Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Apple notebookok
- Steam Deck
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #87655 üzenetére
Figyi. Nem kell folyton bizonygatnod a megbízhatóságát mivel tisztában vagyok vele és sosem állítottam az ellenkezőjét. De, a 233g-os CO2 kibocsátással szerinted nem környezetszennyező? Értem. Üvegházhatás meg smafu mi? Mindegy. Katalógus szerint 1430kg üresen porszáraz tankkal. Beül két átlagos 70kg-s ember némi csomaggal megtankolja mert anélkül nem megy és hoppá máris 1.6+ tonna. Ahhoz a súlyhoz még éppen elég annak a nyomatékszegény szívómotornak a teljesítménye. Az a nyomaték amit az a motor tud édeskevés egy akkora súlyú autóhoz. Ráadásul az a 195Nm is csak 4600-ig forgatva jön elő a 155ló meg csak 6200-nál van meg ergo szanaszéjjel kell forgatni, hogy produkáljon is valamit de ha ívet tapos az ember a padlólemezbe akkor sem fogja lefosni a bokáját a gyorsulástól. A fillérbaszó monitoron is versengenek az elvakult fanok, hogy kié eszik kevesebbet de még ott is 9,77 az átlagfogyasztás. Az mocskosul sok egy ekkora autótól de egye-bassza ha rendesen menne akkor még el is nézné neki az ember. De nem megy. Közel 10sec a 0-100 és valamivel kétszáz felett már véget is ér a móka. Sportkombi, hát persze. Amit haver vett pont egy éve az sportkombi ez nem. Manapság az 1.6 szívóbenzinesek is közel tudják ezt (egy Citroen C-Elysee 1.6 például). És ha már kombi: nevetséges méretű a csomagtér. Egy vacak Dacia Logan több cuccot elnyel pedig az nem kombi hanem egy egy mérettel kisebb filléres kis sedan. Ha már kombinak nevezik az IS SportCross-t meg kívülről hellyel közzel úgy is néz ki akkor legyen is az. Haver pont egy éve lett a tulajdonosa egy első generációs Subaru Impreza Wagon GT-nek annak is akkora a csomagtere mint egy alsó-középkategóriás csapott seggű 5ajtós akárminek vagy még talán akkora sem. Nevetséges. Vagy ott a Mazda 323 S-Wagon. Minek hívják ezeket kombinak? Japánban nem tudják mi az a kombi vagy mi? Egy Vectra vagy Mondeo kombi, az igen azokba lehet cuccolni de ezekbe szerintem még annyi sem fér be mint a sedan változatukba. És amilyen jól néz ki az IS sedan hátulról olyan ocsmány a kombi verzió. A C oszlopig unalmas és fantáziátlan mint a kilencvenes évek japán autói a seggétől meg egyenesen kiráz a hideg annyira ronda. Elképzelni nem tudom ki adott a SportCross-ért pénzt anno amikor ott volt a sokkal pofásabb sedan is.
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ukrajnai háború
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Villanyszerelés
- Nők, nőügyek (18+)
- Projektor topic
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest