Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Szajo #185209 üzenetére

    szivó 1.4ek gyártása tavaly ~május-julius közt befejeződött kb ami bentragadt van még.
    Lehet nincs rajta részecskeszürő az nem hátrány.
    Az 1.4 picit gyenge ebben az új turbós világban.
    Tudtommal gammák érzékenyek az olajcserére. Ha sokat megy városban érdemes max 9-10.000kmenként cserélni. Ha nagyon sokat megy városban 7500km. Ez van szervízkönyvében is.
    Ha túlnyomórészt országút, pályán megy akkor se szabad megvárni a 15000kmet.
    Szervíz díjak átlagnál drágábbak. És a 7év gari miatt muszáj márkaszervízbe vinni.
    Kicsit korszerűtlen. pl szelephézagot kell nézni valahol 60-90kkm közt.
    Voltak gondok a lánc/láncfeszítővel. Nem tudom, hogy az új szériát érinti e, valószínű nem de ha lejárt a 7év/150.000km gari érdemes ránézni nehogy összeverje magát. Elég sok Ceed/Venganal ugrott meg a lánc és lett GTK a motor, 2013 utáninál még nem olvastam róla szóval lehet hogy onnantól már jó. Kiderül 2-3 éven belűl. :)

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák