- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- 3D nyomtatás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali médialejátszót?
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#24845312 #189927 üzenetére
Főleg, hogy már elvileg a 2017-es értékelés is más, mint az idei. A régiekkel pedig köszönő viszonyban sincs. Az én Focus-om elvileg 5 csillagos volt 2001-ben. Ma már biztos, hogy nem kapna ennyit, mert szempont, hogy magától megáll a gyalogos előtt, megáll a ráfutásos balesetet elkerülendő, vagy pl. pont jár arra, hogy be lehet korlátozni a sebességét.
Néztem jó pár videót és pár cikket a témában. Vannak azért itt olyanok, hogy pl. egy Nissan Note-ban nem sérült volna a nyaka az utasnak, egy X5-ös vagy milyen batár állatot néztem, ott meg igen. Egy 20-30cm-s oszlop egy Honda Jazz-t is kb. 20cm-t nyom be oldalról középen, és egy X5-öst is. Nagyon minimális az eltérés. Max annyi, hogy a BMW-nek a utolsó oldala jobban gyári marad, a Honda kicsit valszeg összehajlik kiflibe. A függönylégzsákok mindkét eseten megvédik az embert. Szerintem, mivel úgyis kuka a fél autó, így a BMW is totálkárosnak számít.
Van amiben van térdlégzsák meg apjaf..a, és mégis azt mutatja a teszt, hogy sérülne az utas. Hiába a 2,5 tonna, ha közben nincs jól megvalósítva a törés. Az sem jó, ha nem gyűrődik. Egyébként, ha megnézed, elölről a kicsinak és a nagynak is mindene mm-ekre összenyomódik, a motorig minden, de a motor nem jön be a utashoz. Hiába a kisebb zóna.Talán nem egy értéket kellene meghatározni, aminek meg kell felelni, vagy amire az adott évben már jár a 5 csillag, hanem addig tesztelni őket, amíg ki nem jön, hogy mikor halna meg benne az ember, vagy törne nyomorékká.
Viszont akkor könnyen eljutnánk a versenytechnikáig. Bukócsővel, 5 pontos övvel, és sisakkal köröket lehet verni szerintem a legnagyobb batár utcai autókra is. Egy rallyautóban 130-al feltekered a fára és kiszállsz. F1-ben 200 körül kell beleállni szemből a falba, hogy ne tudj magadtól kiszállni.Biztos, hogy van egy arany középút, mert egy régi kamionnal oldalra borulsz nagy tempóval, szinte biztos, hogy sérülsz.
Szerintem amiket látták, hallottál eset, ott az is számíthatott, hogy a nagy autó újabb volt és 12 légzsákos.