- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
bajnokpityu #107508 üzenetére
Saját és ismerőseim tapasztalatai szerint nem csökkenti, ellenben míg nem veszed ki a plusz teljesítményt, addig nem is növeli. Nekem 150-ig változatlan (értsd mentem már le a csajomhoz 110-el tempomattal 4.4-es átlaggal, de nagy átlagom 5.97l/100km az elmúlt 70 ezer km-en), felette már többet zabál, de ennyivel ritkán járok, és olyankor úgyis jobban érdekel, hogy 180-nál ötösben beletol-e még az ülésbe. Csak azt nem szeretem, mikor EGR pucolás után 210-nél bedobja a hibát, mert kormot kap a lelkem.
Szerencsére már kikormolódott, na de azóta meg ismét 110-el közlekedem, tehát a 210-es viselkedése mérsékelten érdekel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Microsoft Excel topic
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- EAFC 24
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Automata kávégépek
- További aktív témák...