Hirdetés
-
Gépigényt kapott a The First Descendant
gp Extraként a fejlesztők megmutatták, hogy konzolokon milyen grafikai módokat állíthatunk be.
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
szabonagyur #197725 üzenetére
"Mi a praktikussag? Ezt sem tudod egyenileg definialni."
őőő. Kicsit magasított praktikus könnyű ki beszálni, gyereket, csomagokat kivenni, berakni. Ez tipikus egyterű és suv előny.
Külső méreteihez képest belűl nagy. Az elöbb említett Venga 4.09méter és 440literes a csomagtartója. Egy kona ami kis suv 7cmel hosszabb viszont 365literes a csomagtartója belül sokkal szükösebb mint Venga.
Melyik a praktikusabb?És akkor ott vannak a tipikus egyterű előnyök. Össze vissza variálhatóság. Nagyon jó plda a Jazz de egy ebből a szempontból annyira nem jó Venganal is tologatható a hátsó sor ami nálunk elég nagy segítség. feleségem alacsony, gyerekek picik máris nem 440literes a csomagterem hanem 500. MIndez egy 4.09méter hosszú ideális városban autótól.
"Ha az embereknek ezek kellenek most akkor ezek."
Ahogy írtam. Nem a praktikusság miatt veszik a SUVokat (peres felniket...) hanem a divat. Én is imádom a peres felniket. Néztem is vengára. De a gumi sokkal drágább lenne miközben fele annyit bírna, tuti felütném mert magyar utak és rázna is. Pedig nagyon szépet találtam. Ejh meg kéne venni még ha tudom szar/divat is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...