azt úgy hajtottam, mint a Taxi elején Daniel.
De az a futárrobi (céges) kapott mindent, szerencsétlen. Még az alját is felvertem fagyökereken erdei ösvényen - mert arra le tudtam vágni az utat.
Úgy érzem ütni-vágni egy naked se lenne jó igazán.Gondoltam rád is amúgy. Emlékszem te próbálgattad ezeket a DRZ kategóriájú vasakat. Ez nem ugyanaz a történet? Nem sokat tudok a krosszról és supermotoról, de talán nem tévedek nagyot, ha azt gondolom a kettő szinte ugyanaz, csak kicserélték a kerekeket, meg tettek fel lámpákat és rendszámot. Jah meg nem szervizórás.
Viszont a több tetszik. Melyiken ültél eddig?[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #138162 üzenetére
DRZ, azaz a 400 körüli kategória nekem pont kimaradt. Van 250-es KLX-em (lassú, gyenge, de elmegy mindenhol is), meg volt 660-as Pegaso-m. Előbbi 21/19-es kerekekkel, utóbbi 19/17-esekkel, ebből is látszik, hogy a KLX valódi enduro, a Pegaso pedig túraenduró volt. A Pegaso-ból volt utcaibb változat a Pegaso Strada, az 17/17-es kerekekkel van asszem, de bár ezek a Pegasok tök kényelmesek, a 180kg tömegükkel városi futárkodásra nem ezt nézném. A KLX csak 129kg, és a DRZ is valahol itt van súlyban. Ezek nem üzemórásak, DRZ-ből viszont van üzemórás is. Talán runner 125, vagy Gaboman írt korábban ezekről bővebben, érdemes lehet visszakeresni!
Mondjuk mi mind terepre használtuk a motorokat, de városba is tök jók, akárcsak a korábban említett 310GS, vagy 390 Adventure. Ha csak város, akkor KTM-nél én még megnézném a 390 Duke-ot is!
De igazából a 400 körüli kategóriában annyi minden van (amiket én nem ismerek), hogy nem biztos, hogy érdemes leszűkíteni a keresést, hanem valami jó állapotot érdemes keresni, akár 1, 2, vagy 4 hengeresből a saját szájízednek mgefelelően!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
válasz Geresics #138161 üzenetére
gyári valljuk be oltári kevés van és volt is az elmult években
drz 400 valóban puhányabb
ktmek az elmult 10 év 640 690 ugyanaz amit leirtam. Max szerintem a ktmnél valaki sunyiba csempészett némi szivacsot a az ülésborítás alá. de ott is annyit amennyit a laptopokban találsz hogy a kijelzőt védje a szállítás alatt.
husaberg kb még betegebb volt amíg létezett
husqvarna meg ugye kb ktm - egy fél centi szivacs.a túraendúrókat pedig mégha 17es első kerék is volt azért ne hívjuk supermotonak
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138166 üzenetére
Nem keveseket letilt az öreg egyébként ha jelzik, hogy f*sz.Mutassak jobbat a reggeli kávé mellé? [link]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Csak úgy itthagyom
DodorShow - Kérdés-válasz - 59. - Visszaváltás kuplung nélkül
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #138170 üzenetére
Upsz! Akkor nekem teljesen szét van kopva a váltóm. Tudja vki ennek a Tasinak az elérhetőségét? Megkérném, hogy javítsa meg a váltómat, mert a Dodor szerint, ha vissza tudok vele váltani kuplung nélkül, akkor kopott.
Már csak azt nem értem, hogy újonnan vettem és 2000 Km -es korában is vissza tudtam vele váltani. Ilyen hamar elkopott volna? De, akkor hogy bírta ki az utána következő 60 ezret?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #138170 üzenetére
Hülyeséget mondott?
Mióta rev match-elek a CBR-en rászoktam arra, hogy előhuzom/taposom a váltót.
De nekem még egyszer nem akart "becsússzani" csak úgy kuplung nélkül, azon a tizedmásodpercnyi gáz/motorfék tehermentesített ponton sem.
Megerőszakolni meg még nem állt szándékomban.Nemtom, én az elszakadt kuplunggal való hazajutással is úgy vagyok, hogy hallottam mások ezt a helyzetet megoldják. Én bevallom nekem az is magas. Hogy indul el a zöldnél szakadt kuplunggal? Betolja és felugrik rá? Vagy önindítóval indul el? Üresbe még valahogy kiteszi az ember terhelés nélkül, de fel/leváltani? Van a sebességeim között kb egy olyan 500 rpm különbség mikor forgatva van. Nemtom ez hány százalék, felteszem kis fordulaton ez még így is pár száz fordulatra jön ki. Hogy fogja felvenni a főtengely ezt a különbséget tengelykapcsoló nélkül? A gyorsváltót is csak elviekben értem, a fordulat egyeztetésig. De tengelykapcsolás nélkül hacsak nincs minden sebességfokozat között egy üres ahol ki tudja futni magát a főtengely, akkor hogy? Szóval akkor hogy is van ez? Mert lelki szemeim előtt én ha azt látom, hogy egyik fokozatból ki másikba be, akkor ott a mechanikának ugrania kell instant egyeztetéssel és ott vmi kapni fog egy pofont.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Teasüti #138173 üzenetére
Gázadással és gázelvétellel történik a szinkronizálás. Szekvenciális váltó, így minden fogaskerék forgásban és kapcsolatban van a kihajtó és a behajtó tengelypárokban (nem úgy, mint egy H váltónál), körmöskapcsolókkal választod ki, hogy melyik fogaskerékpár legyen a két tengelyen zárva, ezek a tengelyeken csúsznak, a váltókar ezt mozgatja.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Burt1793 #138174 üzenetére
De ha azt érzem, hogy nem veszi be, akkor mi az eljárás? Izomból rúgjak rá?
Azért szívesen megnéznék vmi szocialista oktatóvideót, ahol bemutatják a szekvenciális váltón a kuplung nélküli váltást. Vagy legalább egy animációt.
Mert én nem látom mitől ne lenne ez sokkszerű hatás a váltóra nézve. Meg akkor a főtengely is ugrani fog pár száz rpm-et? Vagy a kerék ugrik ilyenkor? Vagy megcsúszik a kuplung? Vagy hova nyelődik el az a pár száz rpm?[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #138173 üzenetére
Eleg nagy hulyeseget mondott. Nincs szetbarmolva a kapcsolokormod, ha ezt meg tudtad csinalni. Mert ha ez lenne gazra, terhelesre azonnal kodobna azt a fokozatot.
attol hogy elcsukod a gazt, nem tehermentesited a valtot, mert akkor a kerek hajt vissza. ha eleg alacsony fordulaton mesz, nagyon kis ero tartja ossze a kapcsolokormoknel a kapcsolokerek parokat. Ezeket konnyeden ki tudod pockolni, anelkul, hogy karosodna a valtod. Nagy fordulaton, nyomatekcsucsnal termeszetesen semminek nem tesz jot, arra valo a blipper. Az tehermentesiti a valtot, majd felporgeti arra a fordszamra ahol csatt nelkul tudod berakni a fokozatot.Pontosan. Kuplungbovden nelkul csak ugy tudsz elindulni ha betolod. Oninditoval 90 es evek utan 1 ben nem indulsz el, csak ha kuplungot behuzod. Bar van nehany motor, amelyik megengedi az inditast 1 ben is, azert eleg ritka, es 2000es evekkel ezek teljesen eltuntek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Burt1793 #138174 üzenetére
A H valtonal ugyanaz az elv, csak ott van szinkrongyuru. Csak a szinkrongyuru a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138177 üzenetére
Így néz ki egy motor váltója is? Mert így akkor világos. Minden sebesség között van egy kis hely, ahol szabadon tud forogni a főtengely. Ezt gépileg szabályozni oké. De manuálisan ezt így hogy? Mert a váltókar se arra van kitalálva, hogy félig toljam át a slider-t és rev match-eljek amíg nem kapcsolódik sehova. Meg gondolom a slider-en lévő körmök se véletlenül néznek ki olyan szarul ennél a példánál.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Topiccsendőr #138178 üzenetére
H váltónál szétcsúsznak a fogaskerekek, szekvenciálisnál pedig folyamatosan kapcsolatban vannak a fogak. A szinkrongyűrű nagy különbség, de pont az előbbi miatt nincs rá szükség a szekvenciálisnál.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Burt1793 #138183 üzenetére
Huh. Ez most nagyon ossze-vissza van nekem. :D
H valtonal sem a kerekek csusznak szet, legalabbis ebben az animacioban a lenyeg az, hogy a szinkronos valtonal kulon van tengely rogzitett fogaskerekekkel es kulon van nem hajtottal, ahol a fogaskerekeket a szinkrongyurukkel rogzited a tengelyhez.
Mig motornal vannak ugyanazon a tengelyen fix es nem fix kerekek. A fix fogaskerekekhez kapcsolokorommel rogzited a nem fix kerekeket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #138180 üzenetére
Manualisan nem lehet, csak tehermentesited a valtot- ekkor kiugrik a sebessegbol, ha labbal nyomod a kart, majd a kukactengely es a valtomechanizmus miatt azonnal atmegy a masik fokozatba. Amiatt a programtarcsa miatt nem tudsz felig valtani, mert azonnal tovabbnyomja a kukactengely vegen levo- nepies neven- tesztavago a kovetkezo fokozatba.
