Hirdetés
Hirdetés
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #170349 üzenetére
Most megpróbálom összeszedni mik voltak a kopók.
Carina E 94’ vásárláskor 206k, eladáskor 268k vagy 286k volt benne. Volt a munkahenger probléma és az önindító, ezen kívül egyszer lazult fel az akksi saru. Kötelezők alatt az éves olaj és szűrők cseréjét értem, kopók pedig 1 garnitúra téligumi, valamint egy jobb hátsó szilent. Semmi más futómű, még izzó sem, akksi sem. 2004-es vásárlás 2010-es eladás.
Avensis 02’ vásárláskor 93k eladáskor 95k. Vásárláskor a 90k-s nagyszervizt én csináltam meg rajta, másnap jött egy motoros és átrendezte az elejét, 3 hónap múlva kaptam vissza az autót, utána jött egy jobb első fék dugattyú ragadás, amit 6k-ért csinált a Toyota Koto. Télre kapott egy 4 évszakos szettet. 2010-ben vettem 2011-ben eladtam.
Corolla 94’ vásárláskor semmit nem csináltattam rajta, ismerőstől jött 113k km-el 2011-ben, 137k-val adtam el 2015-ben. Itt volt egy téli garnitúra, egy akksi (gyári akksit vettem ki belőle 2012 telén). Az első fékbetéteket kellett cserélnem (gyáriak voltak) valamint a termosztátot. Ezen felül csak olaj és szűrők, valamint gyertya.Ennyi volt a történet. Igaz nem mentem sokat velük, de a Carina E-n kívül mindegyik szinte gyári állapotban került eladásra. Az Avensis-t a toyota klub elnöke intézte, szintén a klubbon lelt új gazdára, hahu-ra sem került fel soha. A Corolla-t beszámolták a Merivába, a nepper is csak lesett, hogy ez mi? Sérülésmentes, rozsdapötty mentes, full gyári állapotban volt, 1 éve még láttam Kaposváron, ugyanolyan makulátlannak nézett ki kívülről – és a nyáron megtaláltam a pótkulcsát otthon
[ Szerkesztve ]
-
-
szilchi
őstag
Mindenképp automata váltósat szeretnék.Csábítóak a V6 és V8-as motorok.Sokat nem mennék vele sztem,évente max. 1-2 ezer km-t.Sokszor szombaton is dolgozok így időm se lenne rá nagyon.Vagy esetleg letolom kopaszra a fejemet,veszek egy fehér izomtrikót és egy ilyen Chargerben nyomatnám . A Mercedes V6-os motorjairól próbáltak finoman lebeszélni a Mercedes topikban.Vagyis nem engem,unokatesóm akar most minden áron Mercit.Úgy néz ki egy ML250 lesz a befutó nála.
Hogy költeni kell rá,az alap.Az első autóm egy Ford Focus volt,1.6-os szívó benzin motorral.Egy év alatt 1 milliót költöttem rá úgy,hogy egyszer hagyott ott az út szélén mikor szétesett a kuplungja.Amúgy ment mindig gond nélkül,olajfogyasztása is csak 1-1,5 dl volt 1000 km-re nézve.Vagyis havonta 83 ezret költöttem rá.Ha egy BMW/Mercedesre havi 100 ezer jönne ki,az nem lenne sokkal több,mint a Fordnál .Bár a mostani Octaviara 19.000 km után 5 ezret költöttem.Három új ablaktörlő és két kiégett izzót kellet március óta cserélni.Persze az olajcseréket leszámítva,amiből most jön a harmadik 20.000 km-nél.De nem lehet minden autó ilyen mint a Skodám.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Akadnak itt a topikban olyanok akik azzal foglalkoznak, hogy autókat hoznak be Ausztriából megrendelésre? Esetleg olyan aki viszonylag pontos kalkulációt tud adni adott autó esetén? Tudom, hogy vannak oldalak amik foglalkoznak ezzel de az ilyen személy bele tud számolni mindent amit az oldal nem, pl saját illetmény, saját tréler km díj.. ilyesmi.
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
-
nagyúr
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #170357 üzenetére
Huhh az jó lehet nem tom van-e kombiba, mert nekem a touring jóban tetszett 300C böl.
-
-
footy
addikt
válasz marec1122 #170354 üzenetére
Miert Ausztriabol akarsz autot? A jo peldanyok nem olcsobbak mint Magyarorszagon. A regi japan benzineseket olcson/olcsobban megvenni, de az agressziv sozas miatt mindnek olyan az alja mint a szita. Talan meg a 200loero es 10ev+ kategoria ami olcsobb.(az adok miatt)
[ Szerkesztve ]
-
marec1122
senior tag
válasz footy #170362 üzenetére
hát már úgy vagyok vele hogy lehet megvárom a tavaszt mert a választék most elég csenevész. Egyébként úgy látom hogy azért olcsóbb valamivel ausztriában az autó, főleg hogy amit most nagyon elképzeltem magamnak nem olyan sűrűn előforduló darab. lásd Kia proceed 1.6
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
szilchi
őstag
Hát nem is tudom. Tetszenek,mert jól néznek ki meg ordít róluk,hogy ezekben van erő. De valahogy nem tudnám elképzelni magamat egy ilyenben. Pedig ezekben a V8-as jól muzsikálhat.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Laraxior
titán
Tudtok valami használható traffi/radar detectort? Nem kell blokkoló, elég ha jelzi...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
olasz61
tag
Ford Focus Benzin, 2007, 1 596 cm³, 74 kW, 101 LE,motorról vélemény?Pontosan mi a motor tipusa stb.
Ez már a mk2 séria?
Köszönöm. -
Qru
MODERÁTOR
Még csak tesztüzem de már elvileg elindul(t) az itthoni kártörténet lekérdezés:
[link]Bár most pont nem megy.
#nincsbennetarcsi
-
ficere
aktív tag
Sziasztok!Kinéztem egy Civic 1.4 2006-os comfort-ot.Valakinek esetleg van/volt, esetleg valami komolyabb probléma fellépett-e?Előre is köszi.
Machete nem ír sms-t
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! 1.2 TCE motorok felől érdeklődnék, hogy érdemes-e ilyet venni? HDI motor után szeretnék valamit, ami nem keserít meg, a fogyasztása sem az egekben van és azért megyeget is. Köszi!
-
TigerDzsó
tag
válasz Bull Boss #170377 üzenetére
Tudtommal nem valami jó konstrukció..
Renault topikban találsz róla infókat. -
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Nagy dilemmában vagyok!
Szeretnék egy 'kaland' autót, ingázásra nem használnám.Az alábbiakban gondolkodok:
E39 540i V8 (ha találok szépet 2-3M ft körül.)Vagy
Suzuki Swift Sport.
(Videóban beszarás mit megy, és még chip sincs benne, csak be van csövezve, kikönnyítve, meg rendes gumik vannak rajta. Amugy meg nem kamu, itt a TT RS-ből egy videó, hogy tényleg nagy azért az erőbeni különbség, de kanyarban nem igazán tud meglépni. )A kérdés, hogy melyik ad nagyobb élvezetet? Tudom, első kerék és orrtolós lesz a Swift Sport, de mégis új és nagyon költeni nem kell rá az elkövetkezendő 5-10 évben, csak tankolni, főleg ismerve a Suzuki szög egyszerű technikáját. Turbó se változó geometriájú, még az is szög egyszerű.
Viszont a BMW-re ha valami összeszarja magát akkor lehet 5-10 év alatt nem azt a +2M ft os különbözetet durrantom el rá, hanem 5-8M Ft-ot is.
Mit gondoltok erről a témáról?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz BigBlackDog #170383 üzenetére
Élményezni.
Kanyargós, jó utakon csapatni.
Szóba került még az MX5, de a praktikusság hiánya miatt kikerült a kosárból.undefined
-
BigBlackDog
veterán
válasz ludsimon #170384 üzenetére
Akkor én a nagyobb bódét elfelejteném. Gyanítom megy iszonyatosan az 540i is, de a mérete, a tömege, a fékrendszere, a futóműve nem arra lett szvsz hangolva, hogy kanyarvadász legyen. Mondanám még egy tippnek az S60 R-t (esetleg 2.5T-t) is, de az sem éppen a csapatós hatchback.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ludsimon #170382 üzenetére
Az 540i V8 túl nehéz a kanyarvadászathoz, az egyenesben megy de kanyargós részen egy erősebb MX5 simán lenyom. Ha kanyarvadász autó kell akkor esetleg szétnézhetsz Subaru fronton is. A 2.0 turbós motor tartós és megbízható. Ez pl: Impreza WRX vagy esetleg ez (kérdés, hogy a nem vészes rozsda nála mit takar ): [link]
mod:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Laraxior
titán
válasz ludsimon #170387 üzenetére
100ezrenként kuplungcsere... amihez a fél autót le kell bontani, szóval arra is figyelj, ha esetleg..
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Neck
veterán
Igen, még mindig nem vettünk kocsit. Kitoltuk a keretet egy kicsit.
Tehát dióhéjban 13000 - 14000 EUR a keret, két kiszemelt van:
2012-es Hyundai i40CW 2.0 szívó benzin 177LE 13000 EUR (kb minden van benne)
2013-as Toyota Auris Sports Tourer Hybrid 136LE 14000 EUR (felszereltség u.a. + skyview tető)Mindkettőt törésmentesre és 100000 km-el hirdetik.
Felhasználás: napi 2x25km munkába járás városi forgalomban némi gyorsforgalmival, plusz évente 4-5 alkalommal hazajönni (2x1000km pálya).
Úgy gondolom, az i40 megeszik vagy 8-9 litert, a Toyota inkább 5-6.
Azt nézem, hogy a hybriddel 1 év alatt megspórolható az 1000 EUR árrés.
Illetve, a feleségem bár tud váltani, de nem szeret - a Toyotánál CVT váltó van.Melyik a jobb döntés?
Kell a Toyotából a 136LE, vagy elég a 99LE?
Tényleg olcsóbb Németországban a biztosítás Hybridekre?[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
szőröscica
addikt
Nincs 99 és 136 lovas változat a hibridből tudtommal, hanem 136 lóerő a rendszer összteljesítménye, amiből 99 a benzinmotor. Ha nem zavar a bégetése, szerintem olcsóbban fenntartható. Ellenben a Hyundai nagyobb, komolyabb kocsi.
Nem nagyon nyúlnátok mellé egyikkel sem, szerintem a próba döntsön.
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz szőröscica #170390 üzenetére
Nem tudom, de a Mobile.de két félét mutat, és a 99 lovasok olcsóbbak.
De lehet, csak össze-vissza írják ki.
De az egyikre azt írják Hybrid, a másikra Hybrid+.Látszik, mennyire értek hozzá
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
szőröscica
addikt
Amperát is hirdetnek 86 lóerősen vagy 150 lóerősen, holott ugyanaz a kettő.
Főnököm jár egy kombi HSD-vel, a múltkor volt szerencsém utazni vele, nekem tetszett, elég tágas, nagy autó, és számomra a bégetése sem volt zavaró. A napi ingázásra jobb döntés szerintem, mint bármi más, hosszú távon meg kibírjátok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170390 üzenetére
Igen jól tudod, a kombinált teljesítménye 136 Le.
#nincsbennetarcsi
-
Neck
veterán
válasz szőröscica #170392 üzenetére
Közben megnéztem és igazad van, csak a németek se értenek hozzá.
Molnarpeter: Ezt a kokszolodast nem értem, kifejtenéd bővebben kérlek?
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külpolitika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Elektromos autók - motorok
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen