- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam Deck
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
OnePlus Pad Pro lett a Pad 2
ma Az Ace 3 Pro mellett a OnePlus csúcstabletje is bemutatkozott, az új készülékeket eSIM-es OnePlus Watch2 és Buds3 kíséri új színárnyalatban.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Sunless Skies: Sovereign Edition
gp A jövő hét folyamán a The Falconeer: Standard Editiont zsákolhatjuk be.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz
zoo8800 #11344 üzenetére
Őőő, amiről Te meg Rick beszél, az egy másik dolog lesz szerintem.
Amiről én és kornelka is írunk, az nem az a támogatás, ami a munkához szükséges autó használatát támogatja. Azért is gondolom, hogy nem egyről beszélünk, mert ha jól sejtem amiről ti írtok, az egy bruttó valami, amit meg én kapok az nettó (adómentes).
Mint írtam fentebb, a munkába járáshoz járul hozzá a cég, ha nem busszal, hanem autóval járok be a munkahelyemre, mert pl.:nem megfelelő a tömegközlekedés (hosszadalmas/költséges/elégtelen, stb....). --> tehát nem a munkámhoz használom az autómat, hanem a munkába járáshoz!
Ezt az üzemanyagra/amortizációra/mindenre fizeti. Így van feltüntetve a bérpapíromon: "Munábajárás adómentes költsége" és ugye vagy ezt vehetem igénybe, vagy azt, hogy kifizetik a távolsági buszbérlet árának a 80%-át.
Tehát nekem 9ft/km-ből kell kihoznom a tankolást/gumi-olaj-kopó alkatrész cserét, stb....Ja és ez az az összeg, ami már régóta ennyi, és pár éve erre hoztak valami törvénymódosítást, hogy ha akarja az adott cég, akkor pozitív irányban eltérhet ettől.
És ugye mint leírtam fentebb, a munkábajárós autózás nekem havonta 12-14k-ba van, ha busszal járnék, akkor a távolsági bérletbe fizetnék vagy 4k körül + vagy 7k a helyi bérlet (ebbe nem fizet semmit a cég..) ez így 11k.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- EA Sports WRC '23
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...