- Mini-ITX
- iPad topik
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Monitor hiba topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Úgy tűnik, még egy - két hónapba beletelik, mire végére érek ennek az autó mizériának. Addig is folytatom a kutakodást, mi is lenne jó nekem. Szerencsére mostanában volt alkalmam többféle autót is vezetni. Nagyjából arra jutottam, hogy a turbós karakterisztika fekszik legjobban, viszont ezzel együtt benzines vonal van megcélozva. A nem túl nagy, 1,6 - 2.0 modernebb turbo motorok közül melyik ajánlottabb, 2011 - 12 -től: 1.6 - 2.0 Ecoboost (Mondeo, Focus, ha jól olvastam ebben a méretben Volvokba is ezeket rakták), esetleg 1.8 - 2.0 TSI (Passat, Golf)? Utóbbinál az 1.8 -at nem dicsérték, de lehet, az a régebbi verzióknak szólt?