Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz werszomjas #97889 üzenetére

    Persze a teli gumi nem csodaszer. Ovatosan kell vezetni ez igy van!

    De a balesetek 99% ban nem akkor következnek be amikor megfontoltan ovatosan haladsz. Lelep eled a gyalogos, kiugrik a szarvas, elbambulsz es gyorsabban mesz bele egy kanyarba....azok a cm ek sokszor azokon mulik minden. Azon vitatkozni, hogy a kemeny nyari gumi vagy a puha teli tapad jobban telen hat az meg a nem meltatom kategoria....

    Nagyon jo pelda erre a mult hetem. Mentem autopalyan nyarigumival, majd csere utan telivel. Mind a ket esetben volt olyan szitu, hogy hatarozottan kellett fekeznem 130-140 nel a telivel a biztonsag kedveert közben at is huztam a külsö savba (emberünk elöttem a belsö savban elaludt kb majdnem nekihuzta szep lassan a szalagkorlatnak es gondolom amikor feleszmelt reflexböl satufeket nyomott (a belsö savban!!!!). A teli gumival olyan döbbenetesen maskent viselkedett az auto, hogy hihetetlen, egyszerüen nyulott, maszott, ahogy erös fekezes közben meg a masik savba is athuztam. Nyarival semmi ilyen "nyulodast" nem ereztem.

    Mod: csak az egyertelmüseg kedveert a lenyeg, hogy hatalmas különbseget lehet erezni puhasagban a teli es a nyari között....az meg hogy hidegben a kemeny vagy a puha tapad e jobban a kanyarban, fekezesnel az a teljes ostobasag kerdese.....nagyobb autopalya sebessegnel jo kerdes, pl az en esetemben a nyari lehet jobb lett volna....de ugye a teli gumit nem is autopalyara 130 km/h sebessegre irjak elö....közuton/varosban van jelentösege...meg persze hoban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák