Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Luck Dragon #146470 üzenetére

    Siemens: "Katasztrófa. Főleg a Peugeot és a Ford használja. Rettenetesen gagyi elektronika. Ha egy injektor meghibásodik akkor tönkre vágja elektromosan a többit, és az ECU-nak is megadja a kegyelemdöfést. Valószínűleg kb. 45Ft-ból lehetett volna védelmet szerelni bele de mérnökök valószínűleg csak szabadidős tevékenységből terveztek diesel befecskendező rendszert. Javítástechnológia nincs, borsos alkatrész árak vannak. Az elektronikus hiba mellett a delphi rendszerhez hasonlóan spénesedésre hajlamos a nagynyomású szivattyú. A szivattyú javítása, kissé akadozó alkatrész ellátás mellett megoldottnak mondható. Elképesztően gagyi, mintha a kínai piacon akarnánk minőséget venni. Maradtak volna inkább az orvosi műszerek gyártásánál". [link]

    Ha mindez nem lenne elég ott a kretén hátsó futómű ami XY kilométerenként fix költségek el állítja a tulajt. Felújítása cserealkatrésszel munkadíjjal (komplett felújított hídcsere) 120-150k, gázolaj érzékelő szenzor 80-100ezrenként cserélendő munkadíjjal ez is a 100k-t karcolja, ha hozzá kell nyúlni a befecskendező rendszeréhez az nagyon tud fájni lásd. a fenti idézett részt. Szerencsétlen esetben 4db injektor + ecu csere az autó értékével vetekszik. Megéri kockáztatni egy 15éves 200k-t futott dízellel? Ebben a konkrét esetben szerintem nem. :N Ha már valakinek mindenképpen dízelmotoros kisautó kell akkor a Bosch rendszerrel szereltek között nézzen szét.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák