- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Tsebacsi #200771 üzenetére
Tökre így van ahogy írod, de az a legnagyobb gond, hogy olyan szabályokat hoztak a co2 kibocsátásra, ami az autó súlyától is függ. El fognak tűnni a pici autók, amiknek eddig a legkisebb volt a kibocsátása, mert annyiért kell adni, mint a nagyobb autókat és ez egy rossz irány
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz BigBlackDog #200774 üzenetére
Nagyon nagy a szórás márkaszervizek között, amit most Siófokon 24 eFt csináltak nekem, van ahol 50-60eFt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Magnum_ #200800 üzenetére
Amikor rájöttem, hogy nem ezt akarom.
- Jól hangzik a 640 Nm, de a hajamra kenhetem mert városi közlekedéskor hideg a dízel, nem rúghatom el neki; autópályán elfogy a kraft, marad a 2 tonna.
- Töltögesse naponta az aki az ilyent szereti.
- Kanyarban ismét csak egy két tonnás dög, nulla visszajelzéssel a kormányon.Ahol jó:
- Városi dugóhoz receptre kellene felírni.
- Országúton kellemes, gyorsításkor frankó 5 hengeres hang, 160-ig jól lép.
Ugyanakkor keveset járok országúton. (Autópályán a Golf egy literrel többet kér, cserébe bőven többet ad.) -
Richard!
addikt
válasz stickermajom #200807 üzenetére
Azért a szardobozért kifizetnél 6,5 millát?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
-
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #200809 üzenetére
4,4-ert mar korrekt eup vagy leaf van, ami az ujautosshot nem tudja, minden mast viszont sokkal jobban.
Olvastam a Varkonyi Gabor postjat rola, ajanlom neked is. -
Chereiose
addikt
válasz rbalint88 #200814 üzenetére
Van, de sokkal rosszabb hatótávokkal, bizonytalan külföldi eredettel, de pl. UP-ból is inkább 4,7-5m egy 2017-es. Ha a teljesítmény nem fontos, de a hatótáv igen, akkor nem rossz ajánlat támogatással. VW Up nyilván sokkal jobb minőségben, de ha meg akár az új árát nézem az 6m Ft körül lenne támogatással. Ami még nem rossz ajánlat az a fiat 500e a kisebb akksival, az 5,5m Ft, talán az a legjobb ajánlat amúgy, csak ott a wltp szerinti 180km táv a kérdés, hogy valójában mennyi, meg az gyakorlatilag 2 személyes kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #200809 üzenetére
Akkor inkább vennék egy fiat 500-at és a 400eFt bele tankolnám, első 15-20ekm után lennél ugyanott, mintha azt ingyen tankolnád (ha tudod ingyen tölteni), ha nem kapsz támogatást akkor meg 100ekm+
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz Chereiose #200816 üzenetére
Csaladi hazban lakik, munkaba jarasra hasznalna Erd-BP-Erd tavon, egyedul. Itt csak az a kerdes, hany naponta kell tolteni. 2 v 3 mar kb mindegy, de az igenytelen kivitel az minden nap tud bosszantani. Egyebkent ha jol emlekszem eloben nem latta, csak beszelt a kereskedesekkel, lehet meglatja es kiszakad egy “mi ez a fos” felkialtas es nyom egy hatraarcot
Na meg ugye a tema csak akkor tema, ha sikerul nyerni a palyazaton, arra meg eleg kicsi az esely. -
BigBlackDog
veterán
Mai tankolás után megint meglepődtem. Már megint 5.5 körül jött ki, egész pontosan 5.62 l/100 km. Igaz sok volt az M0, de azért nem gondoltam, hogy ennyire sokat segít.
-
veterán
Reggel ahogy kanyarodtam ki az utcából a sarki pékségnél állt egy kék Honda E.
Baromi jól néz ki, még ebben a színben is. Valahogy jól sikerült a formához hangolni a pontos árnyalatot, pedig nem kedvelem a kéket.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Gabesz87
addikt
válasz BigBlackDog #200820 üzenetére
GTE FB csoportban volt egy videó most a minap, összehasoníltották az új 1.5 eTSI Golfot a GTE-vel, lementek vele a srácok a Balcsira, és az eredmény 90km autópályán klímával az lett, hogy az eTSI 7dl-el kevesebbet fogyasztott. Visszafelé kinyomva kb. a szemét is, a GTE 9 litert mutatott ugyanazon a szakaszon, ahol az eTsi csak 6,8-at.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabesz87 #200822 üzenetére
Mondjuk kérdés, hogy milyen sebességgel, mennyire egyenletes tempóval tudtak menni (milyen volt az időjárás)? Bár, ha jól értem, akkor egy időben, egyszerre mentek, szóval kb. ugyanazok voltak a körülmények.
Az a 7 dl-es különbség eléggé durva. Az rendben van, hogy újabb motor az 1.5 (e)TSi a GTE-ben lévő 1.4-hez képest, viszont az, hogy az a kis "ülésalátét" akkumulátor ennyit dobjon, nem vártam volna.
Ennek ellenére azért sejtem, hogy a GTE jobban mehet, bár kérdés, hogy pályán 100 felett mit tud (ott már az 1.5 eTSi is moderáltabban gyorsul).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #200823 üzenetére
Megnéztem én is az adott videót, nem tudom mit műveltek, de a 9 liter az nagyon sok, nálam akkor sem evett ennyit amikor tartósan
160-al130-al csapattam neki. Mondjuk eltudom képzelni, hogy megint szintet lépett a VW és alkotott egy még komolyabb TSI-t.Amúgy meglepődnél, 100 felett is jól ugrik a Golf. Mivel a váltóban a villanymotor és elég nyomatékos lett ezért végsebességig tud besegíteni. [link] Ameddig a BOOST feliratban van a mutató addig biztosan hajt a villanymotor is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz BigBlackDog #200823 üzenetére
A hybrid/plug in hibrid tényleg csak bizonyos körülmények között tud jól fogyasztani, a plussz súlyt meg cipelni kell.
Az az igazi ökörség ebben a co2 mizériában, hogy súlyhoz van kötve.
Van egy csomó kis autó amik simán eljárnak 4-6 liter között bárhol suzuki swift, ignis, baleno... I10, i20, peugeot 208 stb.
Kicsi szívó autók és ezek lettek kiszorítva, mert ezek büntetéssel együtt már annyiba kerülnek, mint a nagyobb társaik és helyettük vannak a suv-ok, amik hybrid/plug in ként tudják ugyanezt, akkor mi ez, ha nem a sz@rnak a pofon
Arról nem ks beszélve, hogy azt senki nem számolja bele a károsanyag kibocsátásba, hogy 1,5-2* annyiba kerülnek, azt a pénzt is amíg megtermeled, többlet károsanyag kibocsátással jár... Miért az autókkal akarják megváltani a világot tudom politika, ez van szem előtt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gabesz87
addikt
válasz BigBlackDog #200823 üzenetére
[link]
Igen, egyszerre. Szinte nyári melegben, klímázva. Ha jól emlékszem, 100-as átlagsebességgel.
Én sem gondoltam volna. Ok, mondjuk az akku miatt van némi plusz súly a GTE-ben. Persze, a GTE jobb "élményautó". Pályán 100 fölött mit tud!? Mindent Nekem Passat GTE van, és GTE módban nagyon állat, élvezetes. Eleinte zavart a műhang, a brummogás, de már azt is megszoktam. Pihenőből kihajtva hip hopp felgyorsult 140-re. Múlt héten használtam igazából először így végig a GTE módot pályán, és meg is lepődtem az elején, hogy a szinte üres (1-2km-nyi) akkut masszívan tölteni kezdte (persze a fogyasztás ilyenkor fel is ment kicsit, olyan 8-8,5 közé, rövid időn belül (úgy 10 perc) belepumpált 18-19 km-t, és utána már dolgozott, ahogy kell. Érthető végül is, mivel ilyenkor együtt megy a benzin+elektromos rendszer, kell az akkuba is a kakaó. Végül a fogyi le is ment úgy 7,6-ra. Adaptiv tempomat végig 140-el.Ha most vennék autót, lehet, hogy elgondolkodnék egy Golf Variant-on ezzel a motorral.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gabesz87 #200826 üzenetére
Szóval egy Gen7 golfot hasonlítottak össze egy Gen8-assal, ez így kicsit csúsztatás szerű, főleg, hogy a fauvé is csak az utóbbi években kezdte komolyabban venni a normákat, amikor rájöttek, hogy nem fogják megúszni.
kisza25: Igen, a súlyhoz kötés egy nettó hülyeség abban az értelemben, hogy megöli a kisautókat, cserébe kapunk városi sár nehéz vasakat majd drágábban...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #200827 üzenetére
Nem egészen. G7 GTE lett összehasonlítva a G8-al. De gyanítom, hogy a szokásos hiba lett elkövetve amit sokan elrontanak. Hagyják lemerülni az akkut és akkor feleslegesen dolgozik vissza a benzinmotor a töltésre. Csoportba raktak be adatot és 6.3 lett az átlag az eTSI-nek. Soha nem sikerült még ilyen magas fogyasztást produkálnom a GTE-vel pályán se, nemhogy 0,7-tel többet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #200788 üzenetére
Azzal én is ellenék. Ugyan a garázsba nem férne be sztem de telekre oké a dízel + awd miatt, városban tekeregni meg ott a villany. Már csak a töltését kéne vhogy megoldanom...
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #200820 üzenetére
Skordé: 7,83 (sima B7), ez full vegyes és kevés klímázás is volt. A S/S végig ment.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz CactuS #200830 üzenetére
ez nem hiszem, hogy sokat számít, a golf8 gte is ugyanazt az 1.4 tsi-t és hatfokozatú dsg-t kapott, a sima 8-as modernebb 1.5 etsi + 7 fokozatú dsg-jével szemben,. nem is értem az új gte-be miért a régebbi technikát rakják.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz Doki16 #200760 üzenetére
Lehet véletlenül pont akkor jártam volna arra egy liter tejjel a kezemben és véletlenül pont megbotlottam volna és a szélvédőjére öntöttem volna az egészet, ami véletlenül pont a szellőzőjébe folyt volna
Aztán azt szagolhatta volna egy darabig a bunkója, mert hogy ki nem mosod semmivel csak egy alapos szétbontás után az fix
-
stickermajom
addikt
válasz kisza25 #200818 üzenetére
Kizárólag belsőégésű újonnan nem igazán opció, rengeteg az 1-2 km-es út mostanában és ezek csak szaporodni fognak. Most is le kéne másznom a hegyről postára a szakadó esőben, ami 1,5 km autóval.. Bölcsi, óvoda, védőnő, gyerekorvos, játszótér, bolt mind-mind ilyen távolságban van. Nyilván sétálhat is az ember néhanapján, de akar a tököm.
Ha nem EV, vagy valami értelmes PHEV, akkor inkább másfélért egy P2 #annakúgyismindegy alapon.Holnap úgyis Pécsen leszek, Nyitrainál elvileg lesz egy Spring megnézésre, legalább látom mennyire puruttya.
-
nagyúr
válasz stickermajom #200837 üzenetére
Erre a felhasználásra tartjuk feleségem kb. 600e Ft-os C corsáját. 1km oda, 1.5 km amoda, sima szívó 1.2. Az accord meg marad munkába járásra, hosszabb utakra
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #200835 üzenetére
7-esből is van már olajos, Skordában is az van. Szvsz olcsóbb a régi rendszert gyártásban tartani, mint fejleszteni egy "újat". Mivel a váltóban van a elektrobehajtás, a meglévő olajos 7-est át kéne tervezni ehhez. Tervezési költség, új beszállítók kiválasztása, új gyártógépek/sor beszerzése, melósok kiképzése... Olcsóbb a meglévő jól bevált rendszert üzemben tartani.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Igen, ezt ismert volt, de ha jól rémlik, akkor a száraz hetes a legújabb (leginkább költségoptimalizált).
Viszont a 6-os DSG-nek sem érzem hátrányát, legalábbis Polo GTI-ben nem vettem észre. Szépen és gyorsan vált és nem is forog többet 6-osban, mint a másik 7-esben.
De értem a dolgot, nem akarnak igazán ennek a fejlesztésére energiát szánni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #200837 üzenetére
a szívócső befecsis bírja, elektromos autók előtt is hordták ám az emberek oviba a gyereket Néha el kell vinni pályára kikormolni, a kipu fog benne idő előtt szétrohadni, mert mindig benne lesz a víz ami lecsapódik, mert sose melegszik fel. Erre a felhasználásra pont nem vennék új autót, elektromost meg pláne nem, az is csak akkor éri meg, ha sokat mész vele
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz stickermajom #200837 üzenetére
Pécsi forgalomról számolj majd be.
Kíváncsi vagyok, hogy mibe futsz bele."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #200821 üzenetére
Hát még ha ki is tudtad volna próbálni, mégjobban tetszene. Én kaptam egy napra a múlt hónapban, fantasztikus kis városi autó...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #200840 üzenetére
Passat azonos tempónál többet forgott mint a Superb a 7-el de általában a Skodák sokszor hosszabbra vannak áttételezve mint VW.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz stickermajom #200846 üzenetére
15km 30-40perc
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...