Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz DeFranco #87525 üzenetére

    Nem, nem a kopóalkatrészek vannak 7k-ban, hanem az 1,5 év alatt történt meghibásodások javítása. A kopóalkatrész pedig Swift árban van, és ha jól tudom azokat nagyjából minden autón ugyanolyan időközönként kell lecserélni, a Megane sem kivétel, csak éppen olcsóbb az alkatrész, mint pl. egy Focus-hoz. Vezcsere hosszbordás szíjakkal, görgővel, vízpumpával, munkadíjjal 25k, olajcsere 10W40-es olaj 5k körül van, Mannfilter szűrő 1,5k, ha magamnak csinálom 6,5k, szerelő elkér érte 3k-t. Féktárcsa 10k volt talán a két darab, betét 5-6k körül, Valeo, gyári minőségű. Meg volt egy hűtővíz csere 2500-ért, ja és az olajleeresztő csavart is cseréltem csak a móka kedvéért, 270 Ft... Amiket írsz, pl. középső dob, hátsó merevítő, karosszériás munka, injektor, fhp jeladó, ez mind fennállt akkor is, amikor vettem az autót, nem nálam előjött hiba. Talán az fhp jeladó az lehet, de pl. abszolút nem biztos, hogy rossz, lehet egy tisztítás elég lesz neki.

    A lényeg annyi, hogy egyébként egy jó kis autó, megszerettem, jó vezetni, kényelmesen elvisz mindenhova, nem is néz ki rosszul 16 éves létére, viszont nagyon belenyúltam egy szar állapotúba, ami a vételkor is tudható lett volna, csak a körülmények olyanok voltak, hogy ez jött ki belőle...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák