Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz qdak #134235 üzenetére

    Az Escortból kiindulva azok a régi Mondeok sem akarhatnak nagyon széthullani.
    Szüleimnek van egy 1.3 Escortja ami 1,5 éves kora óta szolgál, pont ebből a generációból való 1996-os gyártás. Rozsdásodott a hátsó kerékíveknél és a küszöbnél nem volt törve), kilakatolás után tök jó lett.

    Motort a szüleim abszolút elhanyagolták (15ezrenként volt olajcsere, hogy 2 év alatt tették mindig bele nem érdekelte őket és mindig a legolcsóbb kotladék szart töltötték bele amit olaj címen árultak), emiatt motorgenerálozni kellett 170000km-nél ...

    Ha azt feltételezem, hogy gazdája volt az autónak annyira nagy baja nemhiszem, hogy lenne. Nálunk még a gyári kuplung van benn és nem a pedálút legvégén fog. A váltója ezerszer jobb mint sok újnak, a Ford váltót már a 90-es években is tudott gyártani aminek a kapcsolási érzete kiváló. Az epicamba sokszor nem tudom, hogy most akkor sebességben vagyunk vagy nem, mert olyan idiótán oldotta meg a Daewoo/Chevrolet a témát ...

    Mivel ezek már elég vastagon 15 év körüliek vagy idősebbek mindig az aktuálisan megtekintett állapot számít és nem lehet általános igazságot tenni. Csak az aktuális állapot számít, mert az árukból fakadóan igen könnyen ráköltheted a vételár felét vagy akár az egészet is rövid időn belül ha szükséges.

    Amit linkeltél nemtudom, hogy az 1.3 motor-e valójában a szüleim Escortjában levő 1.3-as korántsem így néz ki pedig ugyanez a generáció :)

    Én szorult helyzetben tuti, hogy nem terhelném a büdzsémet egy további hitellel.

    Fogyasztási adatokat a spritmonitor.de-n ellenőrizheted.

    [ Szerkesztve ]

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák