- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Vesztor87 #113039 üzenetére
Itt áll az udvarban egy 2007-es ignis és egy 1996-os swift. Az ignis szűkebb belül, pláne hátul. Hátul 2 ember kényelmesen elfér, az ignisben kevesebb hely jut a lábnak. Az összes suzuki pattogós, annyi pénzért ez jutott. Az ignis 1.3-as motorja jóval jobb mint a régebbi swifteké de vezetni nekem kényelmetlenebb. Alapból magas az autó, szépen dől egy egyszerű körforgalomban is. Azon pedig ne csodálkozz hogy egy B4-es 80-as audi oda-vissza szarrá veri akár még a mai suzukikat is. Az autó volt és ma is az.
Redmi Note 7