Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Paxker315 #190240 üzenetére

    Olcsón fiatal és keveset futott kocsi, több, de jellemzően filléres várható hibával... Piac áraz. Motor örök, mint a nyomorúság, nagy gondok szinte nincsenek, csak van helyette pár apróság gyakrabban :D Kell hozzá egy típust ismerő szerelő, aki nem szidja amihez nem ért, hanem gondolkodik, de ilyen újszerű kocsival nem lesz semmi bajod. Vidám beltér, ennyiért (mármint újonnan olcsó kocsi) pár felület csúnyán öregszik és zöröghet, fényszórók aránylag gyengék és mattulnak is. Drága alkatrész kb nincs: szervó hiba esetén új érzékelő kb 30-35k plusz munkadíj, toronycsapágy és stabpálca hiba jellemző, hátsó kilincshez konkrétan alkatrész sem kell - viszont mondjuk 5-10 évet bír, hátsó ablakemelők be szoktak állni használat hiányában, kb ilyesmik. Lelkileg arra kell készülni, hogy előbb-utóbb olajcsere mellé kérni fog mindig valamit, de legalább nem lesz kettőstömegű cseréd 300-ért. Első Grande szériában javítottak pár dolgot az idők során, Evo kedvéért nem hinném, hogy vissza lett volna rontva :)

    tboy93: küldjek szervó javító kontaktot? :D A motortérben bizti doboz beázás előfordul (főleg ha visszarakásnál elcsúszik a fedél pl), szerintem ugyanott tudnának segíteni rajta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák