- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kompakt vízhűtés
- Steam Deck
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #138795 üzenetére
Attól még hogy néha vered neki 200-al, nem kéne tempót menni olyan szakaszon ahol bekötő út, vagy kereszteződés van. 130 felett már senki nem tudja megitélni mennyivel jössz, az elsőbbéged el is felejtheted.
A jelenlegi motorod gyakorlatilag sportmotor. Max azért nem mész 200 felett mert nincs rajta fejidom, és levisz a szél -
Topiccsendőr
addikt
Hazmester iranyzat megint felerosodott, szivesen elohozakodnek azzal, hogy ki mit csinal amugy az utakon, ami ide le lett irva, mert ugy nagyon vicces mar megint nehany koveteles, hogy mindenki legyen megcsinalva. :D
Hogy miert nem mennek 200 al az uton kozlekedok, es azok, akik indulatosan odakommentelnek az ilyen tartalmak ala?
Mert nem tudnak. Ha betolnal mindenki ala egy olyan jarmuvet, amelyik 3 mp alatt lenne 100 on, legyen az auto, vagy traktor, azt barmelyik veresszaju kommentelo is kihasznalna. Mivel olyan szarrérában ulnek, ami erre nem kepes, ezert nekik mar az is szaguldozas, ha egy motoros megelozi oket lazan. Akkora sebessegkulonbseget latnak, ami felfoghatatlan szamukra. Egy 100 loeros motornak a 200 egyaltalan nem problema. Egy 140 loeros z1000 naked pedig ugy van gyarilag attetelezve, hogy ~210 a vegsebessege, cserebe addig olyat gyorsul, mint egy 180-200 lovas sportmotor. Allitolag naked, es nem sportmotor.
az ezert nem veszek sportmotort arra enged kovetkeztetni, hogy az emberek nagy szamban felnek a sajat motorjuktol. Meg amikor olyat mondanak emberek, hogy ez a motor megol.Te nyirod ki sajat magad az inkompetenciaddal, ami egy kasztni nelkul sokkal kisebb tulelesi eselyeket biztosit. Nem a motor. Az nem egy eloleny. Az egy gep, amit te vezetsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138803 üzenetére
"Mert nem tudnak."
Vagy, mert nem akarnak. Újonnan, szalonból vettem a HD -t. Kb. bármilyen sportmotort vehettem volna az árából. De, nem vonz a száguldozás.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138804 üzenetére
Engem sem vonz, de ha 5-6 mp alatt 200-ra gyorsulna a motorom, illetve azt érezném, hogy igazán a 200-as sebességet szereti, ott kezd el élni, az tuti könnyebben belevinne az ilyen gyors hajtásba.
A te motorod (meg az enyém is) 100 ig érzi magát remekül, ezért az 50-es táblánál mi is gyakran gyorsabban megyünk. Persze nem sokkal, mert már megjött az eszünk, illetve már annyi km van mögöttünk, hogy "látsz a pályán", alkalmazkodsz a környezet ritmusához.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138804 üzenetére
Te a kozlekedes tobbi resztvevojet hozod nehez helyzetbe, hogy hibazzon, ami egy tokeletes pelda erre, hogy az emberek mit kommentelnek- es mit csinalnak valojaban.
Tegyuk fel, van egy suzuki swifted. Az autopalyan a belsoben felejted magad 130 al. Egy bmw-s a kulsobol jon, mert felkurta magat, hogy tottyogsz a belsoben. szabalytalanul, ott akar elmenni melletted. az, aki egy yt videonal sem tud jozanul, indulat nelkul reagalni dolgokra, veletlen sem fogja elengedni a bmw-st egyertelmuen a gazra fog allni. Kb 140 ig birja azt a szart feltornaszni, majd a bmw elmegy mellette.
Nezzuk, mi van, ha a swiftet kicsereljuk egy lexusra.
A kommentelo emberunk szaguldozni fog ugy, hogy nem szeret szaguldozni. Mert a chicken game-et meg kell nyernie.
A fonoke basztatja egesz nap a munkaban, ha ugyet kell inteznie, akadalyokba utkozik, stb. De az, hogy vki a kulsobol megelozi? Na azt mar nem.
Akarcsak nalad. Veled ne baszakodjon senki, belemesz a jatekba.Igy lesz az, hogy a hazmester jellegu kommentelok egy egyszeru, de rossz megoldast kovetelnek, egy bonyolultabb problemara. Tehat legyen mindenki megcsinalva, mikozben oket is meg lehetne mindenert csinalgatni.
Az ego-t le kene rakni, amikor a slusszkulcsot felveszi az ember. De az ember nem egy robot, aki csak vezeti a gepet, legalabbis itt elbukik az emberek tulnyomo tobbsege, es olyan helyzetekbe manoverezi magat, ami ugyanolyan karos, mintha szimplan szaguldoznal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138806 üzenetére
Nagyon tévedsz. Én abszolút az élni és élni hagyni elvet követem. Ha vki gyorsabb, lehúzódok előle. Viszont, elvárom, hogy engem is "hagyjanak élni" és nem védem ki más hülyeségét a saját káromra. Jelen helyzetben sem "házmesterkedek". Leszarom, hogy ki, mit csinál, amíg nem az én káromra teszi. Nem én panaszkodtam, hanem a videóban panaszkodtak. Én azt nem értem, hogy ha ennyire fáj nekik a száguldozás, akkor miért csak nyavajognak, prédikálnak, miért nem tesznek ellene? Lenne rá módjuk, hatáskörük, eszközük.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bacus #138805 üzenetére
Valamit, valamiért. Ahhoz a gyorsuláshoz, sebességhez teljesen más felépítésű motor kell. Buknád a hasmagasságot, a kényelmes, hosszú rugóutakat, a testtartást. Ergo nem vennél olyan motort, mert számodra fontosabbak ezek a tulajdonságok, mint a gyorsulás, vagy a nagy sebesség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #138806 üzenetére
Van ennek ám másik oldala is. Mióta megvan a KTM, nem állok le versenyezni, nem akarom jjól megmutatni, stb. Egy ujjamon meg tudom számolni, hogy hányszor volt, hogy meguntam az emberkedést, majd egy kövér gázzal búcsúztam.
Volt főnökömmel beszéltünk erről. Mióta AMG-i vannak, sokkal többen akarnak vele emberkedni, de épp gogy azóta nem érdekli őt. Ha akarna, bármikor lelépne. Tudja. Ennyi elég, bizonyítania nem kell senkinek. Aki menni akar, had menjen.
Na én is így vagyok ezzel.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138809 üzenetére
Pontosan úgy, ahogy leírtam. Csak az a fura, hogy az "apokalipszis lovasaként" az utakon sokkal kevesebb afférom volt, mint veled, itt, a topikban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138811 üzenetére
Hat jo :D
"Ha van időm, meg kedvem játszani, akkor az ilyet be szoktam várogatni. Minél tovább kockáztat, annál valószínűbb, hogy tanulópénz lesz a vége."
"Na és? Ezzel semmilyen szabályt sem sértek. Ha ez hergeli, azért én vagyok a hibás? Városban a motor gyorsabb, mint az autó. Ez tény. Ha ő ezt a tényt nem hajlandó elfogadni, az az ő baja."
"Megyek előre a két sor között, de neki az lassú, ezért átvág és a másik oldalról kerüli a sort. Szerencsétlen autós meg nem tudja, hogy melyikünket engedje el. Ha őt veszi észre előbb, akkor rámhúzza a kormányt. A paraszt robogós meg csodálkozik, hogy utána büntetem és letolom az útról."
"Szeretek játszani és ha vki kóstolgat, akkor néha belemegyek a játékba. Sztem nincs ezzel semmi baj."
Szoval nem, te nem errol beszelsz.
ez az, ami szerinted rendben van, es igy van egy hatarozott velemenyed. Szuper. :DDDNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138812 üzenetére
Nem értem, hogy mi ezzel a probléma. Azt írtad, hogy olyan helyzetbe hozom, hogy hibázzon. Tán pisztolyt tartok a homlokához, hogy nyomuljon utánam? Bármikor elveheti a gázt és "élni" hagyhat. Ez egyáltalán nem kikényszerített helyzet.
Ezt írtam: "Viszont elvárom, hogy engem is hagyjanak élni."
A másik szituban a paraszt robogós konkrétan a testi épségemet veszélyezteti. Ha én vagyok hátrébb, akkor rá tudok készülni a szitura, hogy az autós felém fog húzódni és el tudom kerülni. De, ha előrébb vagyok, de az autós őt veszi előbb észre és rám húzza a kormányt, akkor nem sokat tehetek. Milyen felelőtlen, paraszt dolog az ilyen? Ha mozgó kocsisornál látom, hogy másik két sáv között megy előre egy motoros, akkor alap, hogy én is ott próbálkozom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #138801 üzenetére
Igen. Ki is nőttem ebből, szerencsére nem is vonz már. 200? 130 egy órán át már sok.
Somatom idezetre. ... de rühellem a nagymotorokat akik furjak magukat, bőgetik sorok kozott, robogost meg feltartjak. Ha elengedned, mindketten jobban jarnatok. És igen, ha fel perc alatt nem enged el a nagymotoros,akkor egy v 2 savval odébb kikerulom. És soha nem érsz utol a nagymotorral...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138810 üzenetére
En ezt irtam:
aki egy yt videonal sem tud jozanul, indulat nelkul reagalni dolgokra.
Pont azok a kommentelok, akiknek a legszilardabb es legszelsosegesebb velemenyuk van, azok nem tudnak plane ego nelkul kozlekedni. Es az ilyenek a legnagyobb faszok az utakon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ursache
senior tag
válasz dellfanboy #138802 üzenetére
Ezt véletlenül találtad el? nekem óra szerint azon a motoron azt hiszem 220 környéke volt a max. Z900-on pedig 237, de ment volna még egy kicsit. Ezért lepődök meg, hogy szerintem a 600-as supersportok a 750-1000-res nakedekkel (nem a hypernakedekkel) vannak párban.
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138813 üzenetére
Erted mi a problema. Pontosan tudod.
Illetve kepzeld el, hogy mindig ha vmi faszsagot mondasz, en szaros bottal piszkalni foglak, hogy epp ellentmondasz magadnak.
Nos kb ezt koveteled az utakon is, hogy mindenkihez legyen odarendelve egy traffi, vagy rendor. Ugyanigy, ahogy en basztatlak ha hulyeseget beszelsz. Milyen szep lenne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Somatom #138798 üzenetére
Bár a videóban masszív gyorshajtásról van szó, de említik, hogy pont egy Héreg Bajna útvonalon a balfaszság szedi az áldozatokat, hogy nem tudnak kanyarodni, sebességkorlátokat betartva, nem a gyorshajtás, ott mire mennél egy kamerával? Szerpentineken autóból is azt tapasztalni, hogy 100ból kb 1 motoros ha van, aki nem csak egyenesben meri húzni, hanem kanyarba is beengedi. Aztán hogy az alföldön, ahol csak egyenesek vannak mi a helyzet, nem tudok nyilatkozni, ott biztos többen mennek 200 fölött, ezen a környéken ilyen gyorshajtókat nem igazán láttam még.
'92 Honda VFR 750
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138818 üzenetére
Tisztában vagyok azzal, hogy topik-alfahímnek képzelve magad azt hiszed, hogy akár csak egy szaros botod is van, amivel piszkálhatsz. Valójában nincs. Megkóstoltál és szórakoztat a hülyeséged, ezért megyek bele. Persze, lehetőséged van békén hagyni, de ha nem, hát nem. Nekem mindegy.
Én nem követeltem, hogy legyen ott egy traffi. A kérdésem az, hogy akiknek jogukban áll és zavarja őket a száguldozás, azok miért nem raknak ki traffikat?
Gondolom, abban egyetértünk, hogy ilyen száguldozók bárhol lehetnek. Hogyan vélekednél a szituról, ha ne adj isten a traktor helyett, egy babakocsit trafálna el, benne a te gyerekeddel?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #138815 üzenetére
Teljesen félreérted a szitut. Ha látom, hogy bármilyen kétkerekű nyomul mögöttem, a lehető leghamarabb elengedem. Itt a szitu arról szól, hogy a robogóst egyáltalán nem érdekli a testi épségem és a viselkedésével rám tolja az autót. Ha mögöttem, vagy előttem lenne, akkor ez nem fordulna elő. Előre gurulnánk a sor elejére, ahol szétnyitódnánk, utat engedve egymásnak. Sztem nem kell ecsetelnem, hogy ez miként történik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #138812 üzenetére
Persu, sztem amit írt, valójában nem igaz. Én már motoroztam Somatommal, teljesen nyugodtan, kulturáltan közlekedik. Persze kamionnal még nem láttam
A sebességmérésekkel kapcsolatban, nekem is az a véleményem, hogy tudják jól melyik szakaszokon vannak a "száguldozó" motorosok, autósok !!, ennek ellenére csak a helyszínelés és a romeltakarítás megy ?! A véda kapuk szart sem érnek, illetve annyi, hogy pont a notórius gyorshajtók tudják, hogy hol kell lassítani. A szerencsétlen vétlen eseti gyorshajtókat szívatják csak, akik persze ugyan úgy lehetnek kockázatok, de mégis..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
Hali!
Van valakinek tapasztalata a Scottoiler vSystem LSE láncolajozó rendszerrel? Ezt néztem ki a fiamnak karácsonyra. Megbízható, érdemes megvenni?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #138822 üzenetére
Ott nem is kellene. Ezer módja van, hogy elengedjelek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Biqci #138825 üzenetére
v-system teljesen jó, ki kell tapasztalni, mert azért állandóan állítgatni kell a környezeti hőmérséklet függvényében. LSE -t nem tudom ez a louis edition akar lenni? Annak mintha kisebb lenne az olajtartálya, de az nem akkora probléma, 2 tankolásonként elég ránézni arra is.
Mondjuk a kardános motorhoz nem kell , ez lényegesen kényelmesebb mint bármilyen olajozó, más nyűgökkel persze.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #138827 üzenetére
Igen ez a Louis Edition, most akcióban van, 75Euro.
Mármint mindig állítgatni kell? Ez általános az olajozóknál, vagy csak erre a típusra jellemző?Persze, kardánnál más a helyzet...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138820 üzenetére
:D
Van egy velemenyed, amivel teljesen szemben all egy masik, amit korabban irtal.
Ha nem tudsz mit kezdeni vele, akkor jon a szemelyem. KlasszikEngem az zavar, hogy te ezt allandoan elfelejted, hogy a mentalitasoddal tokeletesen reszt veszel abban, amit epp kritizalsz. Emelle ez az egybites pikirt velemenyirogatas. Ezt nem csak neked emlitem meg, barkinel aki ilyet tesz.
Mert ez engem zavar. Nekem az a vicces ahogy ezeket az agyad mindig elmaszatolja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #138829 üzenetére
Nem veszed észre, hogy a kritikáim ironikusak. Szembeállítják a viselkedésemet kritizáló énedet az esetleg sokkal súlyosabb szabálytalanságokkal járó viselkedéssel szemben elnéző éneddel. Persze, akinek probléma, hogy 16 ezres fordulatnál felrobban a hidrotőke, az nyilván házmesterkedésnek tartja az országúton 200 -as tempó kritizálását. Még szórakoztatóbb, hogy szerinted én vagyok ellentmondásos.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Biqci #138828 üzenetére
Ez egy automata olajozó, a v a vákuumra utal, azaz a motor indításakor a vákuum nyitja a csapot. E mellett van egy szabályozó csap, hogy mennyi olajat engedjen a láncra.
Percenként 1 csepp körül az általános. A két percenként 1 csepp is lehet jó, eső után. terepezéskor érdemes átmosni a láncot és ennél sűrűbbre állítani.Na most a környezeti hőmérséklet, a beletöltött olaj (mert a saját scott olajból is van két féle), a tartály elhelyezésétől és még ki tudja mitől függ, hogy mennyi a cseppentési szám változása azonos beállításoknál. Ezért van a tartály tetején egy olyan szabályzási lehetőség, hogy ezt be tudd állítani.
Az állandóan állítani kell, az nem igaz, mert 22 fokban beállítod, akkor az még nem lesz durván más 24 fokban, de 35 fokban már jelentős az eltérés. Szóval néha azért utána kell állítani, aztán ha kitapasztaltad, akkor ez kb indulás előtt egy kis állítás, aztán aznap már jó, ha két hétig ugyan az a hőmérséklet, akkor lehet 2 hétig ugyanaz a beállítás a jó.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Debilon
addikt
válasz Biqci #138828 üzenetére
nekem ilyen van, csak nem LSE
egész nyáron és most hűvösebb időben is működő beállítással (mindig van olaj a láncon, de nem szórja szét mindenfelé), így 5 ezer körüli km egy tartály
huzamosabb esőben menet közben kicsit rátekerem aztán ennyi, a többi amit bacus írta
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
bacus
őstag
válasz bacus #138832 üzenetére
A lánc olajozók hátránya, hogy koszol, mindenhol lesz olaj, felnin, dobozon, még a gumira is jut valamennyi. A jó beállításoknál is, ha meg túl sokat adsz neki, akkor pláne.
A kis lánckerék környékén viszont alig kell takarítani, ott nem rakódik le a sok szar, mint a lánc spraynél, 2-3x lánc élettartam, a kenés miatt mindig tiszta (fényes olajos) lánc.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
Valóban ennyit számít egy automata olajozó vagy ez is csak hit kérdése mint LPG-nél a szelepvédő?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138835 üzenetére
Mert ott más a gond. A mai teljesítmények mellett tudni kell ellenőrizni ránézésre is a láncfeszességet pl, főleg enduróknál stb. Lehet más okok is vannak, pl pont a terepezéskor illetve utána le is kell tudd tisztítani a láncot. Egy tokozott láncnál ez több szerelés, nem elég a benzinkúton középállványra rántani aztán két sprayvel megfújkálni, letörölni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #138837 üzenetére
Jogos. Én utcai gépekre gondoltam. Pl. az MZ -ken gumiból volt az egyenes szakaszok tokozása. Összenyomva símán lehetett ellenőrizni a láncfeszességet. Sztem az egy jó találmány volt, kár volt hazavágni az alulméretezett lánccal, ami szakadáskor széttörte a tokozást.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138831 üzenetére
Miutan megegyszer vegigolvasod a hszeket, es ertelmezed, kiderul, en soha nem foglaltam allast semmi mellett.
En csak azt kritizaltam, hogy egyszer szerinted mindenkit meg kellene bszni, egyszer meg nemi szabalytalansagot el lehet nezni. Es engem ami zavar, amikor ezt egy kommentelo donti el.
Ennyi volt a mondandom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #138832 üzenetére
Ja ok, értem. Persze, teljesen normális, hogy melegben hígul az olaj, csak nem gondoltam át. Köszi a leírást
Debilon köszi neked is, akkor rendelem is meg. Majd szórakozik vele a fiam
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz pepucs #138836 üzenetére
Szerintem másabb itt a szitu. Míg az LPG–nél tényleg hit kérdése, itt eleve más a kenési módszer. Én eddig mindig fújkáltam, de ha tényleg beválik a gyereknek, lehet magamnak is beszerzek egyet…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138836 üzenetére
Ez eleg bonyolult kerdes, mert a lancot azert kell kivulrol olajoznod, hogy ne melegedjen fel a gorgok es csapok kozott. Ha tulsagosan felmelegszik kenoanyag (lancspré) hianyaban, akkor a csapoknal O, vagy X gyuruvel szigetelt zsir egyszeruen annyira higfolyos lesz, hogy kifolyik, es nem lesz kenoanyag a csapoknal, ahova semmilyen kenoanyagot nem tudsz bevinni kesobb ezek miatt a gyuruk miatt. Ekkor felgyorsul a kopas.
Tehat ha nem nagyon molesztalsz egy lancot, elvileg az is eleg sokaig birja, mivel a kenoanyag nem fog kiforrni belole.
Hogy ehhez mennyit ad hozza a lancolajozo, azt nem tudom. Elviekben sokkal jobban kenve van a gorgo vele, szoval...Amiket hozzam hoznak, azok eleve nem mennek vele gyorsan, szoval nem tudnam megmondani a kulonbseget.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #138800 üzenetére
k7 750 gps szerint 274 kint levő tükrökkel.
óra már rég299et hazudott amikor még egy 800-1000 et kúszott fel az rpma hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
LustaDick123
tag
válasz Biqci #138841 üzenetére
A motor ugyanúgy koszos lesz, csak másképpen. Nem ragacsos massza lesz, hamem a finom olajfilm miatt minden beleragad, kézzel letörölhető. A lánc maga tiszta es mindig kenve lesz.
Ami a legjobb benne az a kényelem. Egy normál méretű olajozóba belefér annyi, hogy az 1 hetes túrát kibírja, akár esővel is. Nem kell esténként fújkálni, esőben gyakran megállni stb. -
LustaDick123
tag
válasz Topiccsendőr #138842 üzenetére
Nekem 34000km után a lánc még tökéletes, egyedül egy első lánckerék volt cserélve. Korábban egy szett lánc kb. 25000 után csere volt.
-
bacus
őstag
válasz LustaDick123 #138844 üzenetére
A kisebb ürtartalom is jó, a 2000 km nem kevés! Ha egy túrán nem töltesz utána, akkor sincs gáz, legfeljebb megy 1000 km-t kifejezett olajozás nélkül.
A kicsi tartályhoz ha sok ilyen hosszú túrája van, akkor visz még olajat, vagy van kiegészítő tartály (akár zacskós, ami bárhova befér pl ülés alá).Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz LustaDick123 #138844 üzenetére
Ok, köszi, meg is kerestem. Jó lesz ez a Louisos, meg is rendelem
JoinR sajnos karácsonyig már nem ér ide, de köszi a tippet
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
Tegnap meg is volt az elso es idei utolso forgalmi oram. Lefagyott az 5 fokban mindket kezem es labfejem is.
Kesztyubol/csizmabol teliesebbek kozul kinek milyen valt be? Vagy a markolatot is fedo nagy lenne a jobb februarban is még?Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Napelem
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kupon kunyeráló
- Suzuki topik
- Bittorrent topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Microsoft Office és Office 365 topic
- További aktív témák...