Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • noorbertt

    őstag

    válasz Biga123 #123422 üzenetére

    Kosz, mocsok vagy halott pixel szarok én rá :DDD

    Ez a levél után telefonáltam és küldtem el őket a picsaba. Majd írásban kertem tőlük hogy jelezzék vissza h egy bontatlan új monitort küldenek.

    Persze ha az sem jó akkor kihagyjuk a dobálozós GLS-t és személyesen viszem be.

    A fotói alapján egyik sem pixelhiba hanem szennyeződés lehet mely a káva felől szokott beesni és nem mindig látható elsőre mert leginkább a GLS féle pakolás és utaztatás rázza meg kellően ehhez a csomagot.
    Ráadásul ez a "benézni" dolog is olyan, hogy a pixelhiba bármikor előjöhet ezért is 20 napos pixelgaranciánk..mi megnézzük ellenőrizzük nálunk nem pixeles önnél simán előjöhet.

    Cseréljük a kijelzőt. Csak a kijelzőt.

    Vissza állítom rendelése státuszát így ismét kap értesítést a folyamatokról és majd a következőre szeretném kérni:

    - csak a kijelzőt legyen szíves takarófóliájába a hungarocellek közé vissza csomagolni, eredeti dobozába
    - amennyiben a nyaka gyárilag is rajta volt azt kérem ne vegye le
    - minden egyéb tartozék önnél marad: talp, kábelek, táp stb.

    Ha kért kalibrálást azt ismét elvégezzük az új kijelzőn és a monitort csomagcserével küldjük!
    Amikor a futár viszi az újat a régit csak oda kell neki adnia.

    Új számlát és garancia jegyet állítunk ki.

    Legyen szíves megadni egy szállítási címet ahol a futárral tud cserélni, csomagponton ez nem lehetséges.

Új hozzászólás Aktív témák