- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
d@vee
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
Ez is erdekes: egy cagiva elefant 900 blokk, ami megegyezik a ducati 900ss blokkal. A fotengelycsapagybol hianyzik egy gorgo. Mivel ez se kiesni, se felszivodni nem tud, ez a csapagy a gyarban rosszul lett osszerakva. Hogy melyikben- a csapagy gyarban, vagy a ducatiban - az kerdeses, de nagyon pentek lehetett mar. Mert egy ilyen csapagyat nem rakok be egy blokkba eleve, megha ilyet is kaptam. Ahhoz kepest semmilyen plusz zajjal nem jart, es 40e km en tuli futasteljesitmenye volt a blokknak. Inspekcio miatt lett szetszedve, mert egy tocsavar eltort a hatso hengernel, ami a hengert huzza le, illetve mert az elozo tulaj elmondasa szerint 6. ban, nyelgazon hasznalta autopalyan, mert nagy tavokat kellett megtennie gyorsan a munkaja miatt, tehat eleg nagy terhelesnek volt kiteve a blokk. (Ez latszott is a hajtorud csapagyakon, es a fotengelyen is)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
Egy Shadow 600 vagy 750 mennyire érződne vajon erőtlennek a CB után?
persuader EB félidőben össze kellett azt rakni na, és sietés volt. Azért az sem gyenge ha hajtva volt és bírta. Azt hinné az ember, hogy a terhelés kijöhetne az alátámasztatlan ponton és a két oldalán lévő görgőn.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #138555 üzenetére
egyszer egy tesztre kapott beretta px4 nél az első lövés fura volt...
belenéztünk a csőbe és a huzagolás kimaradt...
olasza hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #138555 üzenetére
Ezzel ismét bebizonyosodott az Olasz mentalitás létjogosultsága....
Jóvanazúgy' ! ..... és tényleg.... -
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #138560 üzenetére
Most miért...? Az is működött.... egy darabig...
-
goofy85
kezdő
Első telelésem lesz motorral, így nem tudom mit csináljak a benyával. A tank közel tele van 95-tel, kijárni nem fogom már. Szívjam le és guruljak el a kútra prémiumért, vagy csak üssem fel valami adalékkal? Konkrét márka/típus javasolt? Vagy semmi baja nem lesz pár hónap állástól?
[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz goofy85 #138562 üzenetére
Amúgy erre eszembe jutott, hogy 2 éve mikor még 50-es robogóval jártam(karbis igen), simán a legolcsóbb 95-össel tankoltam tele november elején. Aztán április elején vettem elő és mindenféle gond nélkül, pöccre indult. Persze szigorúan az üzemanyag oldaláról, az akksi ki volt véve.
Ja
-
goofy85
kezdő
válasz Topiccsendőr #138565 üzenetére
Kösz. Szerintem veszek a kocsiba is, két éve csak rátankolok a benne lévő benyára, de kb 500 kilit mentem vele Múltkor még az akku is lemerült benne...
-
veterán
Ha a pinlock betettel is parasodik a plexi, valamit rosszul csinaltam? Ma voltam rutin gyakorlaton es igy alacsony sebessegnel parasodott.
Everybody lies.
-
d@vee
őstag
válasz Pttypang #138568 üzenetére
Frankón illeszkedik minden oldalánál a pinlock? A két kis pöcöknél oldalt lehet picikét tekerni kell, minimálisan lehet vele feszíteni, de csak millimétereket. Aztán keríts egy bögre forró teát és tedd rá a sisakot, így nem kinnt a hidegben kell fel-levenni és próbálgatni
[ Szerkesztve ]
Ja
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #138556 üzenetére
Lent igencsak erotlen a CB 500 , de gyorsan elfogy a nyomatek a Shadowbol. Ezek a csopik, kb 100 as tempoig fogyaszthatoak, afelett mar nem a mukodesi zonajuk.
De nem ez lesz a legnagyobb gond. Ezen felul kb minden mas.
Nagyon egybe kell lenni a csopi elet erzessel, mert csak akkor fog elvezetet adni.
Kemeny csavoknak valo. :). Legalabbis egyfefuggo 2 ora motorozas utan :) -
csongi
veterán
válasz tboy93 #138572 üzenetére
Biztosan van.
A sport motor egy masik kenyelmetlen eszkoz, ha nem arra hasznaljak amire terveztek.
A kovetkezo napon, a csopi is meggyotri lehet. :).
Csak az mashol. A ket kategoria futomuve kb azonos jo utminosegen elvezheto, es ott nyutjak a tudasuk legjavat.
Aztan ezen a zonan kivul, mar szenvedes.
Sajnos a hazai uthalozat, inkabb nem oda tartozik. :(.
De a nyugat sem California. :).
Soval lehet elvezni. De a gerincoszlop nagy terhelest kap xar uton. Sajnos a fizikat nem lehet itt sem megereszokalni.
Persze a mai darabok mar jobbak, de nem is csopik.
Inkabb crouiser amire resutik hogy csopi. -
palfitom
félisten
válasz norbert1998 #138570 üzenetére
Tudsz linket adni hozzá?
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
palfitom
félisten
válasz norbert1998 #138576 üzenetére
Köszi!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #138571 üzenetére
Azért ezt nem tudom valahogy elhinni a papír forma adatok alapján usa fórumokon is ~80-85mph utazót írnak és ~95-100-as véget.
Valami akkor is kell mert a fizikai méretei is kezdenek zavarni a CB-nek, akkor jön vissza a képbe a 650-es Transalp amin el is tudok nyújtózni csak épp barátnőnek kell majd létra a 154 centije miatt.
Új internal szoft. dev. melóval végre erősen tágítottam a kereten
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Pttypang #138568 üzenetére
Szedd ki a pinlock-ot. Mosd el samponos langyos vízben a plexit és a pinlock-ot,hagyd megszáradni. A két excenteren meg csavarj egy érmével kicsit. Majd tedd vissza a pinlockot,nézd át, hogy mindenhol jól fekszik-e fel.. Ha már "végállásban" az exceter,és nem feszíti a pinlock-ot a plexire,érdemes cserélni. Lehető legnagyobbat vegyed. Alis Pinlock: [link] Vagy FogCity: [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
JoinR
senior tag
válasz Micsurin #138580 üzenetére
Kinek mit jelent az "utazó"..nekem XV535-tel van tapasztalat, de az már 100-nál is sokat forog (és addig is elég szerény). A W800-amból kiindulva a 750-essel már biztos kellemes a 100-as tempó, de a 600-assal nehezen hiszem. A chopper érzést eléggé megpocsékolja egy üveghangon forgó a V2, 750cc alatt nem nagyon nézelődnék.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #138580 üzenetére
A papír forma és amerika nem tudja hazai viszonyokat.
A motor nem csak blokk. Az egész felépítés a nyugis tempós haladásra alkalmas.
Biztos megy gyorsan, de nem lennék a nyeregbe, ha beszopnék egy úthibát. Volt már..Illetve az utasnak is a leszállás lesz nagy élvezet
Sztem a Transalp túlértékelt, ha aszfaltos utassal motorozós környezet a fő irányadó.
Ott tényleg a Dl650 Versys 650 jobban muzsikál. A felszereltségük is jobb.
A Suzuki megtalálta azt, amit a másik két japónak nem sikerült sztem.
De még a strada-ba is többet látok. Aszfaltosabb.tboy93:
Kinek mi. Nekem ezek nem kényelmesek. Akkor inkább nem motorozok -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #138583 üzenetére
Stop stop stop stop stop. Barátnőnek ha van kedve és jön akkor örülök ha nem akkor is jó. Én élvezzem a motort elsősorban. Ehhez vagy tudja kényelmesen chillesen a 120-130-at vagy legyen benne a bugi akár teljesítmény téren akár más téren. Az, hogy elkezdett velem jönni az utas az remek, de nem miatta választok motort. Ez az én hobbim ha van kedve csatlakozni akkor örülök ha nincs akkor nem sírok. Ezt Ő is maximálisan tiszteletben tartja, egy Transalpról sem fog leugrani az utas ha arról van szó én meg nem dőlök kardomba ha lomha lesz utassal. (1-2 évig a nagyobb több országos túrák úgyis kiesnek, Ő most kezdte újra egy második diploma miatt az egyetemet így az állandó munka kiesik, én meg most végzek lassan tudtam elkezdeni végre rendesen fejlesztői melókat keresni. Pont a melóhely váltás miatt nem írtam vissza utána meg elcsúszott az üzid a privátok közt bocsi! )
A Transalp más miatt jött, haverok elkezdtek könnyebb terepen is eltekeregni (mivel páran ezt szigorúan veszik, lemennek földútra ) na most ha a VLX alkalmatlan arra amire én cruiseren agyalnék (a 750-es nem tetszik, keretet meg nem fogok most ~1,2-1,3-ről növelni) akkor marad a Transalp mert tetszik is és azzal le is merek kúszni a földútra haverral az 1150 után.
DL nem tetszik, ha meg nem nézem szívesen akkor nem fogom használni szívesen. Inkább veszek valamit ami tetszik és használom együtt a maga korlátaival és nyűgjeivel mint veszek valamit ami marháta kiszolgálná az igényeim de nem tekintek többre ha ránézek mint közlekedő edényre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #138584 üzenetére
De, épp az a baj, hogy ha ő jön, akkor nem fogsz örülni, mert szenvedőssé válik a motorozás. Ezek a Shadow -k, Intruderek, Virago -k nagyon lágyra vannak hangolva. Utassal felüt a hátulja, kevés a fék, bizonytalan a kanyarodás. Ezek hazavágják a motorozás élvezetét. Ráadásul még erőtlenek is. Még az 1100 -as Shadow is karcsú.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#14787072
törölt tag
válasz vlevi #138587 üzenetére
Azon én is meglepődtem, hogy beleraktak egy 90 Le-s blokkot az új Transalpba és bár ízlésről nem vitatkozunk, de hogy néz ki az a fejidom....Mint a 80-as évek jet-skiin....Meg az új V-Strom.
A kínai és az indiai piacra gyártott motorok formavilága jut eszembe róluk.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz #14787072 #138589 üzenetére
A kovetkezo idoszakban a Sor2 blokk lesz a dominancia. Kb mindenben ez lesz.
A kozep tartomanyba lesz a 7xx, ennek lesz par teljesitmenye.
A Transalp mindig is az AT olcsos kistesoja volt.
Eleg nagyot valtott a Honda. V blokk mania utan sor2 mindenbe :).
Sok oka van, de ertheto.
Ez a korszak a sor2 blokok idoszaka lesz. Ha igy halad, a belso egesu motorok zaro szakasza japan fronton. -
#14787072
törölt tag
válasz norbert1998 #138591 üzenetére
csongi: igen, egyetértek, sor2 megy most bele mindenbe, a V2 már a múlt (kivéve HD).
norbert 1998:
Nekem az jutott eszembe, hogy olyan, mint amit összetörtek és így sikerült összetákolni.
Volt V-Stromom, tudom, hogy soha nem volt szép, de szerintem ez most tré lett kinézetre....
-
Geresics
addikt
igen, a sor2 előállítása gazdaságos, nem is kérdés, hogy afelé tendálnak.
Itt az új V-Strom 800, képek a cikkben, a színvilágról lehet vitázni (szerintem csúnya, de a sárga-lila kombó számomra is érthetetlen okból mégis tetszik valahogy).
Itt a V-Strom, amiben már nincsen V
800cm3, és 80LE, mígy a Transalp 750cm3 és 92LE
Visszatért a Honda Transalp
A színek, a kiegészítők, a felszereltségek, valahogy sokkal átgondoltabbnak, az AT-ből nyert tapasztalatokat felhasználónak tűnik, nem is beszélve a nagyobb teljesítményről!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #138593 üzenetére
Még egyik korábbi motoron se láttam azt, hogy a képeken ennyire aránytalan lenne a kerékméret, motor egésze közötti arány.
Valahogy az új V-Stromon oldalról nagyon furcsa.
Az elejéről pedig nem olyan érzésem van, mintha raktáron maradt egy csomó Katana lámpabúra, és nem tudnak vele mit kezdeni, ezért iderakták.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok