Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA® driverek topikja
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Aktív témák
-
TexT-BoY
addikt
jolvan jolvan, lesz kép, de fényezőnél van a prelude, ahogy hazahoztuk mutatok képeket, és nem én csináltam hanem a red sun service
. De nekünk ennyire nem volt komolyan gondolva, 1lik oszt csá
.
De annyit a simota carbon dobozos betétszűrőről, hogy szét szedtük tavasszal, és szó szerint 1kg mocsok jött ki, a szűrő mögött természetesen tiszta volt, utána pedig a szokásos légszűrő tisztító olaj+magasnyomású viz+visszaolajozás után életre tért újra a motor.
Remélem 2héten belül kész a kocsi, és marha gyönyörüen meglesz csinálva, mikor utoljára láttam már a hátulját csiszolták, csak az elejét is szétkapták, és gyk az első sárvédőtől cserélni kell mindent (küszöbök, etc) egészen a hátuljáig, nembaj utána 4-5évig autó lesz. -
TexT-BoY
addikt
ha engeded válaszolok
.
Nekünk van Cold Air Intake alias torlónyomásos levegő cuccos a preludbe, egyértelműen számít. Jelenleg még vissza van vezetve a lámpák alá a cucc, mert nem tudtuk ujra hangolni a plusz levegővel, de akik ilyen cuccal járnak azoknak 40km/h felett már érezni hogy kap valamit, ezért is lett visszavezetve, mert az elektornikás srác aki irja a prelude kompuutert figyelmeztetett hogy egy autopálya temponál ha nincs plusz üzemanyag akkor átéghet a dugó a többlet levegőtől, szóval 2héten belül kész az uj telifény, meg az uj vezérműtengely aztén csokibácsi megmutatja mit is jelent a torlonyomás, de ez a 0,055 ez valami rohadt kevés, ennél SOKKAL több.szóval szerintem jelent, és nem csekély, csak betétszürővel csináld ne direktel,
-
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Ariadne #24348 üzenetére
nem kell 4-5milla egy uj kiáért, de tényleg gondolkozzatok el inkább egy uj verdán, vagy pl itt kérjetek segitséget, én hondák közt vagyok otthon, ha aktuális, vagy akár most is tudok neked leinformált, megbizható autót, de alapvetően használtautót venni, nagyon lutri.
Biztos vagyok benne hogy mások is vannak (pl opel és vW biztosan akad köztünk) leinformált forrásai. -
TexT-BoY
addikt
válasz
(Kolombusz) #22092 üzenetére
konkrétan a rav4 tényleg nem egy életbiztositás
-
TexT-BoY
addikt
az a baj hogy nem fényeztem a civic ima cuccát
. Nemértem amit irsz, váágod?
Vigye át a toyota, igy is romlik szépen a minőség (sajnos), ez kell már csak, majd lesz hibs prius2 neféljetek
.
Amugy most vagyunk ott hogy a city cserés lesz, insight ha iőbe jön még lehet befutó, de nem azért mert ima, meg hude hybrid, hanem mert 4.4-4.5 körül jobb mint egy jazz 3.9-ért.
arról nem is beszélve hogy a prius jó indulattal se szép
-
TexT-BoY
addikt
már elnézést , és nem azért a két fillérért, de vezettem priust is és civic ima-t is, eggyik sem volt meggyöző, sőt, a civic még szarabb is volt, igaz hogy egy honda találkozó után kaptuk meg amikor 1nappal korábban kinyomták a szemét a hungaroringen, de akkor is lazán szlopálta a 6-7litereket, olyan ember lába alatt akinek (toyotája van), de amugy igencsak toyások vannak a gázpedál alatt.. és ez nevetséges.
A prius egy fokkal másabb sztory, arra én is beneveznék. De az ára köszönő viszonyban sincs az olcsónak mondható autókhoz képest, és akkor máris eltünt az elönye, mert az ára viszont bőven szar. Kiautozni pedig nemlehet. -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #22057 üzenetére
miért lenne 500-600?
ugyan ugy vas van benne, legyél obijektivebb, azért mert a haverod a Fordba dolgozik, attól még mindenki ugyan azokból az anyagokbol indul ki.
Amugy ugyan ennyire jön ki egy swift is -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #22022 üzenetére
ez ujdonság számba megy? elég elmenni a suzuki gyárig...
-
TexT-BoY
addikt
Szép estét!
1. Bocsáss meg Dodi hogy nem kerestelek még.
2. matekozzunk, szerintetek évi 50ezer körüli futás teljesítménnyel, milyen erőforrást érdemes nézni? Most Ibizában gondolkozunk elsőre, mert eddig egyedül Dodi mondta hogy tud valamit faragni ismeretséggel, illetve ma a Ford Autonet illetve a Ford Ivanics lett felkeresve (Ford Fiesta 1.4TDci ügyben)
De a seatrol foggalmam sincs? szerintetek 1.4 benya vagy 1.4 dizel?
A benya melett szól hogy nincs benne turbó, meg talán kicsit olcsobb lesz később a szerviz, olyan userekhez kerül a verda akik valószínüleg hidegen is kenik majd probléma nélkül. Ezért semmiképp nem akarjuk elvetni a benzinest. De valójában a benzinessel a pesti forgatagban milyen fogyasztás várható?Aztán kérdezem a nagy fauvé konszermeseket hogy melyik felszereltségetérdemes venni? pl hondnál tudom elsőre hogy mi az ami már paraszt vakitás.. de itt nem.
Dodi a szín viszont azthiszem egyszerü fehér lesz, illetve még valamilyen szürke nem kizárt, mindenképp olyan szin kell ami nem kényes ha rendszeresen megtördelik, aztán veszünk vagy 40litert, mert szerintem folyamatosan épiteni kell majd, használatbol adodoan
.
Imho ujabb kérdés: melyik a leg igénytelenebb szín?
-a fehér és sárga nagyon jól mosható,
-a fekete marha kényes
-a szürkén a por nem látszik annyira... szóval szerintetek? -
TexT-BoY
addikt
válasz
(Kolombusz) #21069 üzenetére
valakinek Fordnál ismeretsége? 10db egyforma fiestára?
én is erre gondoltam különben.
-
TexT-BoY
addikt
Milyen kis városi autót vennétek, kb 3éves korig.
kis fentarrtással?
Esetleg nem tud valaki valami kedvezményt valamelyik szalonnál, vagy használtautósnál? Mondjuk ha 10db kell? -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #20914 üzenetére
ez igen
.
csak szolj a rokonodnak hogy KORMOL, nem kicsit, nagyon.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
(Kolombusz) #20885 üzenetére
nekem meg a tököm telean a rugalmassággal.
307HDI-n vezetek most és marhára nem szeretem amikor tölt a turbó....
a benzines legalább nem ilyen ostoba -
TexT-BoY
addikt
[link]Itt dolgozik a lakótársam, a többit remélem nem kell elmesélni. a 2 ünnep közt volt leltár, meg összesités.
az első hátom a PD TDI, TDCI (saját), CDTI, és aztán D4Ddabadada: igen,de a kisköbcentis PSAkonszerm D4Dk nem fossák össze magukat. mig a 2.2 csúcs D4D az olykor igencsak.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
(Kolombusz) #20854 üzenetére
dCi, meg a HDI valamivel hibatűrőbb...
gondolj csak arra hogy a fent emlitett 3 motortérbe milyen ürtechnika van, fuvókák mehetnek tönkre a parafinos gázolajtol meg etc.
a dCI meg a HDI, pl ezzel simán megbirkozik, meghibásodás nélkül. -
TexT-BoY
addikt
válasz
VR6-Fan #20701 üzenetére
egyenlőre a benzin pumpát kell kicserélnem mert 5000 felet néha elfogy belőle a kraft,
Drága kedves észosztó barátom, hogyvan az hogy elfogy NÉHA a nafta? meg ha te ugy tologatod akkor a hibás AFR miatt nem égett még szét a dugo? gyanus... Szerencse hogy a Denso nem ilyen üzemanyag szivattyut gyárt, ami kedden szerdán müködik szerdán csütörtökön viszont jó
.
-
TexT-BoY
addikt
miért kéne kikelni? Ez a teszt ilyenformán loszart sem ér, az lett volna a minimum hogy azonos gumikon tesztelik a verdákat...
Meg mit tekintünk gyárinak, amivel a gyár szerel, hondánál a 26heti az még Bridgestone a 28heti már Yokohama... az eggyik esőben erős a másik szárazon. Akkor miröl beszélünk? -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #19111 üzenetére
és az egészet te kezdted, na ez a borzasztó
drága szivótuningot ellenző barátom.
Pedig ha valaki akkor én elismerem a dizeleket, elvégre a Ricsi baratom is odabaszott mindenkinek A8ba
mégis hondás
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #19107 üzenetére
te is gyere ki te málészáju.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #19054 üzenetére
aki dizelt tuningol az egy köcsög (föleg pályára)
-
TexT-BoY
addikt
csokolom de nagy a fejetlenség, repkednek a lojjerők és a másodpercek, padon meg gyorsuláson meg senki nem mér
.
-
TexT-BoY
addikt
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #18390 üzenetére
Szerintem az 1.6os Civic motort sem éri meg tuningolni
, ne nyalj
.
Szóval khm, az egész tuning téma fura. okés hoz valamit, de ahhoz mélyen belekell nyulni, és egy fokolás minimum játszik... az meg már nem a csiptuning kategoria. -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #18385 üzenetére
Noss, ilyen NINCS. Egy turbós setup-on valóban dobhat valamit a dolog, de amugy ey szivónál haggyuk....
Nekem már herótom van ezektől a tuningboxoktól
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #18381 üzenetére
"megcsippelt"
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #18365 üzenetére
10db IMA civic 55.000.000
2db lexus 30.000.000
az 85.000.000
az 7.000.000"kedvezmény' szóval valahol még hiányzik egy kis pénz... Tudom a plusz csomagok, és máris kijön de azért khm, már megint.
Én is ugy gondolom hogy mindkét cég adott egy kevés pénzt azért hogy a VW konszermmel szemben ők legyenek a befutók. -
TexT-BoY
addikt
válasz
anjani182 #18098 üzenetére
pedig a 3ajtósak igazán szépek, aztán rábiggyesztenek még 2őt és voala kész a családi autó
.
Megértelek én. De azért kiváncsi vagyok hány km-esek azok az 1.4ek? Elég közel vagyok sok szervizhez (Toyota Realszisztema, Honda Szabó, Renault Baungartner, Suzuki Hollós, BMW Wallis) az elöbbi kettőbe azért ritka az uj autó, de pl a BMW-be hoztak már vissza 120km-es autót is. Renaultba is volt már hasonlo
.
Nemhiszitek el, behoztak egy Toyota Hájeszt 400.000km-el, megsütötték a motorját, szétszedtük kitakaritottuk az olajsarat meg a lerakodásokat, kapott zsír új gyűrűzést és még a gyári csapágyat sme cseréltük mert olyan makulátlan volt
. Megjegyzem ez volt az első Toyota kisteher amit szereltem 2év alatt, de a T1, T2, T3 transporter az már csukott szemmel is megy
.
Jha és félre értés ne essék jobb ma egy 1.4 auris mint holnap egy 1.6os renault
. Nekem ez a fengshuis beltér is bejövős.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
anjani182 #18094 üzenetére
ültél mar jazzbe? nem olyan kicsi az, föleg az uj, nagyobbra igérik
.
5auris van 1.4es motorral?Hát öszintén szolva vannak mostanság cikis dolgok.
Yarisok az ut szélén, anyám kollegája az 1napos RAV4et nem tudta elinditani, jönni kelett az assistancenak. az 1.4 aurisokra sem igérnek már százezer kilométereket hibamentesen....
olvastam mi a bajod a kia ceed-el, sajnálom hogy nem jön be, nagyon jora sikerült ennek ellenére, bár értem az aggodalmad.
Ilyenformán nem maradt sok versenyző, Focus 3? Bár az sem a megbizhatóság bajnoka. -
TexT-BoY
addikt
válasz
anjani182 #18092 üzenetére
auris 1.4 fos
Amig a kis Yaris szervizbe volt azt kapott barátnőm anyja.. Roszabb motorikusan mint a city és nem is ajánrozzák a tulajok már a megbizhatóságot, meginog a piac
.
ha 5 ajtó és az accord jön be, uj jazz nem pálya? lassan az is jön, lehet érdemes lenne megvárni.
[link] -
TexT-BoY
addikt
válasz
anjani182 #18086 üzenetére
én most a mazda 3ról lebeszélnélek.
Kia Ceed nem pálya? Abszolute a kategoria királya. vagy sedan kellene?
Akkor meg vagy vársz az uj Honda City,re (90le az 1,2 100le az 1,4 és ha van egy pici mákunk megkapja europa a 120lovas 1.5öt) /jhajhaj mit meg nem adnék ha a mostani mosotoha city-t ilyenre cserélhetnénk).Milyen árba nézed amugy?
Lehet bennem a hiba de a 08as lancer és pl egy BMW 3 széria között elég nagy hasonlóságot látok. Szerintem rendbe van az uj lancer bele, a régebbi valoban fura
.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
#00809728 #17911 üzenetére
csak de, basszus akkor még a honda nem gyártott dízelt, csak most kezdte el, a rover dizel meg annyira nem szimpi, és csak accordba van túlárazva.
a 206 viszonylag jo alternatívának tűnik, viszonylag fiatal, és könnyen fenntartható.
A telet meg már nem kivánom bkv-n tölteni mert elegem van.nem félek az alkatrész áraktól (bárdi -60% meg hát magyarország legnagyobb motor felujitó és alkatrészforgalmazó cégénél van a lakótársam
. és jutott a joféle szerelőböl is egy csipet. Szerintem ez egy jó recept ahhoz hogy még egy francia dizelt is bevállaljak, ráadásul a hdit dicsérik.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #17897 üzenetére
magamat?
1000Ftbol mennék 100kilometert
szerintem az korrekt.vagy mondj más diizel csodáat mondjuk vagy 2000körülit vagy olcsobbat.
mod: iszonyat tisztességes és minőségi szervizesünk van. aki a hondát is szokta füzni meg szerelgetni, ő egyébiránt csak pug-al jár, gondolom ahhoz is ért.
-
TexT-BoY
addikt
pug 206 hdi 2000körüli
pro/kontra -
TexT-BoY
addikt
rendben.
én személy szerint egy rossz szót nem szoltam a TDI-re erre te felhozod példának.
A TDI nem rossz dolog.
node a 20V turbo 150lovas passat? az miaz? vicc...
ne mejünk ebbe bele, ahogy az 500ft dumába se.
3800Ft-kedvezményért vettem ma a preludhoz csapágyat. Nem nem kéne cserélni, a gyári is mehetne vissza, na de ennyi pénzért? -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #17666 üzenetére
not offense, a lakotársam belöletek él
és vannak szégyenteljes dolgok (mindkét oldalon, alá kell irni)
DE
mutatsz egy 230.000km-et futott teljesen gyéri, gyürüztelen , kopásnélküli VW blokkot?
vagy egy olyan futomüvet ami a honda alatt van?El KELL ismerni a német autogyártást is ( lásd merci) de azért khm.
3as golfot vett egy nagyon jo bartom 1.4.
A motorra nem költött, nagyon jól is fogyaszt, könnyen fentartható, csak már 4db kormánymüvet cserélt mert szétmegy a joféle magyar utakon. -
TexT-BoY
addikt
hm ma voltam elösör vezetni a kis M-est (135i) eszméletlen jó. Megy mint atom amennyire kilehetett probálni az 1óra 20perc alatt, egy kressz-vezetés technikai pályán.
De össze vesztem az oktatóval mert a tanpályán is rámszologatott olyan dolgokért amikért én nem igazán kivánok szívni (másfelöl meg ne kezeljen úgy mint egy abszolut uj vezetőt)Jövöhéten megyek egy barátom apjához PUG 307 SW remélem nem alattam fossa össze magát.
Alig várom a következő 60óra "potya" vezetést (de legalább már csepel) -
TexT-BoY
addikt
áá
a legjobb konfig, egy GTTI + justy futomü... na az odavágós, csak nem olcsó összehozni.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #17432 üzenetére
khm, külömb kocsim és egy csinos eltiltásom volt.
kivagy te hogy kritizálsz a hétvégi autós mindenkitletolok mert 316os bmw-van stilusoddal?különben is van elég bajom nélküled is.
és csak mellékesen mondom hogy a féreg hondás "haverom" (integra) segített, veled ellentétbe te drága szende szüz
.
az irigységem meg majd elválik. Megyek most pályára is vezetéstechnikai tréningre, mert ez volt az eggyik szülinapi ajándékom, és ott is a bömbivel megyek, majd kdierül mit tud
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #17429 üzenetére
e-klub bezárt, most mi fogjuk birtokolni a K2 helyett
én már megszoktam tőle a hypot amiket probál kelteni, a tudatlanságával.
Nem is akartam írni hogy 135i alias m1essel fogok vezetni most, mivel az eltiltás most jár le
és az előző oktatóm aki jazz-el applikált és szerettem volna hozzá menni, már corsával megy
.
-
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #17267 üzenetére
van a tsaládba egy 93... Mi a kérdésed?
-
TexT-BoY
addikt
lol sráácok, ez eszméletlen, mehet az egész a vicc topicba át
.
Szóval én kompresszió méréről fecsegtem, ami egyértelmü hogy mire jó, és egyértelmü hogy 10bar felett kell vele mérni.Integra, ha kell nézek neked jo nyomás mérőt, ami valoban 3barig van skálázva és leolvashatod.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #17235 üzenetére
Most ezt tanulják, a tanorákon, hogy ugy csiszold le a szorokittet, meg etcetc hogy a végére hatáértéken belül legyél. aki kicsuszik a határ értékből az már csak 4es-t kap.
Bár ezek a módszerek csak teljes elem fujásnál müködnek, ahol ködölsz vagy javitassz ott már kilehet mérni a vastagságot.Igazán nem tudom hogy mennek ezek, én más szakon vagyok. Viszont a Bosch OBD kiolvasó eszközt már most a pokolba küldöm. a múlthéten 10böl 2autó nem volt benne az adatbázisban, lol.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Viszlát #17231 üzenetére
sajnos a réteg vastagság mérőt gond nélkül át lehet baszni. De ha már valami közeli érték kijön és a hézagok ránézésre jok, akkor már rossz nem lehet.
Pl osztálytársaim porbléma nélkül fujnak gyári értéken belül vizes festékkel. Csak épp más kérdés hogy "picit" vékonyabb réteget kapunk. -
TexT-BoY
addikt
válasz
VR6-Fan #17219 üzenetére
édes vagy kezdelek megkedvelni
fauvés barátom.
amugy a többi rosszmájúnak, felajánlottam hogy a szabadidőmben elkísérem, ha tud lehetőséget teremteni gyöngyösön alánézünk, viszek kompresszió mérésre eszközt és réteg vastagság mérőt is.
Egy szóval nem mondtam hogy Renault-ban teljesen otthon vagyok, de ezt írtam is amikor kiderült hogy miről van szó.
Ezzel szemben, ti itt köcsögösködtök, ahelyett hogy segítenétek.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #16936 üzenetére
naja mester, hamár turbo meg a tököm.. akkor vége a világnak... itt egy csiga csere, ott egy lejött cső etcetc. abban egyet értünk hogy ha már ilyen távlatokat nézünk akkor utánfutó és egy nagyobb szerviz autó dukál, stb.. szóval komoly világ ez.
trassher, spanom most csinálja a 20V cserét .... alig várom hogy kiprobáljam. de a drift az megint egy halálos csapda
. ha lehet még költségesebb a pálya versenyzésnél.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
trassher #16931 üzenetére
hát, hogy érdemes legyen neki ülni egy ilyen élmény verdának az ott kezdődik:
500.000 fék
500.000 futomü
1.000.000 a motor (egy K20as blokk stabilan megépitve szívóra)
500.000 a kerekek
mondjuk egy érdemes kaszni, amit építeni érdemes még 1millaés az már egy S2000res és hátsó kerekes szoval megint hova jutsz? gyári is jólesz
.
Ezek sarikotott árak, és lehet gondolkozni másban is. pl én egy AE86ost elképzelnék, de az nem pálya autó. -
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras #16929 üzenetére
én már nem.. Nemtudom és nem is rédemes már számolni mennyiben van a prelude, és még mindig rohad és még mindig nem veri az intit pályán... és ötletem sincs honnan szerzek LSD-t pedig most az jön.
Sajnos versenypályán nem volt még alkalmam integrában ülni (ringen). De eszméletlen jo lehet, és megismételhetelen ahogy pakolgatod vissza és azon trükközöl hogy 6000felett legyen folyamatosan
. Erre mondj jobbat 3milla alatt... Ahogy lesz lehetőségem megyek és veszek eggyet
-
TexT-BoY
addikt
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Dirtyz #16627 üzenetére
sunguard (tudtommal az egyik legjobb) természetesen mübizonylattal. 1-2ezer külömség lehet, mivel hátul picit nagyobb a felület.
a foliázás abból áll hogy elöl csík, oldal üvegen A-B oszlop között világosabb folia sorozatszámmal. B oszlop után pedig pár árnyalattal sötétebb , természetesen ugyancsak sorozatszám feltüntetve.
Profin dolgoznak.itt a srác oldala, hogy mindenki láthassa
: Zoli
Aktív témák
Hirdetés
- The First Berserker: Khazan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Router gondok
- Milyen notebookot vegyek?
- Premier előzetesen a The Talos Principle: Reawakened
- Milyen routert?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- Eladó Asus ROG Ally Z1 Extreme (1TB SSD) újszerű állapot, garanciával!
- Samsung Galaxy A56 5G 8/256GB, Király világosszürke
- LG Ultragear 27GP850-B Gamer monitor!27"/2560x1440/Nano IPS/180hz/1ms/Freesync-Gsync/HDR/Garancia
- Használt laptopok kedvező áron itt ( Személyesen és csomagküldéssel is országosan )
- ASUS Phoenix RTX 3060 12GB
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- HÚSVÉTI AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest