Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz runner 125 #106170 üzenetére

    Semennyire. Ha igen, akkor az egy beteg motor. Ecoteceket szokták egyébként emlegetni, de a kétezres évek közepétől már szinte minden Opel motor 16 szelepes Twinport, azzal már alapvetően nem lehet gond. Persze ügyes használattal bármit ki lehet nyírni.

    Pont azért ajánlottam a C Corsát, mert egyszerű és megbízható szívó benzinesek, évtizedek alatt csiszolt, kiforrott technológia, ráadásul annyira elterjedt, hogy ha mégis gond van, bármelyik magára valamit is adó sufniszervíz is ért már hozzá. Ráadásul 1,0 és 1,4 között biztos találsz magadnak motorerő/fogyasztásban megfelelőt is. Nem utolsó sorban alkatrészek, kerekek, gumik fillérekért vannak hozzá, rohadni meg nem rohad, mint szegény B Corsa (lásd még F és G Astra közötti különbség).

    Arról nem is beszélve, hogy külső megjelenésben még mai szemmel is megállja a helyét, ha különösebben csinosnak már nem is számít (a beltér meg akkori mércével mérve elfogadható, de ezen az Opel utána már úgyis csak rontani tudott).

    Cégnél vezettem eleget B, C és D Corsát is (no meg Combokat is), benzin és dízelmotorral is, ráadásul szinte mind több gazda után, renegeteg km-rel került alám (3-5 éves autóknál 200-250k km-nél szokott felmerülni a cégnél a csere gondolata, de némelyik ezen is túl volt már), de meglepően jól teljesítettek.

    Olajevésről meg egyáltalán nem volt szó, igaz, a flotta nagy része dízel volt, a személyautókban viszont D Corsától kezdtek csak átállni benzinesről dízelre (a Corsa Van-ek már korábban is dízellel jöttek-mentek).

    Szerk.: Ja, a Yaris is biztos jó autó, de azt nem ismerem. :DDD

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák