Hirdetés

  • BYD Atto 3 menetpróba

    ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.

  • A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt

    ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.

Új hozzászólás Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    válasz raczger #82048 üzenetére

    Nemrég csináltattam egyik corollámon egy "motorfelújítást", ezenek az a nagyhibája hogy egy idő után /ez 250 felett volt/ leragadnak az olajlehúzók, emiatt eszik az olajat, de a kompresszió így is minden hengerben 14 volt. Ha abban a mazdában csak egy hengerrel van gond és az amit írsz ott lehet gyűrűtörés is, az meg akkor jobb esetben fúrás és túlméretes cuccok / ha van hozzá/, ha nincs akkor blokkcsere, egyik sem olcsó.
    A corollához kellett egy vízszivattyú, csapágysor /nem volt fontos/, tömítések, munkadíj, így volt 100 körül haveri alapon.
    Mindenképpen nézz utána hogy van-e és mennyiért alkatrész, majd duplázd meg az árat munkadíjnak.

    Esetleg egy endoszkóppal belenézni abba a hengerbe.

    [ Szerkesztve ]

    Az élet kegyetlen .

Új hozzászólás Aktív témák