Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    őstag

    válasz rasotamas #147689 üzenetére

    Automata az fix, a benzinmotor pedig valószínű (gyakori városi használat).

    Mivel előre becsülve olyan 6-8 év és 150 ezer km körül adnám majd el, ezért annyira nem félek se a TSI-től se a DSG-től. Mármint nem félek nagyon, persze lehet, hogy a városi használat miatt kellene. :) De szerintem egy TSI fogyasztás előnye évek alatt akár behozhatja azt, ha mégis több gond lesz vele. Bár ezt nem tudom, mennyi lehet egy 1.4 TSI és egy 2.0 SkyActive fogyasztása városban/vegyesben?

    Arról nem beszélve, hogy amennyire tudom, a Mazdákkal kapcsolatos javítások, alkatrész cserék elég drágák. Legalább is családban van pár régebbi típus, és volt is velük gond rendesen, meg drága is volt minden. A szerelők is mondták, hogy elég jól megélnek a Mazdákból. :) Ezt persze nem terjesztem ki az új Mazdákra, a VW fenntartási költségeit pedig nem tudom, lehet az is magas, ezért jött szóba előző kommentemben a szervizelés költsége.

    Ami még döntő lehet, az a motorválaszték.
    - Passatnál a 2.0 TSI már feleslegesen erős nekem, 1.4.TSI 150 LE és 1.8 TSI 180 LE jöhet szóba. Visszafogott a vezetési stílusom, nagyon valószínű a kisebb is elég lenne, de azért nem szeretném megbánni, ha esetleg mégi lomha (azért nem hiszem). Az 1.8 viszont ha jóval többet fogyaszt, azt is bánnám.
    - Mazdánál nagyon durván bekorlátozzák a választékot. Alsóbb felszereltségnél nincs automata, tehát alapból kiesnek az olcsóbb modellek. A 2 literes 165 LE-s benzinmotor automatával csak egyetlen, egy közepes felszereltséggel kérhető. Emellett van a 2,5-ös 192 lovas, az meg csakis a legdrágább felszereltséggel kérhető. Dízelnél ugyanez a helyzet, 2 fajta erősség, 1-1- felszereltséggel párosítva. Ez eléggé WTF.

Új hozzászólás Aktív témák