- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Dell notebook topic
- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Steam Deck
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen joysticket vegyek?
Hirdetés
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #97928 üzenetére
Max ccm - függ attól is, hogy szívó vagy feltöltős. Mondjuk 2.5-3 alatt?
Fogyasztás - mint ahogy motornál csuklónként változó, gondolom itt is lábanként. Lendületből motorozok, nyugis egyenletes gázzal és kevés fékkel, a teljes átlagom sokaknak meglepően alacsony 5.5 -- nekik hasonló ccm mellett 6-7. Mondjuk 10-12 nem gyilkolós, de kanyargós városon kívüli használattal?
Évjáratban ezredforduló utáni, lehetőleg 10 éves vagy fiatalabb
Összeg, mondjuk max 4-5?
Egyelőre még csak játszok a gondolattal, lehet, hogy csak hónapok-évek után szánom rá magam.Tboy: nézegettem a WRX / WRX STI-ket is, de néhánynak a formájával nem igazán tudok megbarátkozni - a fenti évjáratok és keret pedig pont a gülüszemű második gen.
Zavar még az is, hogy az újabbaknál a teljesítmény kb. azonos, de a tömeg csak nő, a hasmagasság meg csökken (ez mondjuk sajnos általános).
A legújabb WRX STI-ről meg kifejezetten rosszakat olvasok, hogy a kezelhetőség rovására megy az eljátszott rally-autós keménység. Ez kicsit a most leköszönő Yamaha R1-generációra emlékeztet, arról is az járja, hogy jó vas, de nagyon hepciás a kanyar-technikára, vagy nagyon szépen veszed, vagy küzelmes lesz minden egyes kanyar. Ez nekem inkább mazochizmusnak hat, nem hétvégi széles vigyorú kanyargást. Akkor inkább az R6R, ha már Yamaha: hiába van már asszem 2006 óta forgalomban, még mai napig keresett, mivel nagyon jó a futóműve, a féke, gyári felszreltsége, súly, megbízhatóság, mindenféle, még talán most is a legkönnyebben versenygéppé faragható széria-alap. Kicsit bőlé lett, de remélem átjön. Az újabb gépek közül koncepcióra tetszik a GT86: kompakt, könnyű, sportosnak elegendően erős, futóműve és fékei pályán sem jönnek zavarba; csakhát az csak aszfaltra való, másrészt még túl új, hogy a keretbe beférjen.Roli: ebben is van valami
F@szom, veszek még egy endurot is és kész, mehetek terepre isJoa, Gera: pickupra, SUVra egyáltalán nem vágyom, valahogy az egész böhömnagy de valójában korlátozottan terepképes "városi terepjáró"-kategóriától borsódzik a hátam. Oké, lehet, hogy az X-trail terepképes a többivel szemben. De ránézésre 0 élvezet-faktora van azt közúton vezetni. Akkor már inkább valami csak simán aszfaltra való sportos autó (á la GT86), és az erdőbe meg begyaloglok vagy bringázok.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Nők, nőügyek (18+)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Dell notebook topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...