Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HookR

    addikt

    válasz footy #135538 üzenetére

    Szempont lenne az igényesebb benyomást keltő belsőtér (a költségvetési keretbe csak a korábbiak férnének bele), ami Avensisnél kissé lehangoló és szellőzőt se nagyon látok a hátsó utasoknak. Bár igaz, hogy nyugis utazóautót keresek, valahogy mégis az a benyomásom, hogy nem vagyok elég 'érett' hozzá :). Viszont ahogy nézem, a második ráncfelvarrás után már végre a belsőt is modernizálták, az már egész rendben van (csak még túlságosan új és így drága).
    Jelenleg is szívó benzinest vezetek, ráadásul a 136 lovas I40W-énél rosszabb tömeg/le aránnyal, így ez akár elfogadható kompromisszum is lehet, de erről még meg kell győződnöm egy próba keretében. Hajlanék a 2.0l-es szívó benzinesre, de az csak ritkán bukkan fel és az is ki-kilóg a költségvetésből.
    Mondeó kombiból a kisebbik dízelt volt alkalmam vezetni, bár precíz, pontos a futóműve, én inkább kényelmesebbre hangoltat keresek, és a szél és gördülési zaj is meglepően tolakodó volt már 130 km/ó körül. Lehet csak a gumi volt a ludas, de a mérsékelt szélzajjal terhelt, csendes utastér is sarkalatos szempont. Ráadásul a 2.0l-es szívó benzinest 5 sebességes váltóval adják, és itt is 6-os lenne az elvárás részemről. Mindenesetre kap még egy esélyt, megpróbálok majd egy szívó benzinest is tesztelni, de az eddigiek alapján nem vagyok bizakodó.

    [ Szerkesztve ]

    ▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

Új hozzászólás Aktív témák