Hirdetés
- Autóhifi
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Prime110 #7819 üzenetére
Egyik tulajdonos 4 éve szerelte be, turbós (!) k-ba 45 literes tartállyal 350-400 km-t megy el vele, viszont vett hozzá motormelegítőt is, mert a gáz ezekben a hidegekben "megdermed" így mindenképpen fontos az előmelegítése a motornak,
Az LPG gáz propán és bután keveréke, -40°C-ig mindkettő légnemű marad légköri nyomáson, szóval az emberednek minimum Szibériában, vagy mindjárt az antarktiszon kell élnie. A motormelegítő az egy injektoros cuccnak felesleges, mert a legjobbaknál is úgy van beállítva, hogy 15°C reduktorhőmérséklet alatt nem fog átkapcsolni, akkor a motor meg már 30°C fölött van, tehát nem fog lefagyni. Ha gondolod, hazamegyek, és levideozom a sima keverőfejes autómat -12°C-on gázzal indításnál, pöcc röff, gázhoz szivató sosem kellett, nem fagy le semmi, és főleg nem dermed le a gáz, nem rángat, nem durrog, beleülök és megyek. Igaz, én tudom a gáz hogy működik, és tudom a motortérben mi micsoda, lehet ezért mondom ezt. Ahol ledermed valami az a reduktor lehet, de ott tuti rosszul lett beszerelve, semmi köze magához a gázhoz hogy nem jó. Azon meg nem tudom, mi csodálkozni való van, hogy a benzines injektor egy idő után elkoszolódik ha nincsen használva, de a benzin kering benne, 2000Ft-os megoldás: spuri adalék, vagy ha nagyon komoly akarsz lenni, akkor az aldiban 6 ezerért egy ultrahangos tisztító, a komoly csapatok ugyanezt a technikát használják, de ott bmár nagy a baj ahol ez kell... A gázos szervizek egyébként mióta foglalkoznak benzines injektorokkal, én ismerem az ország 6 legkomolyabb gázbeszerelő cégét, benzinhez, benzines dolgokhoz sosem nyúlnak... Próbáld ki, csak néha nyitod meg a csapot, aztán elzárod, hidd el, hamarabb beragad a szelep, mintha naponta 300x kinyitod, bezárod, a csap végére is hamarabb kiül a vízkő, mintha nyomatod teljes keresztmetszeten heteken keresztül, ez egyszerű dolog, és a motorfelépítés velejárója. Az általam ismert kb. 30 különböző márkájú autónál megoldást jelentett a spuri a reggeli hidegindítási problémára (ami valóban a minimális benzines injektorhasználatból adódik) tökéletes megoldás elsőre fél tankhoz 100ml spuri, ég csak járnod se kell vele, 2 nap múlva tökéletes lesz a hidegindítás. A maradék 4 deci meg elég még saccra 2 évig minden gázosnak. Érdemes róla olvasni, nálam is bevált: [link], és nem azt mondom, hogy 3 gyűszűnyivel kevesebbet eszik a kocsi 100-on, hanem hogy tegnap is -19-ben indítottam, pöcc röff, előtte meg a gázos használat miatt már -2-ben is azt csinálta a kocsi, hogy első indítás után 5 másodperccel leállt.
Bírom egyébként az észosztást, sose volt gázos autód, mégis tudod mi miért van.. Olvass picit a gázról is: [link]49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen