- UHD filmek lejátszása
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fotós kérdések órája
- Plazma TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
gp Sajnos megszokott dolog már, hogy a sorozat egyes részei egy idő után megvásárolhatatlanok lesznek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz atenza #129774 üzenetére
Inkább egy kevés km. H Astra vagy megbízható Accord, Avensis,
BMW ha költeni kell rá akkor zsebbenyúlós, E46 -ból a sor 6 -t szabad venni !
(#129775) Syd2012
Ilyen áron egy megbízható igénytelen F Astrát inkább !
Tessék és még viszonylag szép állapotban van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz atenza #129905 üzenetére
Corolla vagy Audi. Előbbi azért, mert szebb (gáz de tényleg) mint az 5-ös golf, olcsóbban fenntartható, és kevésbé elromlós. Audi azért mert minőségibb tőlük, ugyanaz mint a golf a kasztni alatt, mégis jobb, és nagyjából ugyanannyiba kerül fenntartani. Szóval Corolla, Audi, Golf.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz atenza #129912 üzenetére
Jó kis autók, de nem tudsz benne fetrengeni. Műszakilag egy Grande Punto, kicsit igényesebb anyagokból és megoldásokkal, beltér mérete kb Golf 4 szinten mozog, a csomagtér ami pár zacskós kapacitású a maga 270 literével.
1.4 T-Jet 120 lovas variánsa is már szépen mozgatja, és stabil, megbízható motor, nem közvetlen befecskendezéses így kokszosodás sem lesz, 150 és 170 lóval már kifejezetten fickós."Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz atenza #129908 üzenetére
toyotat nem ismerem....de ahogy kinez, nem is szeretnem (tudom ez szubjektiv)
Ez a golf V nem rossz, de tenyleg nagyon puritan.
Nekem az Audi tetszik ezek közül a legjobban es az 1.4 tsi motorral sokkal elvezetesebb, mint 1.6 ossal (loerö különbseg nem sok, de a nyomatek a turbo miatt sokkal jobb ergo dinamikus) A kezdeti verzioban az 1.4 tsi lanc alulmeretezett, kb 60-70k km enekent cserelni kell....ezt lehet hallani, mert kerreg inditaskor. Ezzel szamolni kell, de azert en nem erzem a vilag vegenek. Nekünk is van egy ilyen SB es en nagyon szeretem, ezen kivül a lancnyulasos dolgon kivül nincs vele semmi baj. Jo minösegü motorolajat es 10k km es olajcseret azert nem art neki adni
-
lenko
aktív tag
-
footy
addikt
válasz atenza #130539 üzenetére
En valami mast neznek. A minosege szerintem nem kimagaslo. Hatra beszallni pedig kinzas, pedig en 173cm vagyok. A csomagtarto kicsi, a zajcsillapitas gyenge.
Ha nemetet akarsz, akkor Golf, ha olaszt akkor Bravo 1.4 Tjet, ha pedig japant, akkor Civic 1.8. Bar szerintem ebbol a Bravo a legjobb ar/ertek-ben[ Szerkesztve ]
-
drosan
tag
válasz atenza #130539 üzenetére
Szerintem a dízel bizonyos feltételekkel bőven ajánlható kategória, attól függ milyen felhasználásra kell. Benzines négyhengeresek valóban kerülendők. Nem a kis pénzből, olcsón fentartható kategória, cserébe többet is nyújt mint a társai, ha rendesen szervízeltetik, nem hajlamos a lerohadásra csak úgy.
Az én 180 centimmel egyébként nem éreztem nehézkesnek a ki és beszállást magam mögé, bár tény, hogy taxizáshoz nem a legideálisabb autó. -
-