Ilyenkor kap pofont a kapcsolokorom, de alacsony fordulaton nincs akkora erohatas. Persze alapvetoen nem csinalnam, plane nem nagy fordulatszamon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Teasüti #138176 üzenetére
Erőltetni semmiképp. Mind fel, mind leváltásnál becsusszan a fokozatba, ha jól kezeled a gázt és ez csak a gázkezeléseden múlik.
Felfele gyorsításkor csak annyira vedd el a gázt, hogy már ne gyorsuljon, de ne is legyen motorfék. Lefele váltáskor az adja a nehézséget, hogy, ott már el van zárva a gáz, ezért először adni kell neki, majd elvenni. Elég lenne adni neki, de azt nehezebb érezni.
A helyes technika, láb a váltókarra, enyhe előfeszítés, nem nagy !!, mert nem áterőszakolni akarod, majd játszol a gázzal, azaz gyorsításból annyira elvenni a gázt, hogy épp ne gyorsítson. (tehermentes állapot a váltónak). Ebben a pillanatban a váltó átugrik a másik fokozatba.
Ha egyszer megy, ráéreztél, akkor mindig menni fog, minden motoron. Nagyon alacsony fordulaton a visszaváltás nem működik, illetve felváltásnál sem, főleg ha már a következő fokozatban alapjárat alá esne a fordulat. Általában véve az alapjárat 2-3x fordulatánál a legkönnyebb váltogatni az én tapasztalatom szerint.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #138184 üzenetére
Szinkron váltónál (mindegy, hogy manuális, robotizált, két kuplungos), legalábbis amiket én szétszedtem, vagy láttam szétszedve, ugyan úgy "összevissza" vannak fix, és nem fix fogaskerekek, mindkét tengelyen, és mindkét tengelyen vannak gyűrűk, amiket tologatsz a váltókarral.
Autó váltónál a szinkron és nem szinkron között a különbség annyi, hogy előbbinél egy szinkrongyűrűt tolsz rá a fogaskerékre, ami összefékezi neked a két tengelyt, addig kapcsolókörmösnél egy olyan gyűrűt, aminek mindkét oldalán kapcsolókörmök vannak, amik a fogaskereken lévő kapcsolókörömmel találkoznak. Mindkettőt lehet kuplung nélkül váltani a fokozatok között, fel-le, ha ügyes vagy és tudod szinkronizálni gázzal/elvétellel a fordulatszám különbséget a tengelyek között. Én kuplung nélkül max üresbe húzom a váltót (autón, motorom még nincsen), gázelvételnél van egy pillanat, amikor az autó(meg motor) se nem gyorsul, se nem lassul, ekkor nincsen terhelés se, nem lesz tőle baja.
Attól, hogy kapcsolókörmös, még nem lesz szekvenciális, van H-váltós kapcsolókörmös, dogbox shifter néven mennek. Ezt szokták tolókerekesnek is hívni.Szekvenciális a shifting drum nevű alkatrésztől lesz, azzal nem lehetséges egyszerre egy mozdulattal kettőt váltani.
Ami nekem új, hogy motor váltóban a fogaskereket tolod, és azon vannak a kapcsolókörmök, ami a mellette lévő fogaskerék kivágásába kapcsolódik. Gondolom ez amiatt van, hogy így kompaktabb lehet, meg a kisebb nyomatékok miatt a kisebb terhelés miatt nem kell olyan robosztusnak lenni, mint autóban, bár ez lehet faszság részemről, majd valaki kijavít.'92 Honda VFR 750
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138182 üzenetére
Kettes alatti piros kerék miért bordázott? Azon nincs villa. Nem is kell sehova eltolni. Vagy csak szereléshez van?
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #138189 üzenetére
Lehet hulyeseget valaszolok, mert nem ertem a kerdest.
A kettes alatti fogaskerekhez nem kell valtovilla, ott van felette a nem fix parja, amit fixalsz, ha beletolod a mellette levo fix, 4. sebesseg kapcsolokereket.Szerk:
Ja igy mar ertem a kerdest, hogy a tobbiek megvalaszoltak :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
[-HERO-]
senior tag
Tudtok ajánlani esetleg valakit aki motoros ruházat javitásával foglalkozik?
A kesztyűm a bal mutató ujjamnál kilyukadt
Imádom ezt a kesztyűt és egyébként kiváló állapotnak örvend, ha meg lehetne menteni annak nagyon örülnék.
Köszi!### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
[-HERO-]
senior tag
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #138198 üzenetére
mi a baj vele? pest lakótelep ideális
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #138198 üzenetére
dB-t ir, nem irja, hogy honnan mérve, milyen frekin.
valaha volt olyan CBR600asom, ahol egész véletlenül egyezett a külső köpeny átmérő az útjelző tábláéval. Annak mértek ilyesmi diszkrét értéket.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- iPhone topik
- VMware
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...